Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.744 visninger
69 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

B&J

I mine øjne skulle han ha holdet sin mund, og hvad så de har hygget sig de kære mænd og han har rørt lidt her og der jamen herre gud det var jo bare en spøj det tror jeg de fleste mænd ville tror sagtens han ved han har dig og elsker dig uden tvivl

Anmeld

8. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Anmeld

8. maj 2011

Melbek

Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagerer, men du skal huske på at hun er stripper og det er en del af showet. Din mand har ikke været i byen for at finde en dame han kan rage på, men han har været til stede til en fest, hvor var kom en prof danser, som leverer et show. Det er grænseoverskridende, at han har taget hende på brysterne og røven, -men hun har inviteret ham til det- som en del af showet.

Vil nu hellere sige, du skal prøve at slippe de negative tanker og glæde dig over en mand, som er dig tro og kærlig. Og så har han haft et uskyldigt eventyr

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Jeg har det som dig... Havde også været ked af det, hvis det havde været mig...

Anmeld

8. maj 2011

Sildefisk

jeg må -hånden på hjertet- også indrømme jeg var blevet såret over det. Men når det er sagt, tror jeg altså også at manden herhjemme kunne finde på det samme? uden at lægge mere i det, end drengesjov.

For vend den om, hvis nu det var dig og en lækker mandestripper? (skriver lækker fordi jeg synes mange af de mandlige er alt andet end sexede )

Anmeld

8. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg var blevet stik hamrende tosset!! Der går min grænse... Min kæreste ville heller ikke bryde sig om at jeg gramsede på en mandlig stripper...

Anmeld

8. maj 2011

.....

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Jeg tror nu ikke at du skal tage det så tungt..han havde jo ikke selv bestilt stripperen, og valgte at hun skulle danse for ham. Synes ikke at du skal lægge så meget i det. Han synes sikkert at det var en sjov oplevelse, og så er der ikke mere i det. Jeg synes det var godt at han sagde det selv, det beviser jo at han gerne vil være ærlig

Anmeld

8. maj 2011

misse198

jeg havde også været ked af det må jeg indrømme.

Men selvom det er svært, må vi tænke tanken om at han ikke har gjort det for at såre dig, men fordi han har været på en mande tur. han siger selv, han er ked af at han har gjort dig ked af det.

Stol på din mand søde

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg var blevet stik hamrende tosset!! Der går min grænse... Min kæreste ville heller ikke bryde sig om at jeg gramsede på en mandlig stripper...

den hopper jeg med på !! 

jeg ville være blevet sindsygt såret ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.