Hvor store gaver får konfirmander nu om stunder og hvad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Lullaby

Min bror fik 5000 cash og så selv festen. Udover det fik han 10000 plus gavekort osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mor til Mike

Eva. skriver:

af jeres forældre da I blev konfirmeret.

Jeg vil som alenemor til Jeppe ikke stå tilbage for hvad de andre med en mor og far giver deres børn, det synes jeg ville være synd...så hvor meget mon man giver for som forældre.

Kan huske at jeg for 21 år siden fik 1000kr af mine forældre og i pengebeløb alene fik jeg 12.000kr, synes det var mange penge dengang..

Men hvor stort et beløb giver forældre for..?

Jeg fik omkring 26.000 af mine forældre.. over 10.000 af mine bedsteforældre og resten af gæsterne gav mig også rigtig meget! kan ikke huske helt hvad jeg kom op på, men det var lidt for mange penge at have i hånden af en 15 årig synes jeg. s: pluds Min fest blev holdt på et meget dyrt og fint hotel, så mine forældre har i hvert fald ikke sparet på noget som helst..

Anmeld

6. maj 2011

jydeinden

jeg må ærligt indrømme at jeg bliver lidtt chokeret når jeg hører om de gaver som man giver til sine børn... jeg fik samlet ca. 8500 kr, og de gik til en computer synes godt nok det lyder helt sindsygt at give sine børn mere end man næsten tjener i månedsløn

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

jydeinden skriver:

jeg må ærligt indrømme at jeg bliver lidtt chokeret når jeg hører om de gaver som man giver til sine børn... jeg fik samlet ca. 8500 kr, og de gik til en computer synes godt nok det lyder helt sindsygt at give sine børn mere end man næsten tjener i månedsløn

Ja, det synes jeg også..og derop kommer mine børns aldrig til at ryge op...synes det lugter langt væk af at overgå hinanden...desvrre...

Anmeld

6. maj 2011

Mor-til-asta-09

Jeg fik ny seng, og sengebord samt stol... Ganske tilfreds, og havde også været tilfreds med mindre.. men trængte til nyt.. og var selv med ude og vælge

Anmeld

6. maj 2011

baby012

10.000 

27" fladskærm og en bærbar  

men mine forældre var så også gået sammen med bedsteforældre og noget af resten a familien 5000 var sikkert fra dem. 

men det var ingenting i forhold til nogen fra min klasse der stod med 30 -40 .000 kr efter deres fest. 

Anmeld

6. maj 2011

Lise

Imorgen er det 18 år siden jeg blev konfirmeret  

Jeg fik et 20" tv af mine forældre af mærket Starlite  Det var et fantastisk fjernsyn, som stadig levede da vi tømte min gamle lejlighed for fire år siden. Jeg fik 7000 kr ca i kontanter - det var vanvittigt mange penge for mig (det ville jeg også blive glad for idag). Og så fik jeg en masse krimskrams.

Aner ikke hvad konfirmanderne får nu om stunder...

Anmeld

6. maj 2011

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Åh, det var da også en super god idé...jeppe har kun sådan et stort skrummel..hvad kan man få dem til...?

hvis du skal have en god en f.eks 32'' vil jeg anbefale en phillips, som er god kvalitet til en ok pris... mellem 5-9000 kroner..

Anmeld

6. maj 2011

Tvillingemor80

Jeg fik et ur og et armbånd af min mor - 500-1 000 kr

udoverr det ga hun mig festen og min drømmekjole til konfirmationen - hvilket jeg ved har været hårdt for hende at spare op til

En diskman af min far - 800 kr + tøj til blåmandag ..

det var de fineste gaver jeg fik

ellers var der penge, smykker, bøger,

Anmeld

7. maj 2011

Lunae

Eva. skriver:

af jeres forældre da I blev konfirmeret.

Jeg vil som alenemor til Jeppe ikke stå tilbage for hvad de andre med en mor og far giver deres børn, det synes jeg ville være synd...så hvor meget mon man giver for som forældre.

Kan huske at jeg for 21 år siden fik 1000kr af mine forældre og i pengebeløb alene fik jeg 12.000kr, synes det var mange penge dengang..

Men hvor stort et beløb giver forældre for..?

Nu blev jeg konfirmeret i år 2000 og der fik jeg 5000 kr af mine forældre! Sammenlagt kom jeg op på 21000 kr + en rejse til USA og Disney World! Jeg lå vidst ret lunt i svinget, men idag er det hele jo bare meget vildere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.