Hvor store gaver får konfirmander nu om stunder og hvad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Til egne børn?

Yep....hvis ikke det var egne børn, så ville jeg sige 3-500 kr. Men jeg kender nogle stykker, der skal have konfirmeret deres børn i år, og de giver 1000 kr. til deres børn

Men kan være min omgangskreds bare er fattig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Yep....hvis ikke det var egne børn, så ville jeg sige 3-500 kr. Men jeg kender nogle stykker, der skal have konfirmeret deres børn i år, og de giver 1000 kr. til deres børn

Men kan være min omgangskreds bare er fattig

Nææ, det tror jeg som ikke...jeg tænker 3000kr...men ved ikke om det er for lidt...jeg fik selv 1000kr...

Anmeld

6. maj 2011

Sommerfuglelarven

Jeg blev konfirmeret for 13 år siden, og der fik jeg 30.000 kr af min mor og stedfar, det var til fest, tøj og gave. I alt fik jeg 44.500 kr + gaver.

Min datter får også 30.000 kr til det hele til den tid, vi har en opsparing som vi startede da hun blev født.

Anmeld

6. maj 2011

ekzunz

Vi har ikke helt besluttet os for hvad vi giver vores i gave her den 2. juni. Jeg regner med at vi kommer til at bruge ca. 4-6.000 kr. Han ønsker sig kun penge, fladskærm og ps3.

Vi har også nogle i familien som nægter at give penge, så jeg har sagt til ham at det jo er oplagt at ønske sig ekstra controller og spil til ps3'en.  Det er selvfølgelig ikke varige gaver, men det er pengegaver jo bestemt heller ikke altid

Jeg selv fik en grøn sco cykel med hvid sadel af mine forældre og en sovesofa af min farmor og farfar, 1.750 kr. kontant og ellers smykker og lign. for resten. Men jeg havde også 25 års konfirmationsjubilæum i forgårs

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg blev konfirmeret for 13 år siden, og der fik jeg 30.000 kr af min mor og stedfar, det var til fest, tøj og gave. I alt fik jeg 44.500 kr + gaver.

Min datter får også 30.000 kr til det hele til den tid, vi har en opsparing som vi startede da hun blev født.

Men festen koster jo altså også en del....sådan ville jeg ikke lægge den ud...det er mig der betaler ikke ham,..

Anmeld

6. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nææ, det tror jeg som ikke...jeg tænker 3000kr...men ved ikke om det er for lidt...jeg fik selv 1000kr...

3000 kr. er da fint, efter min mening

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Vi har ikke helt besluttet os for hvad vi giver vores i gave her den 2. juni. Jeg regner med at vi kommer til at bruge ca. 4-6.000 kr. Han ønsker sig kun penge, fladskærm og ps3.

Vi har også nogle i familien som nægter at give penge, så jeg har sagt til ham at det jo er oplagt at ønske sig ekstra controller og spil til ps3'en.  Det er selvfølgelig ikke varige gaver, men det er pengegaver jo bestemt heller ikke altid

Jeg selv fik en grøn sco cykel med hvid sadel af mine forældre og en sovesofa af min farmor og farfar, 1.750 kr. kontant og ellers smykker og lign. for resten. Men jeg havde også 25 års konfirmationsjubilæum i forgårs

Vildt...jeg har 22 års til sep...kæft vi er gamle..

Jeppe ønsker sig gavekort til butikker hvor man kan købe alt det der tilbehør og ellers bliver han som nok glad for det meste, men tja...han ønsker sig bare kun en computer og den er dyr..

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

3000 kr. er da fint, efter min mening

Ja, men så tænker jeg også at han mangler en far og bedsteforælre på den ene side og om jeg så skal kompensere med gave..evt give det tilskud jeg får i gave også...svært synes jegf..

Anmeld

6. maj 2011

2babygirls

Jeg blev konfirmeret i 1997 og fik festen og 5000kr af mine forældre
Tror de får nogle rimlig hæftige gaver nu til dags

Anmeld

6. maj 2011

Isabels-mor

Jeg fik 5000 kr af min mor og papfar.. af min far fik jeg en ring og en rejse istedet for..

Min søskende fik for det sammen, men det er efterhånden også 10 år siden jeg blevkonfimeret.

Men vil da sige hvis din dreng ikke har nogle ønsker udover en bærbar, skal han da have penge så han kan få lige den han vil have

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.