Jeg syntes man skal være ærlig med omtanke, var selv bundløs ærlig da jeg var yngre og ja jeg sårede indimellem nogle og det var der jo ikke nogen grund til.
Jeg syntes lidt man skal bruge ordsproget: har du intet pænt at sige, så burde man holde sin mund (eller deromkring)
Jeg syntes sagtens jeg kan være ærlige overfor mine veninder hvis der er noget tøj der ikke klæder dem eller en hårfarve (dog sagt diplomatisk), men jeg ville ikke sige noget hvis det handlede om noget de ikke kunne ændre (såsom næsen, brysterne osv.), da det ville være en ligegyldig og bare ond kommentar fra min side, og derved fuldstændig unødvendigt, men heldigvis så er mine veninder små, store, tykke, tynde alle fantastisk smukke fordi de er så dejlige indeni..
Man kan sagtens være rigtig pæn (idealt set) udenpå og så være skidesød samtidig og så bliver personen bare smukkere i mine øjne, men en (ydre) pæn person kan være et dårligt menneske, og ja så bliver hun virkelig bare grim, så de ydre træk har for mig intet at gøre med idealet om hvad der er smukt eller hvad der er perfekt fx. at brysterne skal sidde struttende hvor de sad da man var yngre, men hvordan personen er og bærer sig selv, så kan brysterne til tros for tyngdekraften da stadig være møgsmukke og frække..
Anmeld