Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Tror du.. åhh, måske skulle jeg bare gøre det...ved der er flere fra hans klasse som ønsker sig en..

Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg vil så gerne have en, de er megafede! Jeg tror helt bestemt, at han vil blive vild med den bare husk at fin et abonnement med billigt data, for ellers kan det jo blive dyrt at surfe så meget på nettet, som man kommer til med sådan en sag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

En iPhone er jo faktisk osse en lille computer... .og om ikke andet så KAN den jo byttes. -men jeg kan bare ikke forestille mig en 14årig dreng (eller nogen dreng) der ikke ville elske sådan et stykke dyrt legetøj.

Jamen, tror nu også han ville finde den helt ok, men tænker bare at hvis han bruger den så lidt som den mobil han har, så er det som du skriver godt nok bare et dyrt stykke legetøj og så ville de 5000kr måske bare være bedre at give ham i hånden...så han selv kan købe en når han vil den....men de lyder smarte, er lige ved selv at blive trukket med på en..

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg vil så gerne have en, de er megafede! Jeg tror helt bestemt, at han vil blive vild med den bare husk at fin et abonnement med billigt data, for ellers kan det jo blive dyrt at surfe så meget på nettet, som man kommer til med sådan en sag.

Jeg tror ikke han ville surfe på nettet, faktisk...men måske jeg selv skulle købe en og sætte mig ind i og så kunne han se om det var noget...synes godt nok det er svært, han bruger hverken facebook eller sin mobil, så han er ikke så meget til alt det...desværre...

Anmeld

4. maj 2011

Mette+Mathias

Eva. skriver:

Jeg tror ikke han ville surfe på nettet, faktisk...men måske jeg selv skulle købe en og sætte mig ind i og så kunne han se om det var noget...synes godt nok det er svært, han bruger hverken facebook eller sin mobil, så han er ikke så meget til alt det...desværre...

Ift. datatrafik osv:

Min datter har lige fået en, og har IKKE fået dataabonnement. Når hun er hjemme logger hun på vores trådløse net, på skolen logger hun på deres og der er ofte mange andre steder, hvor man også kan logge på bibliotek osv.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Mette+Mathias skriver:

Ift. datatrafik osv:

Min datter har lige fået en, og har IKKE fået dataabonnement. Når hun er hjemme logger hun på vores trådløse net, på skolen logger hun på deres og der er ofte mange andre steder, hvor man også kan logge på bibliotek osv.

Det var da super smart....men så lige at det faktisk ikke er så dyrt at få fri brug med på den,....50 kr om måneden.

Anmeld

4. maj 2011

Noneother

Eva. skriver:

Jamen, tror nu også han ville finde den helt ok, men tænker bare at hvis han bruger den så lidt som den mobil han har, så er det som du skriver godt nok bare et dyrt stykke legetøj og så ville de 5000kr måske bare være bedre at give ham i hånden...så han selv kan købe en når han vil den....men de lyder smarte, er lige ved selv at blive trukket med på en..

Kan jeg godt forstå at du er.. Sådan en kan jo ALT!
Den ene dag stod jeg og skulle finde den nærmeste hæveautomat. Bang der var en APP til det... Du kan ha´netbank og betale regniner på den. rejseplan, gps, mail, 1000 forskellige spil, tv (det jo nok ikke lige dig) musik, den kan synkroniseres med computeren, når nogen ringer til dig, gi´r den dig navn og adr. på dem uden at du har kodet folk ind. Der kan hentes de der specielle vækkeure, der vækker dig på det bedst mulige tidspunkt i din søvncyklus. Ja mulighederne er godt nok mange.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

Kan jeg godt forstå at du er.. Sådan en kan jo ALT!
Den ene dag stod jeg og skulle finde den nærmeste hæveautomat. Bang der var en APP til det... Du kan ha´netbank og betale regniner på den. rejseplan, gps, mail, 1000 forskellige spil, tv (det jo nok ikke lige dig) musik, den kan synkroniseres med computeren, når nogen ringer til dig, gi´r den dig navn og adr. på dem uden at du har kodet folk ind. Der kan hentes de der specielle vækkeure, der vækker dig på det bedst mulige tidspunkt i din søvncyklus. Ja mulighederne er godt nok mange.

haha...ja, det kan man da kalde at skabe et behov som egentlig ikke findes...

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Okay, ja så ved jeg ikke, prøv at fritte ham lidt ud omkring det sådan uden at spørge direkte, for det er jo mange penge, hvis nu han ikke vil have den.

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Jeg har jo selv Iphone og det har Mikkel også - den er super fed og den kan jo ALT ... Der er mange fede spil på den til Jeppe hvis han gider det og ellers kan man gå på nettet - afspille musik og alt muligt andet - Så hvis han er til sådan noget (hvilket jeg tror han er) så ville det jo være en fantastisk gave ... Det er den bedste gave Mikkel har fået i hvert fald - han elsker den Hans far og jeg gav ham den i fødselsdagsgave i feb.

Knus Pia.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

Okay, ja så ved jeg ikke, prøv at fritte ham lidt ud omkring det sådan uden at spørge direkte, for det er jo mange penge, hvis nu han ikke vil have den.

Ja, det er jo det...har prøvet og han er sådan lidt vag med det...men ved også at han vedd en er dyr og vi ikke har mange penge, så han kan ikke lide at ønske sig dyre ting, tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.