Eva. skriver:
over for hinanden...er det ikke ok at være det...og hvorfor egentlig ikke?
Sad og talte med en mandeven jeg har om det og jeg blev sådan lidt stødt over det, for jeg synes ikke jeg er sådan...og nu i en anden tråd hvor jeg helt ærligt kommenterer noget og endda ikke som negativt men bare hvad jeg ser og tænker, så kan jeg godt mærke at det gør man åbenbart ikke...har også lagt mærke til det andre gange, hvordan der kommenteres og alt bare er såååå positivt.
Må man som kvinde helst ikke være ærlig hvis ikke det er positivt når det handler om andres ydre....er det kun ok for os kvinde at være det mod os selv...
Hvad mener I?
jeg syntes det er ok at være ærlig... hvis man direkte bliver bedt om at være det i en eller anden sammenhæng..
hvis det er at en person måske har det lidt skidt med sig selv, som nogen jo kan have engang imellem, og har brug for et selvværdsboost, og poster feks en tråd med et billede af sig selv for at få folk til at sige noget pænt om en, så nytter det jo ikke noget at man skriver sin mening hvis den ikke er positiv.
det jeg mener er, hvis man siger noget for at sige sin mening men at man ved at den sårer et andet menneske, som ikke er noget alvorligt emne som f.eks øverst beskrevet, så syntes jeg ærligt talt man skal holde sin mening for sig selv.. for det er der ingen der får noget ud af, andet end den person der er ærlig måske får et lille kick af at være så ærlig at man ligefrem nyder at være ærlig på en negativ facon.
men ja, håber det er til at forstå. ellers må jeg prøve at forklare det på en anden måde.. hvis jeg kan.
Anmeld