Hvor store gaver får konfirmander nu om stunder og hvad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

eirene

Julie får en bærbar computer af os. Primært var det jo tænkt at hun skulle bruge den når hun skulle på efterskole. Men hun kan jo godt bruge den stadig til alt muligt skolearbejde. Af hendes far får hun et kamera.

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg fik af mine forældre. Jeg tror ikke jeg fik så mange penge i gave, men jeg kan huske jeg fik porcelæn. Det første sæt til at samle på. Desværre nåede det at gå ud af produktion inden jeg fik mere af det....

Min niece fik en sprogrejse for 5 år siden og min kusine en bærbar computer.

God fornøjelse med festen. For vores vedkommende er der jo kun 2 uger til og jeg skal altså have skrevet en sang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

LinLin

Eva. skriver:

af jeres forældre da I blev konfirmeret.

Jeg vil som alenemor til Jeppe ikke stå tilbage for hvad de andre med en mor og far giver deres børn, det synes jeg ville være synd...så hvor meget mon man giver for som forældre.

Kan huske at jeg for 21 år siden fik 1000kr af mine forældre og i pengebeløb alene fik jeg 12.000kr, synes det var mange penge dengang..

Men hvor stort et beløb giver forældre for..?

Jeg blev konfirmeret i 1998  - så det er alligevel liiige et par år siden

Jeg fik et fjernsyn af min mor - derudover: 6500 kr , kamera, gavekort, cd'er, smykker og et par film...

- jeg var ganske godt tilfreds!

Anmeld

7. maj 2011

eliasogmor

jeg fik  festen og en øjenskygge

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Tusind tak for alle jeres svar og fortællinger,,,jeg kan ud af det læse at jeg selv skal finde ud af hvor vi er i forhold til gaver og det helt ekstreme eller mere nede på jorden.

Min beslutning bliver nok at han får 3000kr og så er det bare det.

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth1985

Eva. skriver:

af jeres forældre da I blev konfirmeret.

Jeg vil som alenemor til Jeppe ikke stå tilbage for hvad de andre med en mor og far giver deres børn, det synes jeg ville være synd...så hvor meget mon man giver for som forældre.

Kan huske at jeg for 21 år siden fik 1000kr af mine forældre og i pengebeløb alene fik jeg 12.000kr, synes det var mange penge dengang..

Men hvor stort et beløb giver forældre for..?

Jeg tror, at jeg fik en cykel af mine forældre..

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

Ok..jeg håber at min søn får penge af alle...men han er bestemt heller ikke hverken ufornuftig eller forkælet... han er bare en skøn unge..

og han har en skøn moar

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

twinboys skriver:

og han har en skøn moar

hehe....tror jeg kan lære en del af ham.. men tak, søde dig...

Anmeld

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

Eva. skriver:

Men festen koster jo altså også en del....sådan ville jeg ikke lægge den ud...det er mig der betaler ikke ham,..

Mit tøj og fest kostede dengang 9.000 kr, og så var der 21.000 kr tilbage til mig - man kan da også bare sige at der er 30.000 kr i alt, og så får barnet de resterende penge.

Anmeld

10. maj 2011

Kloster

Da jeg blev konfirmeret for en hel del år siden, fik jeg 1000,- af mine forældre.

Vi giver Rasmus en bærbar, taske dertil og en trådløs mus, når han skal konfirmeres her d. 20. maj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.