Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

sandratobias

Anneiris skriver:

Ja, det er self rigtig nok. Alle folk snakker kun af erfaring, men helt ærligt! Man lære da forhelvede af sine fejl. Ja, undskyld mig. Jeg bliver bare så irriteret når jeg ser/høre folk sviner og nedgøre andre mennesker på den måde. Gør det med en kæreste, ven eller andet. Men offentligt forum??? Arj, der burde man skuda tænke længere, og se længere end ens egen lille fisefornemme næsetip! 

Jesus Christ .. 

Gir dig fulstændigt ret.. Normalt gider jeg ikk og skrive i de her tråde, men blev lige nødt til at citere dig...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anneiris

sandratobias skriver:

Gir dig fulstændigt ret.. Normalt gider jeg ikk og skrive i de her tråde, men blev lige nødt til at citere dig...  

- Jeg gider normalt heller ikke blande mig, men det gjorde jeg sku i dette tilfælde. Hihi .. 

Men jeg gir mig sku også lige selv en ordnelig omgang 

Anmeld

4. maj 2011

Millesmammi

alberts mor<3 skriver:

hold da op ondt i nummern manner,

tror bare hun er stolt over din trold kan bruge sine bimser, med hjælp, gjorde jeg altså også med albert, kan ikke forstå hvorfor du mener det er så ih og åh så forfærdenligt, self går hun da ikke flere km med ham i hænderne, ´men for søren da

men jeg syntes hun er en super mor,

det er fordi han kun er 4 mrd, og hans ryg ikke kan holde til det.

jeg kan også godt lide hende.

Anmeld

4. maj 2011

miinimeal

Millesmammi skriver:

det er fordi han kun er 4 mrd, og hans ryg ikke kan holde til det.

jeg kan også godt lide hende.

tror ikke hans ryg har taget skade af at stå i nikitas hænder i 2 min(:

Anmeld

4. maj 2011

Millesmammi

alberts mor<3 skriver:

tror ikke hans ryg har taget skade af at stå i nikitas hænder i 2 min(:

hvis du læste hvad jeg skrev, så kunne du se at det ikke kun var i 2 minutter... og ikke kun denne ene gang..

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Millesmammi skriver:

hvis du læste hvad jeg skrev, så kunne du se at det ikke kun var i 2 minutter... og ikke kun denne ene gang..

Da min søn var 4 mdr. ville han vildt gerne hoppe .. Så sagde jeg det til min SP og hun sagde det var helt i orden så længe det ikke var mig der styrede det , men at han selv gjorde det .. Så længe de selv støtter på benene er der intet i vejen med det .. Alle børn er forskellige .. Der er også bare mange forskellige meninger om det

Anmeld

4. maj 2011

Moar'en

Da min søn var 4 mdr. ville han vildt gerne hoppe .. Så sagde jeg det til min SP og hun sagde det var helt i orden så længe det ikke var mig der styrede det , men at han selv gjorde det .. Så længe de selv støtter på benene er der intet i vejen med det .. Alle børn er forskellige .. Der er også bare mange forskellige meninger om det

Det er os det jeg altid har fået afvide

Anmeld

4. maj 2011

Millesmammi

morethanperfect skriver:

jeg har bare fået det helt modsatte afvide, men jeg havde også en meget sippet sp

Anmeld

4. maj 2011

Shibby

Millesmammi,-bare fordi din datter ikke var som remi,betyder det altså ikke at nikita har gjort noget hun ikke burde. Børn er forskellige og skal behandles alt efter behov  Remi er stærk,han er forud for sin alder,han er hurtigopfattene og vil 117 ting på en gang. Ham er der sgu gang i,-og hvis han vil "stå" i 2 min og kan underholdes af det,-hvilket han blev,-så kan jeg ikke se problemet 

Men hvis du har så meget imod det du så til gallaen,hvorfor tog du så ikke kontakt til nikita når du stod i samme rum som hende? Du havde en stor chance for at blive lyttet til irl..Men den valgte du fra,og nu sidder du og kritsere hendes måde at være mor på- på et forum. Må man spørge hvorfor du valgte nettet fremfor den virkelige verden når du havde muligheden lige foran dig?

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Millesmammi skriver:

jeg har bare fået det helt modsatte afvide, men jeg havde også en meget sippet sp

Okay .. Alle dem fra min mødregruppe har fået det samme af vide som mig , og deriblandt 5 sp'er .. Så hun må virkelig være sippet . Træls ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.