Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Clisolka

En stooooar buket blomster af min kæreste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

ulleby

et flot bundet læder armbånd med 2 flotte sølvkugler og en med sten

Anmeld

8. maj 2011

Englebisse

dorthemus skriver:

Havde ikke forventet noget, da jeg er enlig mor til en knap 1 årig datter  Men så kom min veninde forbi igår med en stor buket hvide roser og det sødeste kort fra min datter

Anmeld

8. maj 2011

K.Rehder

Bedst som man står og maler vinduer kommer manden hjem fra "træning" med en KÆMPE buket blandet solsikker, roser og liljer med tilhørende :"Jeg elsker dig mor"-kort, som han har købt på min datters vegne Havde ellers ikke forventet noget da hun kun er 2 måneder gammel..... Har verdens dejligste familie

Anmeld

8. maj 2011

Sabsy

Sabina skriver:

Benjamin kan bare det med gaver :p

Præcis - Oliver har da også været betænksom, trods han ikke er født

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

kamillapetersen91 skriver:

Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p

Min mor ville gerne have krydderurter så det fik hun

Anmeld

8. maj 2011

MinNoah

Min søn vækkede mig kl. 9 med blomster og et rigtig sødt kort... Han er 20 mdr, og faren og ham havde givet mor lov til at sove længe ;-)

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

nothing at all :p 

Anmeld

8. maj 2011

Happiness

Har fået en flot buket blomster Og lillemanden er jo stadig i min mavse Men manden min syntes jeg fortjente det.

Så det var en dejlig overraskelse!

Anmeld

8. maj 2011

Maria.

Min søn er 4 år og min datter 11 måneder. Jeg har ikke fået nogetde andre år, da manden mente at jeg først skulle have noget når ungerne selv kunne lave noget/købe noget, og det har jeg fuld forståelse for!!! Alligevel fik jeg et par øreringe som jeg har kigget på.. Blev godt nok overrasket!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.