Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Muffin_girl

Loppe skriver:

Jeg er så enig med dig.

SÅÅÅ ENIG !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Muffin_girl

henh01 skriver:

Bryder mig ikke om disse tråde hvor man direkte hænger andre Baby brugere ud. Jeg synes det er smagløst!

Hun tager valg du ikke ville tage, men du tager nok også valg hun aldriig vil tage. (du fremstiller dem bare ikke og kan derfor leve i al hemmelighed med dem)

Jeg tror vi alle sammen af og til kommer til at tage beslutninger som ikke altid er de mest hensigtsmæssige - men en ting er sikkert . de er ikke bevidste! Og man lærer af sine fejl, det gør vi alle

Nemlig.. Tal pænt om andre.! Og fej for sin egen dør først !

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er simplehen så træt af disse tråde både her og på FB... ALLE begår jo fejl, ja de udstiller dem, men hvis vi skal se efter, hvordan vi selv begår os med vores børn, så tror jeg nok at vi alle kan finde en fejl eller 10...

Jeg har en dreng, faktisk 2 drenge som er præmatur og begge har stået meget meget tidlig på deres ben... de er begge enorme stærke i deres kroppe og rygrad.. Den store skulle jeg nærmest bukke på midten for at få ham til at sidde og der var han 2 mdr gammel... Mathias har fået temmelig flotte ord af vores overlæge, fordi han har så flot en styrke i sin krop....

Så ikke 2 børn er ens... plus min sidder i sædet på indkøbsvognen med en dyne, som støtte, fordi han er lille... er det så også for galt???? Han elsker det, fordi han er nysgerrig... nu er han 10 mdr gammel, men hvis du kom forbi, ville du tro han kun var 3mdr gammel, da han ikke er større... Men jeg ved jo hvad han kan, men du ville nok dømme..........

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Mathias Villads skriver:

Er simplehen så træt af disse tråde både her og på FB... ALLE begår jo fejl, ja de udstiller dem, men hvis vi skal se efter, hvordan vi selv begår os med vores børn, så tror jeg nok at vi alle kan finde en fejl eller 10...

Jeg har en dreng, faktisk 2 drenge som er præmatur og begge har stået meget meget tidlig på deres ben... de er begge enorme stærke i deres kroppe og rygrad.. Den store skulle jeg nærmest bukke på midten for at få ham til at sidde og der var han 2 mdr gammel... Mathias har fået temmelig flotte ord af vores overlæge, fordi han har så flot en styrke i sin krop....

Så ikke 2 børn er ens... plus min sidder i sædet på indkøbsvognen med en dyne, som støtte, fordi han er lille... er det så også for galt???? Han elsker det, fordi han er nysgerrig... nu er han 10 mdr gammel, men hvis du kom forbi, ville du tro han kun var 3mdr gammel, da han ikke er større... Men jeg ved jo hvad han kan, men du ville nok dømme..........

Fedt svaret..

Anmeld

3. maj 2011

natte

line jeg må sige du gør mig vred hvorfor helved kan du ikke åbne din mund overfor mig ja jeg dummer mig ja jeg er ikke perfekt jeg laver fejl med min søn men ved du hvad han er glad og trives

Anmeld

3. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Alle skal holde en ordentlig tone i debatterne og overholde vores retningslinier for debatteren herinde.

Det er IKKE i orden at tale grimt til eller om andre brugere herinde.

Hvis nogen føler sig generet eller provokeret af andres udtalelser bedes I anmelde det pågældende indlæg og lade os tage os af det i stedet for at tage sagen i egen hånd og skabe yderligere dårlig stemning.

Mvh. Caroline - moderator på baby.dk

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

Millesmammi skriver:

det er IKKE det værste med natasha!

da vi var til galla stod jeg og snakkede med hende, der var Reme 4 mrd! der stilte hun ham på gulvet, og holdte ham i hænderne og snakkede om han allerede kunne stå, og ville næsten gå, men det måtte han ikke...

hold da op ondt i nummern manner,

tror bare hun er stolt over din trold kan bruge sine bimser, med hjælp, gjorde jeg altså også med albert, kan ikke forstå hvorfor du mener det er så ih og åh så forfærdenligt, self går hun da ikke flere km med ham i hænderne, ´men for søren da

men jeg syntes hun er en super mor,

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Tror det er uvidenhed.. Tror bestemt ikke at de med vilje gerne vil ødelægge deres barns ryg - hvorfor skulle man ville det? Man kan ikke vide alt som nybagt mor og tror ærligtalt at det er der den ligger..

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Lukasmor skriver:

Tror det er uvidenhed.. Tror bestemt ikke at de med vilje gerne vil ødelægge deres barns ryg - hvorfor skulle man ville det? Man kan ikke vide alt som nybagt mor og tror ærligtalt at det er der den ligger..

enig..... ingen er perfekte....

Anmeld

3. maj 2011

quar20

Undskyld ts - men syntes kun jeg kan se at du har dit første barn?!

Må jeg spørger : Er du aldrig usikker?

Er du aldrig i tvivl om du gør det rigtige?

husker du at gøre nogle ting udfra HVAD DY SYNTES er RIGTIG fordi at DU kender DIT barn bedst? - og ikke bare læser ALT og tænker - jamen gud må mit barn overhovedet stå, sidde, bøvse, slå en prut..!!

Ej undskyld men syntes det r lidt groft at udstille SÅ GROFT en person..!! Så kunne man skrive pænt at man ikke var enig i den måde det blev gjort på - eller spørger ud til os brugere om vi evt. gør det samme eller hvordan vi ser på situationerne der blir vist..!!

ØV hvor et indlæg og et lidt surt opstød der kom fra mig..!!

Jeg er mor til 2 dejlige drenge - og herhjemme følger vi DERES tempo...!! Vil Liam ligge på maven eller ej, Vil Tino udtale ord eller ej.. Vi presser dem ikke, vi øver med dem når DE har lyst og når DE føler for det..!! Også blæser jeg altså på hvad alle andre syntes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.