Er kvinder dårlige til at være ærlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jeg har ikke oplevet nogen kvinde som har tabt sig mange mange kilo uden at brysterne er ødelagt..mange kan endda få det betalt gennem det offentlige.

Og nej, det er selvfølgelig ikke på den måde du nævner jeg mener...men der er bare sådan lidt rygklappen mellem kvinder og især dem som ikke er virkelig smukke, slanke, højtuddannede osv, det er dem jeg har oplevet mange kvinder ikk kan fordfrage...er det mon noget selvværds noget der trykker...?

Nu ønsker jeg ikke lige at flashe mine bryster, men mine sidder skam stadig som før jeg blev overvægtig efter jeg har tabt mig

Anyway, det ved jeg ikke. Jeg synes ikke der er noget galt i at bekræfte og rose hinanden. Ærlighed er også vigtig, men som sagt, ikke for princippets skyld. Kun hvis der er en grund (i hvert fald når det er negativt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

slettet_7530

Nu snakker jeg ikke om kommentaren om Camillas bryster, det er da ok, der blev jo spurgt. Det jeg siger er, at jeg blev stødt over at Eva proklamerede, at sådan (som camillas bryster) ser bryster ud efter et større vægttab. Og det synes jeg var en træls generalisering, især når jeg ikke selv har hængebabser efter vægttab

Ja ok så detaljeret læser jeg ikke indlæggene det er jeg s** for træt til på denne tid af aftnen, jeg har også tabt mange mange kilo og synes da heller ikek selv jeg har hængebabber, men jeg kan altså godt se at de ikke sidder der hvor de gjorde da jeg var 20 år, og gudskelov for det

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Albertesmor skriver:

Ja ok så detaljeret læser jeg ikke indlæggene det er jeg s** for træt til pådenne tid af aftnen, jeg ahr også tabt mange mange kilo og synes da helelr ikek selv jeg har hængebabber, men jeg kan altså godt se at de ikek sidder der hvor de gjorde da jeg var 20 år, og gudskelov for det

Det er klart, det var bare en unødvendig generalisering. Mine sidder præcis hvor de gjorde før jeg blev fed dengang. Hehe men det er et helt sidespor, pointen var blot, at jeg godt synes man kan overveje om man sårer nogen, når man kommer lige netop med den slags generaliserende ærligheder

Anmeld

6. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja, det er det nok...for de smukke kvinder er altid dem som de små grimme tøser ikke kan fordrage...

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Nu ønsker jeg ikke lige at flashe mine bryster, men mine sidder skam stadig som før jeg blev overvægtig efter jeg har tabt mig

Anyway, det ved jeg ikke. Jeg synes ikke der er noget galt i at bekræfte og rose hinanden. Ærlighed er også vigtig, men som sagt, ikke for princippets skyld. Kun hvis der er en grund (i hvert fald når det er negativt).

Men at sådan en kommetar om at jeg synes hun trænger til et løft for at de passer til resten af smukke hende, kan provokere kvinder, det forstår jeg ikke..

Hvor meget tabte du?

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Men at sådan en kommetar om at jeg synes hun trænger til et løft for at de passer til resten af smukke hende, kan provokere kvinder, det forstår jeg ikke..

Hvor meget tabte du?

Man kan jo hurtig føle sig stødt, hvis ens bryster også ser sådan ud

25-30 kilo. Lidt tabt, en anelse taget på igen Og før du siger "Jamen det er jo ikke et stort vægttab som 60 kilo", så er der sku også rigtig mange der får problemer med hængehud og hængebabs efter 30 kilo tabt. Jeg var bare heldig.. Og ung, I guess

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

132319 skriver:

Jeg er ikke typen der udelukkende kommer med rosende ord til mine veninder. Det ligger bare ikke til min natur hele tiden at skulle fortælle folk at de er smukke osv. Mine veninder ved at jeg holder af dem -Ellers var de ikke mine veninder 

Men du har ret, mænd er bare mere hudløs ærlige.

Min søs gik fra sin kæreste for ½ år siden og tog hjem til sin bedste kammerat og sov på sofaen. Da de vågnede og min søster efter mange timers gråd sagde at nu ville hun tage på arbejde sagde han: "Hold KÆFT du ligner lort, kom vi tager en kop kaffe først" -En veninde ville have sagt " Smukke, vi tager en kop kaffe først"

Jeg elsker mænds ærlighed og synes helt klart at vi kvinder kunne lære af det 

Lige netop..de er ikke så bange for at berøre det område...hvorfor vi kvinder har det sådan forstår jeg ikke...og ja, jeg har også flere mandevenner og elsker den der ligetilhed...

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Man kan jo hurtig føle sig stødt, hvis ens bryster også ser sådan ud

25-30 kilo. Lidt tabt, en anelse taget på igen Og før du siger "Jamen det er jo ikke et stort vægttab som 60 kilo", så er der sku også rigtig mange der får problemer med hængehud og hængebabs efter 30 kilo tabt. Jeg var bare heldig.. Og ung, I guess

Og jo, jeg vil stadig sige at det jo ingenting er i forhold til..

Min så heller ikek smadrede ud første gang jeg tabte mig 25 kg, men tredje gang der var de ligesom ødellagte af at være inde og ude..

Man tager 30 g på på brysterne for hvert kilo man tager på....så camilla har tabt omkring så kan man jo regne lidt på 60 kg og tænke over hvad det gør ved dem efter vægttab..

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Og jo, jeg vil stadig sige at det jo ingenting er i forhold til..

Min så heller ikek smadrede ud første gang jeg tabte mig 25 kg, men tredje gang der var de ligesom ødellagte af at være inde og ude..

Man tager 30 g på på brysterne for hvert kilo man tager på....så camilla har tabt omkring så kan man jo regne lidt på 60 kg og tænke over hvad det gør ved dem efter vægttab..

Ingenting? 30 kilo ingenting? Det var det med ærligheden.

Jeg siger ikke, at det vil have en LIGE så stor effekt som ved Camilla, men hvis du læser mit svar skriver jeg jo også, at jeg kender utrolig mange som har tabt "kun" () 30 kilo, men som alligevel har både hængende bryster og maveskind. Og som vel at mærke ikke er oppe i årene. Ergo siger jeg blot, at selvom mange hænger efter et større vægttab (så som 30 kilo), er der mange der ikke gør. 

Godnat.

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Ingenting? 30 kilo ingenting? Det var det med ærligheden.

Jeg siger ikke, at det vil have en LIGE så stor effekt som ved Camilla, men hvis du læser mit svar skriver jeg jo også, at jeg kender utrolig mange som har tabt "kun" () 30 kilo, men som alligevel har både hængende bryster og maveskind. Og som vel at mærke ikke er oppe i årene. Ergo siger jeg blot, at selvom mange hænger efter et større vægttab (så som 30 kilo), er der mange der ikke gør. 

Godnat.

Men nu handler det jo ikke om dine ikke hængende bryster men om at hendes virkelig hænger og at jeg syntes det ville klæde hende...over and out.

Og nej, mine hang heller ikke efter første gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.