Er kvinder dårlige til at være ærlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

*Toffee*

Jeg tror faktisk ikke at det gør noget man er ærlig som kvinde, det tror jeg virkelig ikke.

Når det kommer til det ydre, er det bare så individuelt hvilke idealer man har og når man så pådutter andre ens idealer, så kan jeg godt forstå der reageres. Netop det at andre (nok i særdeleshed modeblade, modebranchen og medier) fortæller hvordan man skal se ud, mener jeg, er med til at give et forskruet billede af virkeligheden. Vi ser bare forskellige ud på alle leder og kanter.

Så når der endelig vises naturlige mennesker, så tror jeg ikke det bunder i hverken jantelov eller forsmåethed over at der er nogen der siger noget "ærligt", men mere at det er en reaktion på at det naturlige ikke længere er godt nok.

Der hvor ærligheden rent faktisk kan bruges til noget, der tror jeg nu ikke at kvinder er værre eller bedre til at tage imod end mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Men nu handler det jo ikke om dine ikke hængende bryster men om at hendes virkelig hænger og at jeg syntes det ville klæde hende...over and out.

Og nej, mine hang heller ikke efter første gang...

Hvorfor sætter du gang i en debat, hvis du ikke læser hvad debattørerne skriver? 

Anmeld

6. maj 2011

anynom

Secrets skriver:

Ingenting? 30 kilo ingenting? Det var det med ærligheden.

Jeg siger ikke, at det vil have en LIGE så stor effekt som ved Camilla, men hvis du læser mit svar skriver jeg jo også, at jeg kender utrolig mange som har tabt "kun" () 30 kilo, men som alligevel har både hængende bryster og maveskind. Og som vel at mærke ikke er oppe i årene. Ergo siger jeg blot, at selvom mange hænger efter et større vægttab (så som 30 kilo), er der mange der ikke gør. 

Godnat.

Det var det der med at læse og forstå hvad der bliver skrevet.

Eva skriver: "Og jo, jeg vil stadig sige at det jo ingenting er i forhold til" - hun skriver ikke, at 30 kg er ingenting. Det er bare ingenting i forhold til et vægttab på 60 kg.

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Hvorfor sætter du gang i en debat, hvis du ikke læser hvad debattørerne skriver? 

Jeg orker ikke lige den her form for debat nu smukke..jeg har skrevet til dig hvad jeg mener...og dine og mine patter er bare ikke et emne...det er mere overordnet, ikke.. ud over egen tip..please..

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Eva skriver: "Og jo, jeg vil stadig sige at det jo ingenting er i forhold til" - hun skriver ikke, at 30 kg er ingenting. Det er bare ingenting i forhold til et vægttab på 60 kg.

Du ved godt, at jeg ikke ønsker at debattere med dig, og det beklager jeg, men holder fast i

Anmeld

6. maj 2011

anynom

Secrets skriver:

Du ved godt, at jeg ikke ønsker at debattere med dig, og det beklager jeg, men holder fast i

Bette pus ...

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

JulieWH skriver:

Tusind mange tak...nogle gange synes jeg virkelig det er som at slås i vand herinde... men tak fordi du lige gad her..

Anmeld

6. maj 2011

anynom

Eva. skriver:

Tusind mange tak...nogle gange synes jeg virkelig det er som at slås i vand herinde... men tak fordi du lige gad her..

Anytime =)

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Toffi skriver:

Jeg tror faktisk ikke at det gør noget man er ærlig som kvinde, det tror jeg virkelig ikke.

Når det kommer til det ydre, er det bare så individuelt hvilke idealer man har og når man så pådutter andre ens idealer, så kan jeg godt forstå der reageres. Netop det at andre (nok i særdeleshed modeblade, modebranchen og medier) fortæller hvordan man skal se ud, mener jeg, er med til at give et forskruet billede af virkeligheden. Vi ser bare forskellige ud på alle leder og kanter.

Så når der endelig vises naturlige mennesker, så tror jeg ikke det bunder i hverken jantelov eller forsmåethed over at der er nogen der siger noget "ærligt", men mere at det er en reaktion på at det naturlige ikke længere er godt nok.

Der hvor ærligheden rent faktisk kan bruges til noget, der tror jeg nu ikke at kvinder er værre eller bedre til at tage imod end mænd.

Men det er da ikke naturligt at en smuk ung kvinde som camilla har været så kæmpe stor og ejheller naturligt efterfølgende at ende med bryster som ikke engang ville passe til en kvinde på 70 år...det er da på ingen måde naturligt...jeg bliver ked af at man som kvinde bare skal føle at man jo er naturlig og det skal man være glad for...nu aner jeg ikke om hun er glad for sine bryster eller ej, jeg så bare det jeg så og tænkte at hun som ung smuk kvinde da også burde have bryster der passede til resten..det ville være naturligt..

Så spørgsmålet er vel i virkeligheden hvad der er naturligt...60 kilos overvægt er ikke i min optik og ejheller det de kilo efterlader på en ung kvindes krop...

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

JulieWH skriver:

Anytime =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.