Vedr. Tråden "Hvorfor gør livet så ondt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.930 visninger
68 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

qp

https://www.baby.dk/debat/103846pi1/ordet-er-frit/hvorfor-er-livet-saa-ondt-.aspx

Jeg kan se at TS har slettet sig selv???

Så det var altså rigtig, at hun slet ikke kendte den afdøde Malene med datteren som hun kaldte for Jose istedet for Stephanie som datteren i virkeligheden hed!

Jeg tænker, HVORFOR gør man sådan noget?     

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

malenecl

Mystisk....

Anmeld

4. maj 2011

lukasmor

Det er SYGT at kræve opmærksom på den måde! Håber hun skammer sig!

Anmeld

4. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Skræmmende!!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

Jeg synes det gør ondt helt ind i hjertet at nogen dør så ung og samtidig efterlader sig en datter. Har lige set mindevideoen inde på den debat, og puha det gør ondt at se alle de billeder og så den baggrundsmusik samtidig, selvom man ikke har kendt hende er det hjerteskærende.

og så ovenikøbet at nogen kan finde på at skrive sådan som TS startede ud, ja fy , jeg håber hun har skamt sig gevaldigt

Anmeld

4. maj 2011

qp

Ja... men jeg tænker, at noget må da for fanden være HELT galt med det kvindemenneske?? Og at hun så endda sidder og forsvarer det med navnene... Hvis man er bare liiiiiiiiidt smart, så ville man stoppe der men det gjorde hun jo ikke. I don't get it!!

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

qp skriver:

Ja... men jeg tænker, at noget må da for fanden være HELT galt med det kvindemenneske?? Og at hun så endda sidder og forsvarer det med navnene... Hvis man er bare liiiiiiiiidt smart, så ville man stoppe der men det gjorde hun jo ikke. I don't get it!!

ej det gør jeg da virkelig heller ikke

Anmeld

4. maj 2011

132319

Smagløst!  Stakkels familie 

Kan Henrik ikke fjerne tråden helt, så der ikke er nogen som mosteren skriver, der falder over den i søgning på google?

Anmeld

4. maj 2011

N&J

qp skriver:

https://www.baby.dk/debat/103846pi1/ordet-er-frit/hvorfor-er-livet-saa-ondt-.aspx

Jeg kan se at TS har slettet sig selv???

Så det var altså rigtig, at hun slet ikke kendte den afdøde Malene med datteren som hun kaldte for Jose istedet for Stephanie som datteren i virkeligheden hed!

Jeg tænker, HVORFOR gør man sådan noget?     

Tror du ikke det er sådan lidt munchausen by proxy agtig, at man påtager sig andres symptomer/sorg for at få opmærksomhed, aat der er nogen der har ondt af en.. tænker bare at jeg håber fandme ikke at 0personen har børn, for hvem ved hvad personen så kan finde på at lyve om. 

Anmeld

4. maj 2011

N&J

132319 skriver:

Smagløst!  Stakkels familie 

Kan Henrik ikke fjerne tråden helt, så der ikke er nogen som mosteren skriver, der falder over den i søgning på google?

Tror lidt reglen er at tråden bare bliver lukket, er ret sikker på at de tråde med de få der har skrevet om englebørn uden at have oplevet det heller ikke blev slettet, men bare lukket, men ved det faktisk ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.