over for hinanden...er det ikke ok at være det...og hvorfor egentlig ikke?
Sad og talte med en mandeven jeg har om det og jeg blev sådan lidt stødt over det, for jeg synes ikke jeg er sådan...og nu i en anden tråd hvor jeg helt ærligt kommenterer noget og endda ikke som negativt men bare hvad jeg ser og tænker, så kan jeg godt mærke at det gør man åbenbart ikke...har også lagt mærke til det andre gange, hvordan der kommenteres og alt bare er såååå positivt.
Må man som kvinde helst ikke være ærlig hvis ikke det er positivt når det handler om andres ydre....er det kun ok for os kvinde at være det mod os selv...
Hvad mener I?
Det kommer vel an på, om man generaliserer, og om der er bedt om ens mening. Nu blev jeg personlig stødt over din udtalelse, da du blot konkluderede at "sådan ser bryster bare ud efter et større vægttab", for det gælder skisme ikke for alle. Nu nævner jeg lige det eksempel, fordi du selv hentyder til pågældende tråd.
Men synes da det er fint at være ærlig på en pæn måde, hvis der er en grund til det. ÆRlighed for ærligheds skyld, når det sårer folk, og ens mening ikke er bedt om, det bryder jeg mig ikke om. Jeg ville ikke gå hen til en kvinde og sige: "Wow, den er virkelig grim den jakke du har på" for eksempel. Det er jo unødvendigt.
Anmeld