Hvor store gaver får konfirmander nu om stunder og hvad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

JuelZ

Jeg fik en smule tøj og fik sammenlagt 5400kr i penge gave, min klassenkammerat fik 33000kr i penge gave, en hest og en puddel hunde hvalp. Så der er stor forskel på hvad man får Idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Eva. skriver:

Men hvorfor så ikke give penge, så de kan købe det de ønsker sig?

Min søn har virkelig ikke nogle ønsker, andet end en god bærbar og jeg synes faktisk det ville være synd at han fik alle mulige mærkelige ting fordi man har en mening med det at give penge...og især fordi han virkelig ikke er forkælet eller har en mor der kan give ham en computer.

jeg har selv haft den der med at jeg ikke ville give penge, men hvis de nu bare ønsker sig en stor gave?

De er 14 og 15 og får de penge af alle gæsterne kan de ikke styrer det, kender de to søde finke piger  og deres forældre giver dem store gaver  og de er som dag og nat så derfor får de en spinningring og penge, spinning ringene har kun kostet 150 kr stykket så derfor bliver det alligevel til 450 kr kontant + en ring og det synes jeg er fint, vil de bytte ringene er de velkomne jo, jeg gider bare ikke give penge da jeg synes det er tamt  Og nu er det heldigvis mig der er gæst så derfor bestemmer jeg heldigvis også selv hvad jeg vil give dem i gave  og da de forrig måned fejrede fødslesdag ønskede de sig blandt andet spinningringe og fik dem ikke derfor er det oplagt at kombinere dette og penge, synes jeg

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Elmer&Amy skriver:

De er 14 og 15 og får de penge af alle gæsterne kan de ikke styrer det, kender de to søde finke piger  og deres forældre giver dem store gaver  og de er som dag og nat så derfor får de en spinningring og penge, spinning ringene har kun kostet 150 kr stykket så derfor bliver det alligevel til 450 kr kontant + en ring og det synes jeg er fint, vil de bytte ringene er de velkomne jo, jeg gider bare ikke give penge da jeg synes det er tamt  Og nu er det heldigvis mig der er gæst så derfor bestemmer jeg heldigvis også selv hvad jeg vil give dem i gave  og da de forrig måned fejrede fødslesdag ønskede de sig blandt andet spinningringe og fik dem ikke derfor er det oplagt at kombinere dette og penge, synes jeg

Ok..jeg håber at min søn får penge af alle...men han er bestemt heller ikke hverken ufornuftig eller forkælet... han er bare en skøn unge..

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

Min var så bare en tyk fjordhest, men var lykkelig for den min far valgte slet ikke at dukke op

tror også at jeg var blevet lykkelig ligegyldig hvilken en af mine heste det var jeg havde fået sådan, ham her havde jeg bare særlig historie med fordi vi 3 år tidligere havde været ved at købe ham også ville de ikke sælge alligevel også pludselig 2 uger før min konf ville de gerne alligevel
Fædre fædre fædre, min far kom og gik under min tale fordi min stedmor tudede  og min halv lillebror kom løbende ind og sagde " Ooohm du søs, din mor ik? hun er slet ikke så sur og dum som min mor går og siger at hun er" også løb han videre

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Eva. skriver:

Ok..jeg håber at min søn får penge af alle...men han er bestemt heller ikke hverken ufornuftig eller forkælet... han er bare en skøn unge..

Og det skal der jo også være plads til  men din søn har nok heller ikke ønsket sig tasker til en værdi af 15.000 kr stykket   også er drenge som regel i den alder liiiiiiiidt bedre til at håndtere de dersens penge ting end piger der sminker sig som var de 18 og stadigvæk brugte for meget sminke, men det er en anden snak

Håber ihvertfald jeres konf bliver skøn når den finder sted

Anmeld

6. maj 2011

SSL

Hej med dig

Jeg har hørt at gaverne bliver vildere og vildere, i år skulle noget Ipad være det helt store hit?

Min nevø bliver konfirmeret næste år! Og fra vores kommende lille bebs, min kæreste og jeg får han vel 1000kr. Men jeg er også meget meget tæt på ham  Min kæreste synes nok det vil være lige i overkanten  Så jeg forestiller mig selv ja, at det er store gaver fra forældre 'nu til dags' for at sammenligne..

Held og lykke med gaven, og tillykke med konfirmanden

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Elmer&Amy skriver:

Og det skal der jo også være plads til  men din søn har nok heller ikke ønsket sig tasker til en værdi af 15.000 kr stykket   også er drenge som regel i den alder liiiiiiiidt bedre til at håndtere de dersens penge ting end piger der sminker sig som var de 18 og stadigvæk brugte for meget sminke, men det er en anden snak

Håber ihvertfald jeres konf bliver skøn når den finder sted

Slet ikke..han ved ikke hvad han skal ønske sig...han er sgu så fornuftig at jeg ved ikke hvad..

Han har selv sparet op så han har 7000kr på en konto og har aldrig hævet på den...han er virkelig ikke forvent...overhoved..

Anmeld

6. maj 2011

Carina1977

Jeg ville give for 1000 kr....det har jeg også hørt, at mange andre gør

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Hej med dig

Jeg har hørt at gaverne bliver vildere og vildere, i år skulle noget Ipad være det helt store hit?

Min nevø bliver konfirmeret næste år! Og fra vores kommende lille bebs, min kæreste og jeg får han vel 1000kr. Men jeg er også meget meget tæt på ham  Min kæreste synes nok det vil være lige i overkanten  Så jeg forestiller mig selv ja, at det er store gaver fra forældre 'nu til dags' for at sammenligne..

Held og lykke med gaven, og tillykke med konfirmanden

Tak...og ja, det er nok kørt vildt op..

Min søn er ikke troende, så han valgte konfirmation fra og han vidste godt der ikke blev en nonfirmation....og det var helt fint med ham, han ville ikke lyve i kirken...så han får ikke kæmpe gaver af andre, vi holder det bare som en fødselsdag, men jeg synes han er sej og vil gerne give ham lidt ekstra for det...mange ville bare gøre det for gaver jo..

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Jeg ville give for 1000 kr....det har jeg også hørt, at mange andre gør

Til egne børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.