Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Noneother

Eva. skriver:

Jg kan høre at det ikke er midt i bachelorprojektet jeg skal købe sådan en... kunne være jeg skulle give mig selv en når jeg er uddannet i næste måned, så er der også lidt tid til at sætte mig ind i det...

Det lyder som en god idé. Den er lidt af en tidsrøver...
Altså kunne den bare hoppe ud i køkkenet og smøre dig en sanwich behøvede du aldrig rejse dig fra sofaen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Gør det nu det....hmm..ved det sgu ikke..måske tyder det på at han har oplevet for meget skidt der gør at der ikke har været plads til bare at være træls ind imellem...at han har skulle være stor og passe på mig, at han i hvert fald har følt han skulle det...nå, men som du kan høre har jeg en dårlig samvittighed omkring hans barndom, bare man kunen gøre det om..

Åh det er jeg virkelig ked af at høre! Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg skal sige, for det er da helt forfærdeligt at skulle føle sådan. Jeg håber ikke, at det hænger sådan sammen, som du er bange for. 

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Åh det er jeg virkelig ked af at høre! Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg skal sige, for det er da helt forfærdeligt at skulle føle sådan. Jeg håber ikke, at det hænger sådan sammen, som du er bange for. 

Håber jeg heller ikke...men der er forskellige faktoerer der spiller ind..blandt andet det faktum at han har haft en kronisk sygdom fra han var et år og som først blev opdaget da han var 12½år, og det har jo desværre ikke gjort noget godt for ham...så der er en del med der har gjort han blev for hurtigt stor og ikke fik eller havde overskud til at være som andre børn..

Men han er en skøn knægt og glad og harmonisk og det er jo vigtigst..

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

Det lyder som en god idé. Den er lidt af en tidsrøver...
Altså kunne den bare hoppe ud i køkkenet og smøre dig en sanwich behøvede du aldrig rejse dig fra sofaen igen

og så ville de her 5 ekstra kilo jeg har taget på under eksmanens læsningen aldrig røget af igen..

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Håber jeg heller ikke...men der er forskellige faktoerer der spiller ind..blandt andet det faktum at han har haft en kronisk sygdom fra han var et år og som først blev opdaget da han var 12½år, og det har jo desværre ikke gjort noget godt for ham...så der er en del med der har gjort han blev for hurtigt stor og ikke fik eller havde overskud til at være som andre børn..

Men han er en skøn knægt og glad og harmonisk og det er jo vigtigst..

Stakkels knægt, det var synd med sygdommen. Og så vil jeg sige, at det også er synd for dig, at du går rundt med sådan e skyld følelse, det må være meget tungt.

Og som du jo selv sige, det vigtigste er, at han er en glad og harmonisk dreng.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Stakkels knægt, det var synd med sygdommen. Og så vil jeg sige, at det også er synd for dig, at du går rundt med sådan e skyld følelse, det må være meget tungt.

Og som du jo selv sige, det vigtigste er, at han er en glad og harmonisk dreng.

Jamen, det er som ikek fordi min hverdag er ødelagt af det...men jeg tænker da over det...præcis som jeg også er bevist om at det har været hårdt for ham at vokse op uden at kende sin far..men tja...

Anmeld

4. maj 2011

2xlykke

Hej Eva

Jeg er grafiker og arbejder kun med Apples produkter og har som firmatelefon også en i-phone 4 og jeg kan kun sige at det er det ypperste kram :-) Der bliver nævn herinde at der er mange problemer med i-phonen, og det må jeg på de kraftigste afvise. Apple er kendt for at lave yderst brugervenlige løsninger, som har langt færre fejl en både pc'ere og android mobiler. 

Jeg synes I-phonen er super nem at bruge og deres løsninger er meget logiske. Den kan ALT og er han vild med computer og spil vil han da helt sikkert elske den. Jeg er i princippet lidt imod at drenge i den alder skal have så dyrt noget "legetøj" men han lyder jo som en meget fornuftig dreng, der forstå at passe på sine ting. Vi har en dreng på samme alder som er igang med mobil nr 5 på få år og derfor har jeg denne holdning - grin.

Men vil iøvrigt sige at det der er en utrolig flot tanke og sikken en gave at få. Du må da vist også tænke på andre før end du tænker på dig selv. Må være der sønnike har det fra.

Anmeld

4. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har lige købt en HTC, da jeg synes, at jeg synes, at i-phone er alt for dyr og ikke vil bruge de penge den koster

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

2xlykke skriver:

Hej Eva

Jeg er grafiker og arbejder kun med Apples produkter og har som firmatelefon også en i-phone 4 og jeg kan kun sige at det er det ypperste kram :-) Der bliver nævn herinde at der er mange problemer med i-phonen, og det må jeg på de kraftigste afvise. Apple er kendt for at lave yderst brugervenlige løsninger, som har langt færre fejl en både pc'ere og android mobiler. 

Jeg synes I-phonen er super nem at bruge og deres løsninger er meget logiske. Den kan ALT og er han vild med computer og spil vil han da helt sikkert elske den. Jeg er i princippet lidt imod at drenge i den alder skal have så dyrt noget "legetøj" men han lyder jo som en meget fornuftig dreng, der forstå at passe på sine ting. Vi har en dreng på samme alder som er igang med mobil nr 5 på få år og derfor har jeg denne holdning - grin.

Men vil iøvrigt sige at det der er en utrolig flot tanke og sikken en gave at få. Du må da vist også tænke på andre før end du tænker på dig selv. Må være der sønnike har det fra.

Tusind tak for dit svar...åh, så må det jo næsten være det..

Min søn har kun haft en mobil telefon og den har han stadig og hans computer der snart er 4 år gammel har han også passet på..jeg har modsat ham ødelagt en del computere og endnu flere mobiler...så han er super fornuftig...virkelig for meget næsten.

Han er iek troende så holder en lidt større fest for ham her når han bliver 14 år, ellers ville han ikke få så dyr en gave, har jeg desværre ikke råd til...men jeg synes han skal forkæles lidt, han kræver intet og har været en svær tid igennem..udover det så er der ingen far til ham, så han mangler jo en del i forhold til hans brødre og det er som ikke det økonomiske jeg tænker på, men alle de weekender hvor de små tager til deres far der sidder jeppe bare herhjemme med en mor...  nå, men altså...jeg synes han fortjener det..han er en god unge..

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

Loa skriver:

Ok så er han selvfølgelig ikke så "lille"..... Jeg tænker bare, de kommer meget hurtigt til skade Jeg havde allerede kort tid efter jeg fik min, lavet en ridse og et hul i den, da jeg kom til at tabe den....

Men hvis han interesserer sig for gadget og hvad sådan en kan, ville det måske være en god idé.... For ellers kommer man hurtigt til kun at bruge den til alm. sms og opkalds brug, og så kunne man jo lige så godt vælge en anden tlf....

På eBay.com findes adskillige covers og laminerings tin til i phone så den ikk bliver skadet... Det bruger vi da vores søn på 2 1/2 elsker at spille på iPhone og iPaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.