Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

twinny

muzen skriver:

lige så snart at du syntes det er iorden at baby ( babyerne ligger for sig selv. de tager slet ikke skade af at ligge 2-5 min og hygge med sig selv. en første mdr skal du nok begrænse legetøjet. også skal de ikke ligge forlænge da de bliver for over stimuleret. så er det vigtigt at du hører på dem græder de er det fordi de har fået nok.

min søn var ikke ret gammel da han lå og hyggede med sig selv. fordi jeg syntes det var vigtig at han kunne lege selv og ikke være i arm hele tiden. og i dag er han 2,6 og er vildt god til at lege selv. så det har virkelig givet beløndning

det her billede er taget 11 jan 09 og han er fra 22november 08

okay det er også mere når der er to...  så er det da rart den ene lige kan ligge i 5 min også sidde med den anden og omvendt... tak for det...

så blev jeg så meget klogere idag...  

sikke en fin kitty, har en der ligner den vildt meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

muzen

Baby-støv skriver:

okay det er også mere når der er to...  så er det da rart den ene lige kan ligge i 5 min også sidde med den anden og omvendt... tak for det...

så blev jeg så meget klogere idag...  

sikke en fin kitty, har en der ligner den vildt meget...

ja det er der, men de vil også have vildt meget glæde af og ligge sammen.

jah han er dejlig men bestem ikke til små børn, så det var et meget sjælden øjeblik at han lå der.

jeg kan tydelig huske at jeg tog det som om at han lige havde passet på ham, fordi jeg var lige på wc. men da jeg kom ind i stuen igen, fik jeg lige billedet men så var han også væk igen

Anmeld

3. maj 2011

twinny

muzen skriver:

ja det er der, men de vil også have vildt meget glæde af og ligge sammen.

jah han er dejlig men bestem ikke til små børn, så det var et meget sjælden øjeblik at han lå der.

jeg kan tydelig huske at jeg tog det som om at han lige havde passet på ham, fordi jeg var lige på wc. men da jeg kom ind i stuen igen, fik jeg lige billedet men så var han også væk igen

jaah det er rigtigt.. Men da så man får lidt aflastning.. kan jo ikk holde to hele tiden.... av av min ryg..

Så var det et meget heldigt billede...

Anmeld

3. maj 2011

muzen

Baby-støv skriver:

jaah det er rigtigt.. Men da så man får lidt aflastning.. kan jo ikk holde to hele tiden.... av av min ryg..

Så var det et meget heldigt billede...

nej det er jo lige det. jeg syntes bestem ikke at man skal have dårlig samvittighed over at de ligger der. så længe at de ikke siger fra er det helt okay i mine øjne

Anmeld

3. maj 2011

twinny

muzen skriver:

nej det er jo lige det. jeg syntes bestem ikke at man skal have dårlig samvittighed over at de ligger der. så længe at de ikke siger fra er det helt okay i mine øjne

jaah men så lærte jeg noget nyt idag.. Men jeg troede det måske skadede deres ryg....

Men tak for rådet...

Anmeld

3. maj 2011

muzen

Baby-støv skriver:

jaah men så lærte jeg noget nyt idag.. Men jeg troede det måske skadede deres ryg....

Men tak for rådet...

hvad så når de skal sove? heh skader det dem også?

ej jeg joker. det er helt iorden du skal bare ikke lade dem ligge der i halve og hele timer men 5-10 min pr gang er helt iorden.

Anmeld

3. maj 2011

twinny

muzen skriver:

hvad så når de skal sove? heh skader det dem også?

ej jeg joker. det er helt iorden du skal bare ikke lade dem ligge der i halve og hele timer men 5-10 min pr gang er helt iorden.

hehe... Nej det kunne jo være det var mere hårdt for ryggen.. men hva fanden ved jeg..? hehe.. har aldrig haft børn..

så ved jeg det.. tak

Anmeld

3. maj 2011

muzen

Baby-støv skriver:

hehe... Nej det kunne jo være det var mere hårdt for ryggen.. men hva fanden ved jeg..? hehe.. har aldrig haft børn..

så ved jeg det.. tak

du kan bare lægge deres dyne under tæppet så er det vist helt okay

Anmeld

3. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

sne190810 skriver:

Det med BUMBO-stolene kan jeg kun erklære mig enig i. Kan ikke forstå når der er lavet test omkring at de er dårlige for børnene, at man så vælger at bruge dem ..

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDSTYR&id=13555

Kan ikke finde det link som linker til Forbrugertest.dk's 'anbefalinger' af bumboen.

Nå nå, ja ja, jo jo. Test kan meget, men egne erfaringer er nu bedre.

Vi har brugt bumbo stolen til Liam og har været glade for det og han er ikke bagud motorisk (han er idag 22 mdr.). Vi har brugt det istedet for f.eks. en skråstol, så han kunne få stillet sin nysgerrighed mens jeg lavede mad eller lign.

Og nu skal man jo heller ikke placere sit barn i forskelligt udstyr dagen lang. Alt med måde.

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

Alle skal holde en ordentlig tone i debatterne og overholde vores retningslinier for debatteren herinde.

Det er IKKE i orden at tale grimt til eller om andre brugere herinde.

Hvis nogen føler sig generet eller provokeret af andres udtalelser bedes I anmelde det pågældende indlæg og lade os tage os af det i stedet for at tage sagen i egen hånd og skabe yderligere dårlig stemning.

Mvh. Caroline - moderator på baby.dk

kan man ændre en overskrift??? for lavede dem som de unge mødre fordi jeg tænkte på det tidligere i dag i svømmern og så da jeg så de unge mødre måtte jeg bare skrive,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.