Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Mette+Mathias

Lollo1987 skriver:

Ja det er meget muligt, men elsker det, og det er altså ikke bare noget man lige gør. Ville også kunne have trukket mere ud, men har Valgt at bruge pengene på ombygning af 2 saloner.

Hvis jeg ikke var selvstændig var jeg ikke frisør idag, og elsker faget. 

Ud af det sparsomme beløb betaler jeg også til opsparing.

Jeg mangler ikke noget 

Hvordan kan det lade sig gøre? Du må have en mand som bidrager med en rimelig indtægt så, - ellers er der jo nærmest ikke engang til de faste udgifter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Han har faktisk kun en kontoruddannlse. Han har aldrig fået færdiggjort sin HD.

jamen så kan jeg jo godt være med  men han har nu nok gjort sig fortjent til det... ellers tvivler jeg på de ville gi ham de penge

Anmeld

8. maj 2011

mortilflere

På pension , for efter hvad bonden tjener  , jeg for 11200 før skat , sulte løn , så for jeg ekstra bp fordi jeg er på den gamle pension ....

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg har 5 års anncinitet og jeg tjener 26.500 inden skat og diverse tillæg for nat og weekend arbejde.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Tjener 38.000 brutto for 32 timer, men får en årlig bonus på ca.50.000 oveni som grafisk designer. Manden tjener 75.000 plus fri bil, Tlf mm. Indenfor fast ejendom.

Anmeld

8. maj 2011

anynom

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg tjener 16500 om måneden før skat. Arbejder i butik 37 timer om ugen og får den absolute mindsteløn.

Anmeld

8. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Eva. skriver:

Nej og det skal jeg dælme heller ikke igen. Men som du skriver, alt er ikke et valg, noget er bare en konsekvens af andet.

Det positive er at jeg har gået hjemme med alle mine tre unger mere eller mindre altid og studie er jo heller ikke ligefrem fuldtid.

Men ja, kh er det laveste af det laveste og klinentliggørelsen og stemplingen gør bestemt intet for de stakkels mennesker som er nød til at leve i det system.

Jeg er på KH lige nu hvor jeg er på barsel, og få alm KH.

Efter det skal jeg arbejde i 5 år før jeg selv føler vi har råd til at jeg kan tage min uddannese, men nu må vi se hor længe jeg kan holde den kørende med alm arbejde til den tid, det er jo en del år, 5 stk

____

Må jeg spørge hvordan du kan holde den kørende med at modtage KH og ikke skulle arbejde ? De er ellers ret strikse med at få folk ud

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Jeg er lige startet som butikschef traniee, og får 17.000 kr om måneden, plus mersalgs bonus, betalt ferie og fridage mm.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Jeg får ca. 11.400 om måneden før skat, for ca. 18 timers arbejde om ugen. Jeg arbejder som kundekonsulent. 

Jeg startede for tre måneder siden og vi skal løn-forhandle igen nu her. 

Regner med at komme op på ca. 12.700 før skat, igen for 18 timers arbejde. 

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Mig med maven skriver:

SYNES GODT OM!!!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.