KaLee skriver:
Jeg er nødt til at spørge - er der 100% sikkert at der var tale om en lystløgner, myto***** eller lign?
Er i 100% sikre på at hun faktisk var fuld af løgn?
Jeg har ikke fulgt så meget med - og slet ikke med den pågældende bruger - derfor kan jeg ikke vurdere det - kan i?
Hvis det er tilfældet - så skal hun jo bare bandlyses fra siden og tråden burde slettes helt og ikke bare låses - af respekt for offerets familie.
Hvis ikke det er tilfældet - så er det sgu en skam at en bruger nu er skræmt væk pga beskyldninger om løgne...
ChannieG (eller hvordan det nu staves) - jeg kan godt forstå hvad du mener med det du skriver - du er bare for tidligt ude, idet at der nu kun er en tråd... om nogle dage, hvis der er oprettet flere tråde (hvilket der typisk har været efter sådan en hændelse), så kunne du have skrevet det og have hold i det. For det er det jeg også har bemærket at folk gør... og i dette tilfælde - hvorfor?
Hvorfor oprette sådan en tråd, når nu at selve tråden (den anden) omhandlede en som slet ikke var på baby.dk og familien allerede har udtrykt deres sorg og ærgelse over at være samtaleemne her.
Jeg synes bare ikke det er respektfuldt overfor offerets familie.
men det vil jo være det samme som at sige at man ikke kunne tillade sig at tale om det, dengang der var en der havde "lånt" billeder af en anden kvindes barn og lagt dem ind som sine egne, den rigtige mor kom på banen, og syntes bestemt ikke det var fedt at det skulle ligge på baby, men det påvirker jo mennesker der havde brugt tid på at skrive med hende, og sådan som qp og fx mig der gerne vil snakke om hvorfor man mon gør det, for det er da netop et vigtigt aspekt af det, men hvis vi ikke har "lov" til at ytre og debattere omkring det er det så ikke en form for censurering?
Vi er helt enige om at det er tragisk for familien, men hvad så næste gang hun opretter sig med et nyt emne, må vi så igen ikke diskutere det?? Jeg finder det ikke respektløst da vi ikke diskutere familiens sorg/eller hvad der er sket, men et andet menneskets behov for opmærksomhed gennem tragiske emner.
Men jeg tror også det er fordi jeg efterhånden har læst mange af de tråde gennem tiden, og de bliver jo ved med at dukke op...