Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

MinNoah

Jeg ville nu heller ikke blive sur over det eller ked af det.... Ville da selv ha lov at gramse lidt på en lækker mandestripper hvis det var mig der havde holdt tøsefest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg var blevet stik hamrende tosset!! Der går min grænse... Min kæreste ville heller ikke bryde sig om at jeg gramsede på en mandlig stripper...

Jeg er helt enig. Og er ikke sikker på at vores forhold kunne fortsætte.

Det er sandheden og den gælder fra begges side af...

Anmeld

8. maj 2011

Bare mig..

Jeg må nok indrømme, at jeg absolut ikke ville blive hverken sur eller ked af det.

Det er et show og der er jo intet i det fra stripperens side, og elsker din mand dig, var der nok heller ikke mere i det end en god fest med lidt strip.

Jeg ville grine over det, og ville synes det var fedt, hvis han hyggede sig og havde en fed aften med gutterne.

Jeg har noemalt en meget kort lunte med hensyn til andre piger, men strip, det kan absolut ikke få mit pis i kog.

Og så synes jeg det er godt din mand er ærlig.. Hvad skulle han have gjort? Han synes nok også det var harmløst og havde da garanteret ikke i tankerne, at gøre dig hverken ked eller såret. Jeg synes han er sej, at han "indrømmer" det, for jeg tror mange mænd ville have holdt det hemmeligt, lige netop af frygten for, hvad damen ville sige. - EFTER det var sket, for mænd tænker ikke lige altid så meget i øjeblikket

Anmeld

8. maj 2011

.....

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg må nok indrømme, at jeg absolut ikke ville blive hverken sur eller ked af det.

Det er et show og der er jo intet i det fra stripperens side, og elsker din mand dig, var der nok heller ikke mere i det end en god fest med lidt strip.

Jeg ville grine over det, og ville synes det var fedt, hvis han hyggede sig og havde en fed aften med gutterne.

Jeg har noemalt en meget kort lunte med hensyn til andre piger, men strip, det kan absolut ikke få mit pis i kog.

Og så synes jeg det er godt din mand er ærlig.. Hvad skulle han have gjort? Han synes nok også det var harmløst og havde da garanteret ikke i tankerne, at gøre dig hverken ked eller såret. Jeg synes han er sej, at han "indrømmer" det, for jeg tror mange mænd ville have holdt det hemmeligt, lige netop af frygten for, hvad damen ville sige. - EFTER det var sket, for mænd tænker ikke lige altid så meget i øjeblikket

Helt enig - har også selv en meget kort lunte, men dette her rør mig underligt nok, overhovedet ikke hvis det var min kæreste som havde haft sådan en aften

Anmeld

8. maj 2011

Ina33

Jeanne skriver:

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Jeg har det som dig...

Anmeld

8. maj 2011

Kruse90

Jeg ville blive stik hammerende tosset!
Var virkelig blevet skuffet over at han kunne finde på det!
Jeg er generelt meget jaloux, og bare det hvis han så på en strippe der ville jeg være blevet ked af det.

Forstår uden tvivl dine tanker.

Men sig til ham, at dette vil du overhovedet ikke acceptere og at det er sidste gang han har opført sig sådan"

Anmeld

8. maj 2011

FrkT

Jeg ville også have været ked af det, hvis det var mig.

Jeg synes SLET IKKE det er okay at gøre sådan, når man er i et forhold. Hun er jo stadig en anden kvinde, selvom hun er stripper. Og jeg ville da også være fuldstændig knust og rasende, hvis han gik i byen og hen til en kvinde og ragede hende på bryster og røv... det GØR man bare ikke! 

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Åh ha, skynd jer at få defineret jeres grænser over for hinanden, så man undgår det her...man gør jo tit kun hvad man mener man selv ville synes var ok, men det er jo ikke sikkert det stemmer overens med den andens grænser...så brug det her til at få styr på hvad I hver især har af grænser, så ikek I gør hinanden unødigt kede af det.

Jeg ville heller ikke have det rart med at mine kæreste rørte andre pigebryster og så er jeg egentlig ligeglad i hvilke sammenhænge.

Anmeld

8. maj 2011

Skouboe

Jeg ville være fuldstændigt ligeglad. Jeg ved at min mand elsker mig, og jeg stoler på ham og herregud, han gramsede lidt på en stripper til en fest.. Det er jo kun fysisk.

Jeg ville være meget mere bekymret hvis han pludseligt begyndte at dele sine inderste tanker med en anden kvinde istedet for mig.

Anmeld

8. maj 2011

Sof

Jeanne skriver:

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Helt enig 

Det er heller ikke noget der ville genere mig, men ville da egentlig selv helst ikke vide det hvis det var. Kan ikke se hvad jeg skal bruge den info til, det var en mande hygge aften, han var ikke utro, han tog ikke stoffer eller gjorde andet ulovligt, så så er jeg ligeglad med hvad der er foregået bare han har hygget sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.