Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Kofoed.

I bund og grund tror jeg det i sidste ende har noget at gøre med selvtillid. Jeg ved godt at der er mange der vil modsige mig her, men jeg tror at hvis man er tilfreds med sig selv og i sit forhold, ville et stykke kød (som en stripper jo er i denne sammenhæng) ikke gøre nogen nævneværdig forskel.

Nu har jeg også været sammen med min mand i mange år efterhånden og hvis jeg ikke stolede på ham, ville vi ikke være sammen længere.

Jeg synes til gengæld at det er lidt tankevækkende hvor mange kvinder der er sammen med mænd, de ikke stoler 100% på (her tænker jeg ikke specifikt på denne tråd, men jeg synes ofte man læser om kvinder der tjekker deres mænds telefon, mails osv, osv.). Det synes rødstrømpen i mig er lidt skræmmende.

Det er klart en blanding af selvtillid og forholdets baggrund.

Jeg er blevet svigtet nogle gange af min kæreste og jeg har heller ikke selv været en engel hele vejen igennem. Så tilliden mellem os er blevet brudt nogle gange (desværre), men jeg elsker min kæreste overalt på jorden og han elsker også mig rigtig højt (kan ikke vide helt hvor meget, da jeg ikke lever i hans hoved ), derfor har jeg ikke kunne gå før vi liiiige prøvede dit og dat først. I dag har vi det skide godt sammen, aldrig haft det bedre, men det har taget er hård og lang kamp, at komme hertil, men han kan ikke længere lyve for mig, alle hans knep er blevet opdaget og så er han faktisk en skide dårlig løgner, hehe. Vis han gør noget dumt igen, uanset hvor stort, så går jeg, da det ikke længere kun er mig det går ud over.

Vi tjekker begge to i ny og næ hinandens mobiler og historikken på hinandens pcer, fordi da var en vane fra den gang forholdet var på det værste. Det er altså også nogle gange lidt sjovt, at se hvilke pronofilm han kigger på, man bliver helt chokkeret nogle gange, man har vel hver sin smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Mira0911

Ox. skriver:

Jeg ville altså også være blevet knust ...
Der går min grænse alligevel.

Nok se - ikke røre!

Samme her... 

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres feedback, krammere og knusser piger. Virkelig skønt at I er her

Punkt 1) Jeg ville aldrig forlade ham fordi han rørte på hende, det er vores forhold for betydningsfuldt til, han betyder alt for mig.

Punkt 2) Fejlen ligger i, at vi ikke har fået snakket grænser, fordi det aldrig har været nødvendigt. Og så kom der lige dette "bagholdsangreb" hvor hans grænser var lidt mere flydende end mine åbenbart var - hvilket jeg først nu er blevet klar over.

Ingen tvivl om, at jeg vil bringe emnet på bane igen over for ham, fortælle ham hvordan jeg føler og snakke tingene igennem. Især for at forebygge, at vi i fremtiden gør hinanden unødvendigt kede af det, hvis "oplevelsen" ikke er det værd, i forhold til hvor meget den anden part bliver såret.

Anmeld

8. maj 2011

Tvillingemor80

jeg var også blevet ked - selvom der ikke er noget i det ..

Anmeld

8. maj 2011

Sphynxlover

Undskyld men kom nu videre altså helt ærligt

Det er en lejet stripper til en fælles fest og det er jo ikke fordi han har knaldet hende

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak for jeres feedback, krammere og knusser piger. Virkelig skønt at I er her

Punkt 1) Jeg ville aldrig forlade ham fordi han rørte på hende, det er vores forhold for betydningsfuldt til, han betyder alt for mig.

Punkt 2) Fejlen ligger i, at vi ikke har fået snakket grænser, fordi det aldrig har været nødvendigt. Og så kom der lige dette "bagholdsangreb" hvor hans grænser var lidt mere flydende end mine åbenbart var - hvilket jeg først nu er blevet klar over.

Ingen tvivl om, at jeg vil bringe emnet på bane igen over for ham, fortælle ham hvordan jeg føler og snakke tingene igennem. Især for at forebygge, at vi i fremtiden gør hinanden unødvendigt kede af det, hvis "oplevelsen" ikke er det værd, i forhold til hvor meget den anden part bliver såret.

Tænkte nok, at i aldrig havde snakket grænser angående strip og som man kan se på dine svar, så er det meget forskelligt hvordan og hvorledes

Håber i kommer hurtigt og uden langvarig "skade" igennem denne episode.

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Tænkte nok, at i aldrig havde snakket grænser angående strip og som man kan se på dine svar, så er det meget forskelligt hvordan og hvorledes

Håber i kommer hurtigt og uden langvarig "skade" igennem denne episode.

Tusind tak søde

Anmeld

9. maj 2011

Wimmie

Sophie26 skriver:

Undskyld men kom nu videre altså helt ærligt

Det er en lejet stripper til en fælles fest og det er jo ikke fordi han har knaldet hende

Men...folks grænser er jo forskellige - ville det også have været i orden hvis de havde kysset? Så havde de jo stadig ikke knaldet?

Synes måske dit indlæg er lidt nedladende, ikke alle kan "bare komme videre" hvis de føler sig såret eller deres grænser var blevet overskredet.

Personligt ville jeg være ret ligeglad, og jeg havde nok håbet at hans venner havde taget billeder så jeg kunne "bruge dem imod ham" når han skulle mobbes

Men sådan er vi jo så forskellige, og føler man sig såret eller trådt på, jamen så er det jo dét man må snakke om i forholdet. Jeg er da glad for at høre at TS ikke bare lige skrider fra kæresten pga. af det, men erkender at de nok bare ikke havde fået snakket om hvor deres grænser gik i forhold til sådan noget

Håber da I finder ud af det.

Anmeld

9. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Du skal self. være ærlig overfor ham og fortælle ham at du blev ked af det.. 

personligt tror jeg ikke du skal lægge noget i det.. mænd er jo nu en gang bare mænd min kæreste mp gerne tage på strip-bar og at han får en lap-dans af en stripper.. det lægger jeg intet i.. jeg ville blive vred hvis det var en fremmed pige på et eller andet diskotek han tog på.. men en stripper er professionel, og tit har manden ikke noget valg, så tager hun altså bare hænderne og placere dem hvor hun lige syns de skal være . self. kan han sige fra, men det er der jo ikke nogen der gør.. ville også være lidt ærgeligt for stripperen, hun vil jo bare have at showet bliver godt.. hun er med garenti ikke intra i din mand, og din mand er heller ikke intra i hende bare fordi han leger med  

Anmeld

9. maj 2011

Tennamor

For et par år siden var min mand til julefrokost hos hans lillebror. Min mand fik mandlen og mandelgaven var en lapdance af en stripper.

Vi har den aftale, at vi fortæller hinanden ALT, så da han kom hjem fortalte han mig det selvfølgelig, og jeg tog det stille og roligt.. Så længe han ikke laver noget "ulovligt" med hende, så er jeg fuldstændig ligeglad..

Jeg ved det er mig han elsker og kommer hjem og sover ved siden af hver nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.