Vedr. Tråden "Hvorfor gør livet så ondt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

qp

N&J skriver:

Tror du ikke det er sådan lidt munchausen by proxy agtig, at man påtager sig andres symptomer/sorg for at få opmærksomhed, aat der er nogen der har ondt af en.. tænker bare at jeg håber fandme ikke at 0personen har børn, for hvem ved hvad personen så kan finde på at lyve om. 

Biiiiiiing, den røg liiiiige ind på lystavlen!! Tror satme du har ret der Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Biiiiiiing, den røg liiiiige ind på lystavlen!! Tror satme du har ret der Jane

Tråden er låst

Og ja...Münchhausen var også mytoman..det kaldes nemlig "Mytomani".

http://www.denstoredanske.dk/Krop%2c_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Psykiatri/mytomani

Det er jo i virkeligheden frygteligt synd for den slags mennesker, for det er en sygdom på linie med fx kleptomani...de kan bare ikke lade være.
Desværre har vi jo haft et par stykker herinde af den slags som nogle sikkert kan huske, og det er bedst at forbigå dem i tavshed.
De er nogle stakler og er gerne forfærdeligt ensomme små sjæle, som har massivt behov for psykologisk hjælp.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. maj 2011

qp

SussieThyssen skriver:

Tråden er låst

Og ja...Münchhausen var også mytoman..det kaldes nemlig "Mytomani".

http://www.denstoredanske.dk/Krop%2c_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Psykiatri/mytomani

Det er jo i virkeligheden frygteligt synd for den slags mennesker, for det er en sygdom på linie med fx kleptomani...de kan bare ikke lade være.
Desværre har vi jo haft et par stykker herinde af den slags som nogle sikkert kan huske, og det er bedst at forbigå dem i tavshed.
De er nogle stakler og er gerne forfærdeligt ensomme små sjæle, som har massivt behov for psykologisk hjælp.

Kærligst
Sussie

Interessant begræb det der, jeg har ikke hørt om det før - men der måtte jo være noget lignende derude

Ja det er faktisk rigtig synd og sådanne mennesker har det jo meget værre indvendigt end de mennesker de sårer.

Anmeld

5. maj 2011

N&J

Det havde jeg heller ikke hørt før, men meget interessant begreb, gad vide om man så hvis man har den lidelse er yderst disponeret for at få MH by P., hmm.. 

Men selvfølgelig er det tragisk at der er nogen der har det behov, men forbåbentlig er der nogle mennesker i deres liv som opdager det på et tidspunkt. 

Anmeld

5. maj 2011

Laulund87

Nu har jeg lige læst hele tråden..Føj siger jeg bare

Anmeld

5. maj 2011

twinny

forfærdeligt....

Anmeld

5. maj 2011

channie-g

ikke for noget nu har jeg lige læst lidt med og jeg forstår ikke helt hvorfor at folk bliver ved med at oprette nye debatter omkring det, der er en grund til at den anden blev lukket, så hvorfor forsætte på en ny tråd. synes det skal stoppes helt.  sorry men det er bare min mening ...

Anmeld

5. maj 2011

SSL

qp skriver:

https://www.baby.dk/debat/103846pi1/ordet-er-frit/hvorfor-er-livet-saa-ondt-.aspx

Jeg kan se at TS har slettet sig selv???

Så det var altså rigtig, at hun slet ikke kendte den afdøde Malene med datteren som hun kaldte for Jose istedet for Stephanie som datteren i virkeligheden hed!

Jeg tænker, HVORFOR gør man sådan noget?     

Ej, hvor er det frygteligt at se sådan en tråd for familien

Jeg så godt tråden da TS startede den, men hvis man gik på hendes profil og kiggede på hendes tråde gennem tiden var det meget slevmedlidenhedstråde, så jeg har tænkt på at hun havde en trang til lystløgn eller ekstrem trang efter opmærksomhed Hvor forfærdeligt at et uskyldigt  offer for en ulykke skulle bruges.. Hold da fest.. Godt at hun er slettet, hun bør få noget hjælp!

Men vildt at se den seneste update på tråden, ret skræmmende :/ 

Anmeld

5. maj 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Interessant begræb det der, jeg har ikke hørt om det før - men der måtte jo være noget lignende derude

Ja det er faktisk rigtig synd og sådanne mennesker har det jo meget værre indvendigt end de mennesker de sårer.

Nemlig

Anmeld

5. maj 2011

qp

channie-g skriver:

ikke for noget nu har jeg lige læst lidt med og jeg forstår ikke helt hvorfor at folk bliver ved med at oprette nye debatter omkring det, der er en grund til at den anden blev lukket, så hvorfor forsætte på en ny tråd. synes det skal stoppes helt.  sorry men det er bare min mening ...

Nu er det ikke sådan, at "folk bliver ved med at oprette debatter om det" - sagen er den, at jeg har oprettet en debat om den tråd og hvis du ikke synes om det så er du i din frie ret til, at undlade at deltage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.