Hvor store gaver får konfirmander nu om stunder og hvad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Tkcuf

Fik nul og nada af min mor  

Men min søster fik overdrevet mange gaver- DYRE gaver. Synes det er vanvittigt at det er flovt nu til dags hvis festen har kostet under 25.000kr... WoooT Håber det går af mode at være grådig inden mine to yndlinge skal konfirmeres. Men er da begyndt at spare op allerede, for jeg vil dælme ikke være den der står med to monster skuffede unger der er helt uden for de andres konfirmations gaver og fester...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

BellaCiinea

Eva. skriver:

af jeres forældre da I blev konfirmeret.

Jeg vil som alenemor til Jeppe ikke stå tilbage for hvad de andre med en mor og far giver deres børn, det synes jeg ville være synd...så hvor meget mon man giver for som forældre.

Kan huske at jeg for 21 år siden fik 1000kr af mine forældre og i pengebeløb alene fik jeg 12.000kr, synes det var mange penge dengang..

Men hvor stort et beløb giver forældre for..?

12000kr :O

i 2004 fik jeg 7750kr og derudover fik jeg en rejse af min mor til tyrkiet (2000kr.)

Anmeld

6. maj 2011

NaFe

Jeg fik en sprogrejse..tror det har kostet omkring 10.000...

Anmeld

6. maj 2011

wamse

Eva. skriver:

Åh, det var da også en super god idé...jeppe har kun sådan et stort skrummel..hvad kan man få dem til...?

Jag gav 3000 for 1 år siden, så mon ikke de kan fåes noget billigere nu 

Anmeld

6. maj 2011

Vingummien

Jeg fik et tv dengang og var mega fedt syntes jeg og så fik jeg en super fin og dyr porcelænsdukke

Det er jo lidt væk fra det de får nu om dage

Anmeld

6. maj 2011

Sofia

Eva. skriver:

Nææ, det tror jeg som ikke...jeg tænker 3000kr...men ved ikke om det er for lidt...jeg fik selv 1000kr...

Jeg vil mene at 3000 er en STOR gave! Flot hvis du giver det synes jeg.

Anmeld

6. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ved at min niece der skal konfirmeres imorgen (og vi kan ikke være med &nbsp får en hest af hendes forældre der har været skilt siden hun var 1 år tror jeg..

og ellers ønsker hun sig nogle helt specifikke dyre rideting da hun rider konkurrence på højt niveau...

uha da jeg blev konfirmeret i 97 fik jeg nogle smykker (som aldrig blev brugt da de var alt for dyre at gå med til dagligt), 5.000 kr. sammenlagt i pengegaver, en cykel, en discman, 4 cd'er, en taske til min discman og cd'er, noget pænt tøj til hverdagsbrug...

hmm tror nok det var det...

et stort nyt fladskærm på 42 tommers kan købes for 4.000 kr idag... ovenikøbet i ordentlig kvalitet af Samsung eller Sony...

Anmeld

6. maj 2011

Darling<3

Vi var omkring 75 til min konfirmation, så det blev til en del gaver og penge

En masse forskellige gaver og 18.000 i penge + adgang til en af mine børneopsparinger hvor der var 25.000 på

Gik i klasse med en som fik 53.000 kr, + gaver og en kæmpe fest

Gik i klasse med byen's mest forkælede unger

Anmeld

6. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg fik omkring 6000 kr og lidt smykker da jeg blev konfirmeret for -uha-12 år siden... Og en cykel til et par tusinde af mine forældre. Min mor havde selv lavet en gryderet og forberedt tilbehør mv, og is til dessert og suppe til skrub-af mad... Så selve festen har ikke været så dyr. Synes det er gået fuldstændig over gevind med de der konfirmationer. Der bliver efter min mening givet alt for mange penge, som ville være langt mere hensigtsmæssigt at få fx når de skal flytte hjemmefra. Jeg tænker mit eget barn selvfølgelig vil få en fest -uanset om han vil konfirmeres eller ej-og en gave til 1500-2000... Eller, nuved jeg jo ikke hvordan verden ser ud om 13-14 år, men havde det været nu, var det sådan landet lå :0)

Anmeld

6. maj 2011

Mette+Mathias

Vi gav 5000 for 2 år siden, jeg selv fik en skrivemaskine - men den havde jeg ønsket mig.

Det er meget forskelligt hvad det gives. Nogle giver "kun" festen, andre giver fest, pc og penge og andre igen giver MAAAANGE penge.

Giv som du har lyst, og giv ikke mere end du er sikker på at du kan give de 2 næste det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.