Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Noneother

Eva. skriver:

haha...ja, det kan man da kalde at skabe et behov som egentlig ikke findes...

Præcis. Det er totalt fjollet, men hold da op hvor har jeg brugt den til mange ting jeg ALDRIG havde regnet med at jeg ellers ville få brug for.
Det er en meget bekvem telefon.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Pia.

Eva. skriver:

Det var da super smart....men så lige at det faktisk ikke er så dyrt at få fri brug med på den,....50 kr om måneden.

Det er ikke særlig dyrt - Man kan faktisk gøre det ret billigt - Og når han er hjemme kan han jo logge på jeres eget net...

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

Præcis. Det er totalt fjollet, men hold da op hvor har jeg brugt den til mange ting jeg ALDRIG havde regnet med at jeg ellers ville få brug for.
Det er en meget bekvem telefon.

Jg kan høre at det ikke er midt i bachelorprojektet jeg skal købe sådan en... kunne være jeg skulle give mig selv en når jeg er uddannet i næste måned, så er der også lidt tid til at sætte mig ind i det...

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Ja, det er jo det...har prøvet og han er sådan lidt vag med det...men ved også at han vedd en er dyr og vi ikke har mange penge, så han kan ikke lide at ønske sig dyre ting, tror jeg...

Han lyder som en helt utrolig klog og sød dreng!

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Han lyder som en helt utrolig klog og sød dreng!

Han tænker i hvert fald meget på alle andre og på ikke at være til besvær...både godt og skidt, synes han er meget voksen og fornuftig af hans alder...han er 14 år snart og han har aldrig svaret igen eller ladet være med at gøre hvad han bæev bedt om, altid overholdt aftaler osv osv...håber han gør lidt oprør snart, så voksen og fornuftig skal man da ikek være som teenager eller?

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Det er ikke særlig dyrt - Man kan faktisk gøre det ret billigt - Og når han er hjemme kan han jo logge på jeres eget net...

Nej, det er nemlig ikek dyrt...men tja..måske han bare skal have penge og så kan han købe en (gør han ikke for han er bare sparedrengen.. ) når eller hvis han vil..

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Han tænker i hvert fald meget på alle andre og på ikke at være til besvær...både godt og skidt, synes han er meget voksen og fornuftig af hans alder...han er 14 år snart og han har aldrig svaret igen eller ladet være med at gøre hvad han bæev bedt om, altid overholdt aftaler osv osv...håber han gør lidt oprør snart, så voksen og fornuftig skal man da ikek være som teenager eller?

Nej det lyder næsten for godt til at være sandt, men det tyder jo også bare på, at du har opdraget ham til at blive et godt menneske.

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Eva. skriver:

Nej, det er nemlig ikek dyrt...men tja..måske han bare skal have penge og så kan han købe en (gør han ikke for han er bare sparedrengen.. ) når eller hvis han vil..

Det er nok bedst du køber den - ellers tror jeg ikke han får det gjort, men er sikker på han vil elske den... Håber I får en god fest...

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Det er nok bedst du køber den - ellers tror jeg ikke han får det gjort, men er sikker på han vil elske den... Håber I får en god fest...

Nej, det har du nok ret i...jeg gør det sgu...han har fortjent at blive forkælet...

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Nej det lyder næsten for godt til at være sandt, men det tyder jo også bare på, at du har opdraget ham til at blive et godt menneske.

Gør det nu det....hmm..ved det sgu ikke..måske tyder det på at han har oplevet for meget skidt der gør at der ikke har været plads til bare at være træls ind imellem...at han har skulle være stor og passe på mig, at han i hvert fald har følt han skulle det...nå, men som du kan høre har jeg en dårlig samvittighed omkring hans barndom, bare man kunen gøre det om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.