Hvorfor en i-phone....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
74 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Aves.

Hvad kan de og hvorfor skal man have sådan en...

Min søn har snart fødselsdag og jeg holder en fest for ham, men han ønsker sig kun penge og det er lidt kedeligt...så overvejede at købe ham en i-phone, men er den pengene værd eller bliver det let bare en meget dyr mobiltelefon....?

Skal/skal ikke...hjælp..

Og gerne gode idéer til gaver...eller ønsker de unge mennesker sig kun penge og er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Loa

Eva. skriver:

Min søn har snart fødselsdag og jeg holder en fest for ham, men han ønsker sig kun penge og det er lidt kedeligt...så overvejede at købe ham en i-phone, men er den pengene værd eller bliver det let bare en meget dyr mobiltelefon....?

Skal/skal ikke...hjælp..

Og gerne gode idéer til gaver...eller ønsker de unge mennesker sig kun penge og er det ok?

Hvor gammel bliver han?

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Loa skriver:

Hvor gammel bliver han?

14 år..

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

Eva. skriver:

Skal/skal ikke...hjælp..

Her ønsker min den ene dreng sig også en i-phone - Og det er ikke blevet mindre af at jeg lige har fået en.

Om det er pengene værd ved jeg ikke - er egenlig ikke til alt det teknologi - men manden syntes jeg skulle have den , da min stod af.

Her ville min dreng bruge den meget - til at spille høre musik osv.

Mine drenge bliver 10 om 14 dages tid - og det eneste han øsnker sig er penge til en -------------------- i-phone

Anmeld

4. maj 2011

Noneother

Altså en iphone er jo en superfed mobiltelefon.
Dog skal du være obs på at købe et abonnement med tilhørende datatrafik (Kan fås alle steder efterhånden) for ellers kan han næbbe bruge den til særlig meget.

-og husk så endelig at tegne en god forsikring på den, da sådan nogle let går i stykker, og er dyre at erstatte.  

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

bullerbassen skriver:

Her ønsker min den ene dreng sig også en i-phone - Og det er ikke blevet mindre af at jeg lige har fået en.

Om det er pengene værd ved jeg ikke - er egenlig ikke til alt det teknologi - men manden syntes jeg skulle have den , da min stod af.

Her ville min dreng bruge den meget - til at spille høre musik osv.

Mine drenge bliver 10 om 14 dages tid - og det eneste han øsnker sig er penge til en -------------------- i-phone

Hmm....men er den let at bruge...tænker bare hvis jeg skal bruge 5000kr på en telefon så skal den dælme også kunne en del mere end musik og spil og ikke mindst være nem at bruge..

Anmeld

4. maj 2011

Lunae

Eva. skriver:

Skal/skal ikke...hjælp..

Jeg elsker apples produkter jeg har selv en iphone4 og før den en 3gs! Jeg har også en MacBook og en iPod!

Egentlig var jeg af den holdning, at smartphones var total overkill og slet ikke pengene værd - lige indtil den dag jeg så alligevel hoppede med på bølgen! Jeg elsker min iPhone og jeg bruger den dagligt til facebook, trendsales og baby.dk! Endvidere findes der et utal af apps, som bare gør livet lidt nemmere og sjovere! Fx har jeg en app fra fitnessworld, som gør at jeg bare kan tilmelde mig hold uden at skulle ind på deres hjemmeside! Jeg har også min mail og min netbank på min telefon - endvidere har telefonen 2 kameraer, som tager rigtig gode billeder!

I min verden er en iPhone et must have

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Noneother skriver:

Altså en iphone er jo en superfed mobiltelefon.
Dog skal du være obs på at købe et abonnement med tilhørende datatrafik (Kan fås alle steder efterhånden) for ellers kan han næbbe bruge den til særlig meget.

-og husk så endelig at tegne en god forsikring på den, da sådan nogle let går i stykker, og er dyre at erstatte.  

Ja, forsikring er et must til den pris...synes det er svært, han ønsker kun penge, men tænker bare at han skal ahve lidt andet også...altså en gave fra mig.

Tak for rådene...

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Lunae skriver:

Jeg elsker apples produkter jeg har selv en iphone4 og før den en 3gs! Jeg har også en MacBook og en iPod!

Egentlig var jeg af den holdning, at smartphones var total overkill og slet ikke pengene værd - lige indtil den dag jeg så alligevel hoppede med på bølgen! Jeg elsker min iPhone og jeg bruger den dagligt til facebook, trendsales og baby.dk! Endvidere findes der et utal af apps, som bare gør livet lidt nemmere og sjovere! Fx har jeg en app fra fitnessworld, som gør at jeg bare kan tilmelde mig hold uden at skulle ind på deres hjemmeside! Jeg har også min mail og min netbank på min telefon - endvidere har telefonen 2 kameraer, som tager rigtig gode billeder!

I min verden er en iPhone et must have

Den lyder jo rigtig fed...måske jeg selv skulle købe en i stedet....

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

Der har været en del problemer med dem, så husk en god forsikring. 

Og så vil jeg sige, at der næsten ikke er nogen grund til at gå ud og købe den nyeste - Apple laver forbedringer hele tiden, og halvdelen af dem er nok ikke hvad din søn får brug for.

Personligt vil jeg foretrække HTC - det er langt federe telefoner, også i udseendet. Og så er der ikke halvt så mange problemer med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.