Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Loa

Eva. skriver:

14 år..

Ok så er han selvfølgelig ikke så "lille"..... Jeg tænker bare, de kommer meget hurtigt til skade Jeg havde allerede kort tid efter jeg fik min, lavet en ridse og et hul i den, da jeg kom til at tabe den....

Men hvis han interesserer sig for gadget og hvad sådan en kan, ville det måske være en god idé.... For ellers kommer man hurtigt til kun at bruge den til alm. sms og opkalds brug, og så kunne man jo lige så godt vælge en anden tlf....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

bullerbassen

Eva. skriver:

Hmm....men er den let at bruge...tænker bare hvis jeg skal bruge 5000kr på en telefon så skal den dælme også kunne en del mere end musik og spil og ikke mindst være nem at bruge..

Bum bum nu er jeg som skrevet en klovn til det med det nye teknik - men manden min & begge drenge er vild med den og " slåsser " om at bruge den.

Her har vi givet 3800 med fragt for det - ikke lås

Tror helt sikker din dreng ville kunne bruge den til meget mere - jeg gider ikke sættet mig ind i det og et eller andet sted spile med sådan en telefon

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Loa skriver:

Ok så er han selvfølgelig ikke så "lille"..... Jeg tænker bare, de kommer meget hurtigt til skade Jeg havde allerede kort tid efter jeg fik min, lavet en ridse og et hul i den, da jeg kom til at tabe den....

Men hvis han interesserer sig for gadget og hvad sådan en kan, ville det måske være en god idé.... For ellers kommer man hurtigt til kun at bruge den til alm. sms og opkalds brug, og så kunne man jo lige så godt vælge en anden tlf....

Det interessere ham overhoved ikke....slet ikke...han går op i sin computer og world of warcraft...så på en måde er det jo ret dumt at prøve at skabe et behov der ikke er der...og får han penge kan han jo købe en, en dag..

Synes det er svært...han skulle nok kunne passe godt på den, der har han ikek arvet sin mors manglende evner...

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

Lunae skriver:

Jeg elsker apples produkter jeg har selv en iphone4 og før den en 3gs! Jeg har også en MacBook og en iPod!

Egentlig var jeg af den holdning, at smartphones var total overkill og slet ikke pengene værd - lige indtil den dag jeg så alligevel hoppede med på bølgen! Jeg elsker min iPhone og jeg bruger den dagligt til facebook, trendsales og baby.dk! Endvidere findes der et utal af apps, som bare gør livet lidt nemmere og sjovere! Fx har jeg en app fra fitnessworld, som gør at jeg bare kan tilmelde mig hold uden at skulle ind på deres hjemmeside! Jeg har også min mail og min netbank på min telefon - endvidere har telefonen 2 kameraer, som tager rigtig gode billeder!

I min verden er en iPhone et must have

ej smart der er vist en masse ting jeg kan lære måske jeg skulle sætte mig ind i det

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

De er bestemt pengene værd, og du bliver en helt, hvis du giver ham sådan en. De er for lækre!

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

bullerbassen skriver:

Bum bum nu er jeg som skrevet en klovn til det med det nye teknik - men manden min & begge drenge er vild med den og " slåsser " om at bruge den.

Her har vi givet 3800 med fragt for det - ikke lås

Tror helt sikker din dreng ville kunne bruge den til meget mere - jeg gider ikke sættet mig ind i det og et eller andet sted spile med sådan en telefon

Jamen, det er jo det....ved ikke om min søn ville sætte sig ind i det eller ej, det er sgu svært..

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

De er bestemt pengene værd, og du bliver en helt, hvis du giver ham sådan en. De er for lækre!

Tror du.. åhh, måske skulle jeg bare gøre det...ved der er flere fra hans klasse som ønsker sig en..

Anmeld

4. maj 2011

Noneother

Eva. skriver:

Ja, forsikring er et must til den pris...synes det er svært, han ønsker kun penge, men tænker bare at han skal ahve lidt andet også...altså en gave fra mig.

Tak for rådene...

Jeg er i hvert fald 99% sikker på at sådan en vil gøre stor lykke! ligegyldigt hvad han ellers har ønsket sig.
Så jeg kan godt forstå at du overvejer det.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

Jeg er i hvert fald 99% sikker på at sådan en vil gøre stor lykke! ligegyldigt hvad han ellers har ønsket sig.
Så jeg kan godt forstå at du overvejer det.

Problemet er han kun ønsker sig penge...han går ikke op i noget som helst...andet end sin computer..

Anmeld

4. maj 2011

Noneother

Eva. skriver:

Problemet er han kun ønsker sig penge...han går ikke op i noget som helst...andet end sin computer..

En iPhone er jo faktisk osse en lille computer... .og om ikke andet så KAN den jo byttes. -men jeg kan bare ikke forestille mig en 14årig dreng (eller nogen dreng) der ikke ville elske sådan et stykke dyrt legetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.