I bund og grund tror jeg det i sidste ende har noget at gøre med selvtillid. Jeg ved godt at der er mange der vil modsige mig her, men jeg tror at hvis man er tilfreds med sig selv og i sit forhold, ville et stykke kød (som en stripper jo er i denne sammenhæng) ikke gøre nogen nævneværdig forskel.
Nu har jeg også været sammen med min mand i mange år efterhånden og hvis jeg ikke stolede på ham, ville vi ikke være sammen længere.
Jeg synes til gengæld at det er lidt tankevækkende hvor mange kvinder der er sammen med mænd, de ikke stoler 100% på (her tænker jeg ikke specifikt på denne tråd, men jeg synes ofte man læser om kvinder der tjekker deres mænds telefon, mails osv, osv.). Det synes rødstrømpen i mig er lidt skræmmende.
Det er klart en blanding af selvtillid og forholdets baggrund.
Jeg er blevet svigtet nogle gange af min kæreste og jeg har heller ikke selv været en engel hele vejen igennem. Så tilliden mellem os er blevet brudt nogle gange (desværre), men jeg elsker min kæreste overalt på jorden og han elsker også mig rigtig højt (kan ikke vide helt hvor meget, da jeg ikke lever i hans hoved
), derfor har jeg ikke kunne gå før vi liiiige prøvede dit og dat først. I dag har vi det skide godt sammen, aldrig haft det bedre, men det har taget er hård og lang kamp, at komme hertil, men han kan ikke længere lyve for mig, alle hans knep er blevet opdaget og så er han faktisk en skide dårlig løgner, hehe. Vis han gør noget dumt igen, uanset hvor stort, så går jeg, da det ikke længere kun er mig det går ud over.
Vi tjekker begge to i ny og næ hinandens mobiler og historikken på hinandens pcer, fordi da var en vane fra den gang forholdet var på det værste. Det er altså også nogle gange lidt sjovt, at se hvilke pronofilm han kigger på, man bliver helt chokkeret nogle gange, man har vel hver sin smag 
Anmeld