Elmer&Amy skriver:
Fik også min konkurrence hest af min moar
eller fik de 27 kg til ham af hende, de sidste 10 betalte jeg selv.. husker ikke hvad jeg fik af min far og stedmor
tror det var en rejse til usa over til dem som jeg aldrig brugte 
Men generalt så synes jeg at konfirmantors gaveønsker er helt sindsyge
skal til konf imorgen og de har KUN ønsket sig Louis Vuitton og Gucci.. SOM DET ENESTE!!!! det nægter jeg simpelthen og nægter kun at give penge.. Jeg måtte selv spare op til mine Louis tasker, og synes slet slet SLET ikke de hører sig til i 14-15 årig pigers verden.. Havde jeg fået en den gang havde jeg ikke passet på den som nu, det er et samle objekt for mig ( men jeg er også underlig).. men jeg har valgt at give en spinning ring også nogle penge, jeg synes ikke man kun skal give en pengegave og samtidig så kan jeg huske at pengegaverne var de BEDSTE for dem kunne man bruge på blå mandag..
jeg giver for 600 pr pigebarn 
Men hvorfor så ikke give penge, så de kan købe det de ønsker sig?
Min søn har virkelig ikke nogle ønsker, andet end en god bærbar og jeg synes faktisk det ville være synd at han fik alle mulige mærkelige ting fordi man har en mening med det at give penge...og især fordi han virkelig ikke er forkælet eller har en mor der kan give ham en computer.
jeg har selv haft den der med at jeg ikke ville give penge, men hvis de nu bare ønsker sig en stor gave?
Anmeld