2xlykke skriver:
Hej Eva
Jeg er grafiker og arbejder kun med Apples produkter og har som firmatelefon også en i-phone 4 og jeg kan kun sige at det er det ypperste kram :-) Der bliver nævn herinde at der er mange problemer med i-phonen, og det må jeg på de kraftigste afvise. Apple er kendt for at lave yderst brugervenlige løsninger, som har langt færre fejl en både pc'ere og android mobiler.
Jeg synes I-phonen er super nem at bruge og deres løsninger er meget logiske. Den kan ALT og er han vild med computer og spil vil han da helt sikkert elske den. Jeg er i princippet lidt imod at drenge i den alder skal have så dyrt noget "legetøj" men han lyder jo som en meget fornuftig dreng, der forstå at passe på sine ting. Vi har en dreng på samme alder som er igang med mobil nr 5 på få år og derfor har jeg denne holdning - grin.
Men vil iøvrigt sige at det der er en utrolig flot tanke og sikken en gave at få. Du må da vist også tænke på andre før end du tænker på dig selv. Må være der sønnike har det fra.
Tusind tak for dit svar...åh, så må det jo næsten være det..
Min søn har kun haft en mobil telefon og den har han stadig og hans computer der snart er 4 år gammel har han også passet på..jeg har modsat ham ødelagt en del computere og endnu flere mobiler...så han er super fornuftig...virkelig for meget næsten.
Han er iek troende så holder en lidt større fest for ham her når han bliver 14 år, ellers ville han ikke få så dyr en gave, har jeg desværre ikke råd til...men jeg synes han skal forkæles lidt, han kræver intet og har været en svær tid igennem..udover det så er der ingen far til ham, så han mangler jo en del i forhold til hans brødre og det er som ikke det økonomiske jeg tænker på, men alle de weekender hvor de små tager til deres far der sidder jeppe bare herhjemme med en mor...
nå, men altså...jeg synes han fortjener det..han er en god unge..
Anmeld