Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

eElak

Måske har du allerede skrevet det i tråden - men hvad ønsker han sig penge til?

Det kan jo være han har en agenda med de mange penge han ønsker sig...

har han overhovedet snakket om I-phone, eller smartphones i det hele taget?

Hvis ikke - så som du selv skriver - hvorfor skabe behovet?

jeg har selv en Iphone 3 - ikke gs - altså det første der kom på markedet. Har det kun fordi det er min brors og han ikke ville bruge den.. så kunne jeg lige så godt. Hvis jeg skulle ud og købe en selv ville det nok blive en HTC.

Men jeg bruger pt min til at ringe, skrive, gå på nettet, spille og tjekke face.

Min knægt på 2 er HELT VILD med den - og brugte 1 time i morges på at se thomas tog, teletubbies og andre mærkelige ting fra youtube på den.. og ja, han kan sagtens finde ud af det... :-O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Måske har du allerede skrevet det i tråden - men hvad ønsker han sig penge til?

Det kan jo være han har en agenda med de mange penge han ønsker sig...

har han overhovedet snakket om I-phone, eller smartphones i det hele taget?

Hvis ikke - så som du selv skriver - hvorfor skabe behovet?

jeg har selv en Iphone 3 - ikke gs - altså det første der kom på markedet. Har det kun fordi det er min brors og han ikke ville bruge den.. så kunne jeg lige så godt. Hvis jeg skulle ud og købe en selv ville det nok blive en HTC.

Men jeg bruger pt min til at ringe, skrive, gå på nettet, spille og tjekke face.

Min knægt på 2 er HELT VILD med den - og brugte 1 time i morges på at se thomas tog, teletubbies og andre mærkelige ting fra youtube på den.. og ja, han kan sagtens finde ud af det... :-O

Han nævnte den i starten da vi talte om ønsker og så tror jeg faktisk han fandt ud af hvor meget den kostede og trak i land lidt...pengene skal han bruge til en spillecomputer, så på den måde er der jo noget han vil bruge dem til og som han ønsker sig..

Men synes jo også det er meget godt at være med, sammen med de andre og hvad de har...så der er et fællesskab om det også, de skal jo følge tiden og det der sker....dem der skal vide noget om alt det..

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Eva. skriver:

Nej, det har du nok ret i...jeg gør det sgu...han har fortjent at blive forkælet...

Nemlig - og han vil elske den og dig, for at have fået den

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Nemlig - og han vil elske den og dig, for at have fået den

Håber jeg...ellers kan den vel byttes...

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Eva. skriver:

Håber jeg...ellers kan den vel byttes...

Nemlig... Har han ellers nogle gode ønsker den store dreng ?

Anmeld

4. maj 2011

Rosa

Eva. skriver:

Problemet er han kun ønsker sig penge...han går ikke op i noget som helst...andet end sin computer..

Når de andre unger pludselig flokkes om ham fordi de vil se den og prøve at spille på den osv., så kunne det måske give ham et lillebitte forspring? 

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Nemlig... Har han ellers nogle gode ønsker den store dreng ?

Han er virkelig svær, du kender ham jo.. men jeg har da lokket lidt ud af ham...sådan nogle høretelefoner med sådan en taledims til når han spiller computer og så synes hans mor også at han skal ønske sig tøj.. og gavekort til Fona, expert osv..

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Rosa skriver:

Når de andre unger pludselig flokkes om ham fordi de vil se den og prøve at spille på den osv., så kunne det måske give ham et lillebitte forspring? 

Præcis..sådan noget tænkte jeg nemlig også...

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Eva. skriver:

Han er virkelig svær, du kender ham jo.. men jeg har da lokket lidt ud af ham...sådan nogle høretelefoner med sådan en taledims til når han spiller computer og så synes hans mor også at han skal ønske sig tøj.. og gavekort til Fona, expert osv..

Dejlige Ønsker

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Dejlige Ønsker

Ja, og ellers hvad andre kan tænke at han ønsker sig...måske de er bedre til at finde på end jeppe og jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.