Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

kan man ændre en overskrift??? for lavede dem som de unge mødre fordi jeg tænkte på det tidligere i dag i svømmern og så da jeg så de unge mødre måtte jeg bare skrive,,

hvad vil du gerne have den ændret til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

hvad vil du gerne have den ændret til?

ved det ikke måske:

små børns rygge.

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

ved det ikke måske:

små børns rygge.

er det ok sådan?

Anmeld

3. maj 2011

sne190810

Rikke&Liam skriver:

Nå nå, ja ja, jo jo. Test kan meget, men egne erfaringer er nu bedre.

Vi har brugt bumbo stolen til Liam og har været glade for det og han er ikke bagud motorisk (han er idag 22 mdr.). Vi har brugt det istedet for f.eks. en skråstol, så han kunne få stillet sin nysgerrighed mens jeg lavede mad eller lign.

Og nu skal man jo heller ikke placere sit barn i forskelligt udstyr dagen lang. Alt med måde.

Ja, det er også rigtigt. Alt med måde, selvfølgelige.

Men tænker at der jo alligevel må være noget omkring det når diverse SP'er, test osv. advarer om dem.
Men igen,- som jeg tror det er med mange ting .. en ting virker for dig, en anden ting virker for mig.

Jeg ville bare personligt aldrig sætte mit barn i sådan en stol, og det er udelukkende pga. al den negativitet omkring bumbostolen.

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

er det ok sådan?

det er helt ok... tak for det

Anmeld

3. maj 2011

pussepige

quar20 skriver:

Undskyld ts - men syntes kun jeg kan se at du har dit første barn?!

Må jeg spørger : Er du aldrig usikker?

Er du aldrig i tvivl om du gør det rigtige?

husker du at gøre nogle ting udfra HVAD DY SYNTES er RIGTIG fordi at DU kender DIT barn bedst? - og ikke bare læser ALT og tænker - jamen gud må mit barn overhovedet stå, sidde, bøvse, slå en prut..!!

Ej undskyld men syntes det r lidt groft at udstille SÅ GROFT en person..!! Så kunne man skrive pænt at man ikke var enig i den måde det blev gjort på - eller spørger ud til os brugere om vi evt. gør det samme eller hvordan vi ser på situationerne der blir vist..!!

ØV hvor et indlæg og et lidt surt opstød der kom fra mig..!!

Jeg er mor til 2 dejlige drenge - og herhjemme følger vi DERES tempo...!! Vil Liam ligge på maven eller ej, Vil Tino udtale ord eller ej.. Vi presser dem ikke, vi øver med dem når DE har lyst og når DE føler for det..!! Også blæser jeg altså på hvad alle andre syntes..

Anmeld

3. maj 2011

quar20

pussepige skriver:

Anmeld

3. maj 2011

Anneiris

Jeg må sige at jeg godt nok også synes det er usselt og groft at snakke sådan om et andet menneske, og så i et offentligt forum det er altså ikke i orden!! Amen, hold da dine meninger for dig selv, i stedet for at såre andre mennesker! Som om du er den perfekte mor?? Ingen er perfekte, og jeg er 100% sikker på at du har lige så mange fejl som alle os andre med vores første barn, med mindre du har haft en SP rendene i r*ven på dig konstant! 

Hver mor, hver sin holdning og mening.
Det du synes er rigtigt synes hun måske er forkert?
- Og omvendt!  

Anmeld

3. maj 2011

sandratobias

Anneiris skriver:

Jeg må sige at jeg godt nok også synes det er usselt og groft at snakke sådan om et andet menneske, og så i et offentligt forum det er altså ikke i orden!! Amen, hold da dine meninger for dig selv, i stedet for at såre andre mennesker! Som om du er den perfekte mor?? Ingen er perfekte, og jeg er 100% sikker på at du har lige så mange fejl som alle os andre med vores første barn, med mindre du har haft en SP rendene i r*ven på dig konstant! 

Hver mor, hver sin holdning og mening.
Det du synes er rigtigt synes hun måske er forkert?
- Og omvendt!  

Kan kun give dig ret... Bortset fra det du siger ang sp for selvom man har dem rende laver man stadig "fejl" og snakker af erfaring..  

Anmeld

3. maj 2011

Anneiris

sandratobias skriver:

Kan kun give dig ret... Bortset fra det du siger ang sp for selvom man har dem rende laver man stadig "fejl" og snakker af erfaring..  

Ja, det er self rigtig nok. Alle folk snakker kun af erfaring, men helt ærligt! Man lære da forhelvede af sine fejl. Ja, undskyld mig. Jeg bliver bare så irriteret når jeg ser/høre folk sviner og nedgøre andre mennesker på den måde. Gør det med en kæreste, ven eller andet. Men offentligt forum??? Arj, der burde man skuda tænke længere, og se længere end ens egen lille fisefornemme næsetip! 

Jesus Christ .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.