Er kvinder dårlige til at være ærlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

*Toffee*

Eva. skriver:

Nej, det var forkert forstået...jeg mente bare alle de kvinder der kan sidde og hidse sig op over den kvinde i selskabet som er den friske, den smukke, den lækre og hende manden også lige skal lure lidt på...der tror jeg altså det handler om at man måske ikke har det så godt med sig selv...og igen, jeg siger ikke alle er sådan, men jeg har dælme oplevet det en del gange...og har selv været sådan og er bestemt ikke glad for det, men bevidst om hvorfor.

Det tror jeg altså du har ret i. Det er deres usikkerhed der spiller ind der, men jeg mener ikke at det nødvendigvis hænger sammen med deres udseende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

N&J

Jeg syntes man skal være ærlig med omtanke, var selv bundløs ærlig da jeg var yngre og ja jeg sårede indimellem nogle og det var der jo ikke nogen grund til.

Jeg syntes lidt man skal bruge ordsproget: har du intet pænt at sige, så burde man holde sin mund (eller deromkring)

Jeg syntes sagtens jeg kan være ærlige overfor mine veninder hvis der er noget tøj der ikke klæder dem eller en hårfarve (dog sagt diplomatisk), men jeg ville ikke sige noget hvis det handlede om noget de ikke kunne ændre (såsom næsen, brysterne osv.), da det ville være en ligegyldig og bare ond kommentar fra min side, og derved fuldstændig unødvendigt, men heldigvis så er mine veninder små, store, tykke, tynde alle fantastisk smukke fordi de er så dejlige indeni.. 

Man kan sagtens være rigtig pæn (idealt set) udenpå og så være skidesød samtidig og så bliver personen bare smukkere i mine øjne, men en (ydre) pæn person kan være et dårligt menneske, og ja så bliver hun virkelig bare grim, så de ydre træk har for mig intet at gøre med idealet om hvad der er smukt eller hvad der er perfekt fx. at brysterne skal sidde struttende hvor de sad da man var yngre, men hvordan personen er og bærer sig selv, så kan brysterne til tros for tyngdekraften da stadig være møgsmukke og frække..  

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Jeg ved godt hvad det er du hentyder til... Eller regner med det er den tråd om camilla framnes... 

Jo det er helt fint at være ærlig..

Men det er vel også ok at være ærlig, selvom man er uenig med dig ikk?

Du skriver ganske ærligt at du tænker at hun trænger til et brystlæft.

Jeg skriver at det er ikke alle som vil og kan betale for et brystløft, og det er fedt at hun viser kroppen frem som den nu er - ganske naturlig, inkl lange patter. jeg giver dig også nogle sandheder om at bryster godt kan være lange og hænge inden en graviditet. Det er ikke alle som er udstyret med 2 perfekte gajoler som sidder som de skal..  :-)

Til trådens emne med ærlighed:

Ærlighed styrer max, men det er ikke alle som kan tåle at høre den.. Spørgsmålet er hvordan man formulerer sig (generelt) men også hvor meget værd er ærligheden i forhold til udsigten til at såre andre?

Jeg kan bare ikke forstå at jeg med en mening der går mod de flestes faktisk får sp mange negative kommentarer.jeg siger min mening og undrer mig over den nu kan vendes til at jeg går ind og bestemmer hvad der er rigtigt eller hvad man skal gøre..

Jeg siger hvad jeg ser..jeg ser en køn, tyk pige med lange dutter...jeg ser en kvinde der er ung, men med en gammel krop...og det synes jeg da er synd...og igen så tror jeg ikke der er en eneste der ville være glad ved at leve i hud der kan fylde 60 kilo ud...

Men det er pbenbart tabu især når man som jeg har fået lavet noget og er glad ved det...og det undrer mig...virkelig..

Anmeld

6. maj 2011

*Toffee*

STN skriver:

Ja, sådan har jeg det nemlig også...... Naturlige kvinder er smukke.. Og det ville jeg nu synes uanset om jeg var "grim" eller "smuk" tror jeg.... tror ikke nødvendigvis at det Eva kalder "små grimme kvinder" nødvendigvis altid skal tale pænt om hinanden, fordi de ingen selvtillid har, og at det kun er kønne kvinder der kan være ærlige overfor andre kvinder.... sådan som jeg forstod det.....

Jeg har nu aldrig haft bryster der sad og var faste, eftersom jeg altid har haft store naturlige bryster, og det synes jeg nu giver sig selv, da store bryster jo er tungere end mindre bryster, og derfor selvfølgelig bliver påvirket af tyngdekræften... hehe...

He he, jeg er helt enig. I det hele  

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Toffi skriver:

Det tror jeg altså du har ret i. Det er deres usikkerhed der spiller ind der, men jeg mener ikke at det nødvendigvis hænger sammen med deres udseende.

nej, men det handler om at have det godt med sig selv...og det er jo min pointe...at det faktisk hænger sammen..indre og ydre...

Anmeld

6. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Det er jeg slet ikke enig i, overhoved, Det ydre og indre hænger sammen, sådan er det bare...og ja, der er kvinder der er kæmpe store som bare er glade og friske, men jeg har endnu ikke mæødt eller hørt om en som ikke ville tabe sig og som ikke har haft det skidt med sin størrelse. Jo større jo mere må man jo skjule sig og passe på sig.

Det hele skal passe sammen, selvfølgelig og det ene vil ikek funegere uden det andet..ydre og indre, det er vi også enige i...men at være meget tyk, eller have en mave der hænger ned over tisserene efter vægttab, det synes jeg virkelig er synd at tro bare handler om at man skal have det godt indeni...

Jeg må tilstå at jeg mente jeg var en stor glad pige  efterfølgende har jeg spurgt andre store piger om de er så glade som de går og giver udtryk for eller om det er en facade, jeg har ikke mødt en af dem jeg har spurgt endnu som ikke faldt mig om halsen og græd og fortalte hvor glade de var for at møde  en som havde stået i samme båd og som turde indrømme at hun ikke havde været lykkelig eller glad som stor pige tværtimod, ikke dermed sagt at alle store piger er kede af det, men størstedelen af dem jeg kender er bestemt ikke glade.

Heller ikek dermed sagt at et stort vægttab gør en lykkelig for det er det langtfra, det kan vi se på alle de GBY operationer der laves, der er mange piger der får den som slet slet ikke er med mentalt.

Så drømmen om det perfekte liv via vægttab er helelr ikke helt realistisk men det hjæler jo da at man kan holde ud at se sig selv i spejlet

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Jeg må tilstå at jeg mente jeg var en stor glad pige  efterfølgende har jeg spurgt andre store piger om de er så glade som de går og giver udtryk for eller om det er en facade, jeg har ikke mødt en af dem jeg har spurgt endnu som ikke faldt mig om halsen og græd og fortalte hvor glade de var for at møde  en som havde stået i samme båd og som turde indrømme at hun ikke havde været lykkelig eller glad som stor pige tværtimod, ikke dermed sagt at alle store piger er kede af det, men størstedelen af dem jeg kender er bestemt ikke glade.

Heller ikek dermed sagt at et stort vægttab gør en lykkelig for det er det langtfra, det kan vi se på alle de GBY operationer der laves, der er mange piger der får den som slet slet ikke er med mentalt.

Så drømmen om det perfekte liv via vægttab er helelr ikke helt realistisk men det hjæler jo da at man kan holde ud at se sig selv i spejlet

jeg er helt enig og det er også min oplevelse at de store piger de føler sig så øv indvendigt. Mindre værd og begrænsede på så mange områder. DEt er ikke sjovt at være stor.

Anmeld

6. maj 2011

*Toffee*

Eva. skriver:

Det er jeg slet ikke enig i, overhoved, Det ydre og indre hænger sammen, sådan er det bare...og ja, der er kvinder der er kæmpe store som bare er glade og friske, men jeg har endnu ikke mæødt eller hørt om en som ikke ville tabe sig og som ikke har haft det skidt med sin størrelse. Jo større jo mere må man jo skjule sig og passe på sig.

Det hele skal passe sammen, selvfølgelig og det ene vil ikek funegere uden det andet..ydre og indre, det er vi også enige i...men at være meget tyk, eller have en mave der hænger ned over tisserene efter vægttab, det synes jeg virkelig er synd at tro bare handler om at man skal have det godt indeni...

Hvis der er fysiske gener, er det jo noget andet. Det er vel ikke det vi snakker om?

Jeg tror da gerne store mennesker vil tabe sig, men det er jo ikke ensbetydende med at de ikke har det godt med sig selv.

Jeg er ikke helt enig i at det ydre og indre nødvendigvis hænger sammen. Sådan er det i din verden og måske også tildels i min verden. Men der er altså også bare nogle som har andre værdier end at være billedlig smuk og som kan have et fantastisk liv uden så meget at bekymre sig om hvordan de ser ud.

Anmeld

6. maj 2011

slettet_7530

Som jeg også skrev i børnegrimtråden forleden dag, så elsker vi ikke andre fordi de er smukke, de er smukke fordi vi elsker dem

Piger tak for en god og sagli debat uden mudder  kan i sove godt allesammen

Anmeld

6. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

Jeg kan bare ikke forstå at jeg med en mening der går mod de flestes faktisk får sp mange negative kommentarer.jeg siger min mening og undrer mig over den nu kan vendes til at jeg går ind og bestemmer hvad der er rigtigt eller hvad man skal gøre..

Jeg siger hvad jeg ser..jeg ser en køn, tyk pige med lange dutter...jeg ser en kvinde der er ung, men med en gammel krop...og det synes jeg da er synd...og igen så tror jeg ikke der er en eneste der ville være glad ved at leve i hud der kan fylde 60 kilo ud...

Men det er pbenbart tabu især når man som jeg har fået lavet noget og er glad ved det...og det undrer mig...virkelig..

jamen Eva... Jeg (vi) siger jo også blot vores mening - vores ærlige mening.. som er modsat din... Det er der vel også plads til? :-)

jeg synes ærligt talt at det er noget fis at sige at det ikke er naturligt at have hængedutter, eller at der intet naturligt over løs hud, når man har tabt sig så meget... For det er det jo - det er i manges tilfælde en del af vægttabet.. Om det så er fair at en ung pige pludselig skal ende op med en krop, som har været godt brugt og det muligvis kan ses.. det kan vi altid diskutere ;-)

men husk på - huden følger jo i mange tilfælde med, hvis man taber sig på fornuftig vis. Secrets er et glimrende eksempel på det, udfra hendes beskrivelser :-D og et andet eksempel... efter jeg havde tabt 36 kg, havde jeg ikke et eneste strækmærke og heller ikke hud til at jeg havde været det større... 

Folk kan jo selv bestemme om de er tilfredse med den krop som de har efter et større vægttab, eller om de vil skaffe midlerne til at få opereret "div ting". Bare fordi du er af den mening at "skønhedsfejl kan fikses" så betyder det ikke at alle andre deler den jo - det har du vel erfaret efterhånden :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.