Vedr. Tråden "Hvorfor gør livet så ondt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Sophia'smor

channie-g skriver:

ikke for noget nu har jeg lige læst lidt med og jeg forstår ikke helt hvorfor at folk bliver ved med at oprette nye debatter omkring det, der er en grund til at den anden blev lukket, så hvorfor forsætte på en ny tråd. synes det skal stoppes helt.  sorry men det er bare min mening ...

der er mange måder at sige tingene på,

vis folk har lyst til at sidde og snakke om det, så lad dem da, hvorfor skal det få dit pis i kog? , du kan da bare lade hver med at læse det folk skriver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

N&J

channie-g skriver:

men det er ligemeget har anmeldt tråden for som sagt synes jeg ikke det er oki og det skal stoppe... derfor blev den anden jo lukke, bare nogen der åbenbart ikke helt forstår det budskab

Må jeg spørge præcist hvilke regler du mener tråden overtræder?? for jeg fatter det simpelthen ikke.. måske er det mig der har misforstået noget, men jeg tvivler.. men okey.. 

Anmeld

5. maj 2011

Isabella_mor

der findes desværre den slags mennesker der har behov for opmærksomhed og omsorg som hungrer efter den... det er sygt at skulle bruge sande historier og misbruge facts for selv at få lidt opmærksomhed og virtuelle kram.. 

har den slags ikke sket flere gange før...??

Anmeld

5. maj 2011

qp

N&J skriver:

Det håber jeg virkelig ikke var sandheden, at det bare var endnu en ting som hun havde opdigtet... prøv og tænk hvad det kan betyde for et barn...  

Ja tro mig det gjorde jeg idét du skrev det tidligere... Det ville være SÅ forfærdeligt for sådanne mennesker kan virke så fattede, søde, omsorgsfulde, rummelige o.a

Man har jo set videoer hvor sådanne mødre er blevet indlagt på hospitalerne sammen med deres "syge børn" hvor der har været camera sat op på stuerne.... Og det var satme ikke noget behageligt syn!!!

Jeg tvivler dog bare at sundhedsmyndighederne tænker så langt i DK? .... Sorry men det er jo (heldigvis) ikke ofte man hører om sådanne sager i DK og derfor må deres erfaringer vel være begrænsede?

Anmeld

5. maj 2011

qp

isabellamor skriver:

der findes desværre den slags mennesker der har behov for opmærksomhed og omsorg som hungrer efter den... det er sygt at skulle bruge sande historier og misbruge facts for selv at få lidt opmærksomhed og virtuelle kram.. 

har den slags ikke sket flere gange før...??

Jo det er sket før men fuck... man bliver jo lige så chokeret hver evig eneste gang det sker - og heldigvis for det (et eller andet sted)!

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Jeg er nødt til at spørge - er der 100% sikkert at der var tale om en lystløgner, myto***** eller lign?

Er i 100% sikre på at hun faktisk var fuld af løgn?

Jeg har ikke fulgt så meget med - og slet ikke med den pågældende bruger - derfor kan jeg ikke vurdere det - kan i?

Hvis det er tilfældet - så skal hun jo bare bandlyses fra siden og tråden burde slettes helt og ikke bare låses - af respekt for offerets familie.

Hvis ikke det er tilfældet - så er det sgu en skam at en bruger nu er skræmt væk pga beskyldninger om løgne...  

ChannieG (eller hvordan det nu staves) - jeg kan godt forstå hvad du mener med det du skriver - du er bare for tidligt ude, idet at der nu kun er en tråd... om nogle dage, hvis der er oprettet flere tråde (hvilket der typisk har været efter sådan en hændelse), så kunne du have skrevet det og have hold i det. For det er det jeg også har bemærket at folk gør... og i dette tilfælde - hvorfor?

Hvorfor oprette sådan en tråd, når nu at selve tråden (den anden) omhandlede en som slet ikke var på baby.dk og familien allerede har udtrykt deres sorg og ærgelse over at være samtaleemne her. 

Jeg synes bare ikke det er respektfuldt overfor offerets familie. 

Anmeld

5. maj 2011

N&J

qp skriver:

Ja tro mig det gjorde jeg idét du skrev det tidligere... Det ville være SÅ forfærdeligt for sådanne mennesker kan virke så fattede, søde, omsorgsfulde, rummelige o.a

Man har jo set videoer hvor sådanne mødre er blevet indlagt på hospitalerne sammen med deres "syge børn" hvor der har været camera sat op på stuerne.... Og det var satme ikke noget behageligt syn!!!

Jeg tvivler dog bare at sundhedsmyndighederne tænker så langt i DK? .... Sorry men det er jo (heldigvis) ikke ofte man hører om sådanne sager i DK og derfor må deres erfaringer vel være begrænsede?

Ja, kan godt huske de optagelser, de var helt forfærdelige.. får helt kuldegysninger ved tanken, puden over hovedet...  

Vi har så vidt jeg kan huske ikke juridisk mulighed for at gøre det samme i dk, aner heller ikke hvor mange sager der er ift. england, men hvor er det en skræmmende tanke.. 

Anmeld

5. maj 2011

qp

Jeg er nødt til at spørge - er der 100% sikkert at der var tale om en lystløgner, myto***** eller lign?

Er i 100% sikre på at hun faktisk var fuld af løgn?

Jeg har ikke fulgt så meget med - og slet ikke med den pågældende bruger - derfor kan jeg ikke vurdere det - kan i?

Hvis det er tilfældet - så skal hun jo bare bandlyses fra siden og tråden burde slettes helt og ikke bare låses - af respekt for offerets familie.

Hvis ikke det er tilfældet - så er det sgu en skam at en bruger nu er skræmt væk pga beskyldninger om løgne...  

ChannieG (eller hvordan det nu staves) - jeg kan godt forstå hvad du mener med det du skriver - du er bare for tidligt ude, idet at der nu kun er en tråd... om nogle dage, hvis der er oprettet flere tråde (hvilket der typisk har været efter sådan en hændelse), så kunne du have skrevet det og have hold i det. For det er det jeg også har bemærket at folk gør... og i dette tilfælde - hvorfor?

Hvorfor oprette sådan en tråd, når nu at selve tråden (den anden) omhandlede en som slet ikke var på baby.dk og familien allerede har udtrykt deres sorg og ærgelse over at være samtaleemne her. 

Jeg synes bare ikke det er respektfuldt overfor offerets familie. 

Prøv og læs tråden som der er linket til i startindlægget - der er vidst ingenting, at tage fejl af - desværre.

Denne tråd har INTET med offerets familie, at gøre men handler udelukkende om mennesker som TS i den pågældende tråd.

Anmeld

5. maj 2011

qp

N&J skriver:

Ja, kan godt huske de optagelser, de var helt forfærdelige.. får helt kuldegysninger ved tanken, puden over hovedet...  

Vi har så vidt jeg kan huske ikke juridisk mulighed for at gøre det samme i dk, aner heller ikke hvor mange sager der er ift. england, men hvor er det en skræmmende tanke.. 

Ja det er sgu en skræmmende tanke... Men som tidligere skrevet er det heldigvis ikke noget man hører om dagligt i DK - eller?.... er det?

Anmeld

5. maj 2011

eElak

qp skriver:

Prøv og læs tråden som der er linket til i startindlægget - der er vidst ingenting, at tage fejl af - desværre.

Denne tråd har INTET med offerets familie, at gøre men handler udelukkende om mennesker som TS i den pågældende tråd.

Jeg har læst størstedelen af den tråd - også hvor offerets moster skriver, men jeg har ikke nærlæst hele tråden. 

Men - hvad er det baseret på at man stemplede TS som løgner?

Var det fordi hun forvekslede navnet med et andet eller?

Jeg synes bare det er skræmmende at en bruger kan stemples som løgner pga en simpel fortalelse... Men inden nogle siger at jeg så er på TS's side... Slet ikke... HVIS der er tale om en løgner er det ikke i orden.. Hvis der er tale om at TS har en sygdom - så burde hun få noget hjælp. 

Men man skal også passe på med at pege fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.