Vedr. Tråden "Hvorfor gør livet så ondt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

qp

N&J skriver:

Det havde jeg heller ikke hørt før, men meget interessant begreb, gad vide om man så hvis man har den lidelse er yderst disponeret for at få MH by P., hmm.. 

Men selvfølgelig er det tragisk at der er nogen der har det behov, men forbåbentlig er der nogle mennesker i deres liv som opdager det på et tidspunkt. 

Ja det sætter jo nogle tanker i gang ikke sandt? - Hende og kæresten var vidst i gang med projekt baby eller også var hun gravid, .... eller well, det ved jeg jo ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Benjamins'mor

Jeg synes det er ganske forfærdeligt at folk kan finde på sådanne ting. Om så de lider af en sygdom eller ej. Synes personen burde skamme sig. Jeg får simpelthen en grim smag i munden over sådan noget.

Beklager, men det er bare min holdning til dette.

Anmeld

5. maj 2011

N&J

qp skriver:

Ja det sætter jo nogle tanker i gang ikke sandt? - Hende og kæresten var vidst i gang med projekt baby eller også var hun gravid, .... eller well, det ved jeg jo ikke....

Det håber jeg virkelig ikke var sandheden, at det bare var endnu en ting som hun havde opdigtet... prøv og tænk hvad det kan betyde for et barn...  

Anmeld

5. maj 2011

channie-g

qp skriver:

Nu er det ikke sådan, at "folk bliver ved med at oprette debatter om det" - sagen er den, at jeg har oprettet en debat om den tråd og hvis du ikke synes om det så er du i din frie ret til, at undlade at deltage!

hold da fast hvor kan man da blive sur over ingenting .... hvis du ikke kan tåle og høre om andres meninger, uden man skal være enig med dig så må du sq nok heller lade være at oprette sådan en tråd.. alle har vel lov og sige sig mening og jeg synes det er noget underligt noget at blive ved at diskuter emnet da den er blevet lukket en gang og det var der sq en grund til...

Anmeld

5. maj 2011

SSL

channie-g skriver:

hold da fast hvor kan man da blive sur over ingenting .... hvis du ikke kan tåle og høre om andres meninger, uden man skal være enig med dig så må du sq nok heller lade være at oprette sådan en tråd.. alle har vel lov og sige sig mening og jeg synes det er noget underligt noget at blive ved at diskuter emnet da den er blevet lukket en gang og det var der sq en grund til...

Må jeg spørge, har det været oppe og vende i andre tråde end denne??? Og så dén tråd det selvf. omhandler? Hvis det har, har jeg ikke selv set det nemlig - og så er der vel intet forkert i at oprette en tråd om det?

Anmeld

5. maj 2011

channie-g

SSL skriver:

Må jeg spørge, har det været oppe og vende i andre tråde end denne??? Og så dén tråd det selvf. omhandler? Hvis det har, har jeg ikke selv set det nemlig - og så er der vel intet forkert i at oprette en tråd om det?

ved det ikke men synes det er super latterligt at en tråd omkring det bliver låst og så er der satme en anden der går en og oprette en på ny... seriøst fat da der er en grund til at den anden blev lukket...

Anmeld

5. maj 2011

channie-g

channie-g skriver:

ved det ikke men synes det er super latterligt at en tråd omkring det bliver låst og så er der satme en anden der går en og oprette en på ny... seriøst fat da der er en grund til at den anden blev lukket...

men det er ligemeget har anmeldt tråden for som sagt synes jeg ikke det er oki og det skal stoppe... derfor blev den anden jo lukke, bare nogen der åbenbart ikke helt forstår det budskab

Anmeld

5. maj 2011

qp

channie-g skriver:

Jeg er absolut ikke sur over det du skrev, jeg synes bare det er lidt?! Jeg ved ikke hvad det er for nogle andre tråde du omtaler hvor man skulle have diskuteret denne tråd? - Jeg har ihvertfald ikke set den! Og ligemeget om der var andre tråde om det end denne, så er jeg i min frie ret til, at oprette denne tråd da jeg finder det ret interessant.

Og enig med mig behøver du slet ikke, at være - jeg gider bare ikke at diskutere hvorvidt det er latterligt eller ej, at jeg opretter denne tråd. Og igen vil jeg da lige minde dig om, at hvis du ikke er interesseret i, at diskutere emnet så find noget andet at lave.

Anmeld

5. maj 2011

N&J

channie-g skriver:

Ja hende der oprettede den er væk, og den er først lige blevet lukket. Nu er det sådan at dfe fleste gange der har været ligende tråde bliver der efterfølgende oprettet tråde af forskellige årsager, nogle har brug for at bearbejde de følelser de selv lagde i da de besvarede vedkommende, andre vil gerne diskutere hvad der mon ligger bag den form for adfærd, jeg ser intet galt i begge dele, da det blot handler om at tale om noget som enten undre os eller som har påvirket os følelsesmæssigt, hvorfor skulle det ikke være okey, ligesom det er at skrive det er hårdt at blive mor eller hvorfor kan jeg ikke få en positiv test... 

men hvis du føler det er et problem kan du vel bare skrive det, så længe vi andre får lov til at debattere videre.. 

Anmeld

5. maj 2011

qp

benjamins'mor skriver:

Jeg synes det er ganske forfærdeligt at folk kan finde på sådanne ting. Om så de lider af en sygdom eller ej. Synes personen burde skamme sig. Jeg får simpelthen en grim smag i munden over sådan noget.

Beklager, men det er bare min holdning til dette.

Jeg kan godt forstå din holdning men jeg synes virkelig man bør have for øjet, at det er en sygdom - det er derved sygdommen der "træder i karakter" ved sådanne handlinger. Og idét det er en sygdom så bør den eksternaliseres fra individet - "du er ikke forkert men dine handlinger er forkerte".... Hvis du forstår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.