Vedr. Tråden "Hvorfor gør livet så ondt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

qp

Wimmie skriver:

Jeg er ret overbevist om at TS i den anden tråd løj om sit kendskab/forhold til den afdøde:

1.Hun kalder gentagne  gange datteren ved forkert navn - ikke bare ét men flere gange. ( i 5 forskellige indlæg over 2 dage faktisk...)

2. Hun skriver at det er tragisk at datteren nu er forældreløs fordi faderen også var gået bort - dette passede ikke, faderen er skam i live. Hvorfor så skrive det?

3. Hun skulle forestille at være en meget nær veninde til den afdøde men på trods af at de begge er på facebook er de ikke hinandens venner derinde. Afdødes facebook-profil er stadig aktiv og hun har rigtig mange venner - men hvorfor så ikke TS der var en nær ven? 

Jeg synes det lugter meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Louisiana

Wimmie skriver:

Jeg er ret overbevist om at TS i den anden tråd løj om sit kendskab/forhold til den afdøde:

1.Hun kalder gentagne  gange datteren ved forkert navn - ikke bare ét men flere gange. ( i 5 forskellige indlæg over 2 dage faktisk...)

2. Hun skriver at det er tragisk at datteren nu er forældreløs fordi faderen også var gået bort - dette passede ikke, faderen er skam i live. Hvorfor så skrive det?

3. Hun skulle forestille at være en meget nær veninde til den afdøde men på trods af at de begge er på facebook er de ikke hinandens venner derinde. Afdødes facebook-profil er stadig aktiv og hun har rigtig mange venner - men hvorfor så ikke TS der var en nær ven? 

Det med faderen til barnet og facebook var jeg ikke klar over. Det er også derfor jeg spørger ind til det - fordi jeg ikke kendte hele historien

Har hun skrevet, at hun ikke var venner med hende på facebook??

Anmeld

6. maj 2011

SSL

channie-g skriver:

ved det ikke men synes det er super latterligt at en tråd omkring det bliver låst og så er der satme en anden der går en og oprette en på ny... seriøst fat da der er en grund til at den anden blev lukket...

Sikke et sprog du har Jeg forstår slet ikke du bruger din tid på at kommentere på det når du har så lidt tilovers for tråden God weekend til dig solstråle

Anmeld

6. maj 2011

Wimmie

Louisiana28 skriver:

Har hun skrevet, at hun ikke var venner med hende på facebook??

Nej, men de var begge meget nemme at finde på Facebook - Malene fordi jeg har en del venner til fælles med hende (kendte hende dog ikke personligt) og TS fordi hun havde et specielt navn og havde angivet hvor hun kom fra og hvad hendes forlovede hed

I øvrigt havde hun kun postet almindelige nyheder og glade statusopdateringer på sin profil i dagene efter Malenes død...lidt mystisk når ens nære veninde lige er gået bort.

Anmeld

6. maj 2011

Louisiana

Wimmie skriver:

Nej, men de var begge meget nemme at finde på Facebook - Malene fordi jeg har en del venner til fælles med hende (kendte hende dog ikke personligt) og TS fordi hun havde et specielt navn og havde angivet hvor hun kom fra og hvad hendes forlovede hed

I øvrigt havde hun kun postet almindelige nyheder og glade statusopdateringer på sin profil i dagene efter Malenes død...lidt mystisk når ens nære veninde lige er gået bort.

Nå for pokker da  Ja, det lyder godt nok underligt. Det lader ikke til hun talte sandt så. Håber hun får den hjælp hun har brug for!

Anmeld

6. maj 2011

hilma

Nu er jeg ikke psykolog så at nævne MHS eller Mytomani bør man måske passe på med at slynge ud, generelt med diagnoser..

Men fy føj for den ledeste pokker og mangt andet! Hvordan kan TS gøre sådan noget! Så utrolig modbydeligt at gøre...!!!!Diagnose eller ej, den der går sgu ikke. Nøj, hvor bliver jeg da rystet over at noget mennesker handler sådan! 

Al medfølelse til familien i den svære tid.

TS har da bare at have dårlig smag i munden...og en samvittighed der siger spar 10! 

Det er bare ikke i orden!

Anmeld

6. maj 2011

MissGeoh

Så havde jeg jo ret i min undren..

Hun burde skamme sig!

Anmeld

6. maj 2011

MissGeoh

Wimmie skriver:

Så faderen så sent som i Tirsdags..

Anmeld

6. maj 2011

eElak

Wimmie skriver:

Tak - det var facts man kunne forstå :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.