Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

miinimeal

Millesmammi skriver:

hvis du læste hvad jeg skrev, så kunne du se at det ikke kun var i 2 minutter... og ikke kun denne ene gang..

tror stadig ike det skader ham,

men min mening(:

og forstår endelig ikek du skriver det i åbent forum, du kunne jo evt sige det nikita selv(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

L-Mortil3

Rikke&Liam skriver:

Nå nå, ja ja, jo jo. Test kan meget, men egne erfaringer er nu bedre.

Vi har brugt bumbo stolen til Liam og har været glade for det og han er ikke bagud motorisk (han er idag 22 mdr.). Vi har brugt det istedet for f.eks. en skråstol, så han kunne få stillet sin nysgerrighed mens jeg lavede mad eller lign.

Og nu skal man jo heller ikke placere sit barn i forskelligt udstyr dagen lang. Alt med måde.

Så enig! Min Liam brugte den også (Han brugte nu også en gåstol) og trods det kravlede han da han var 6 mdr og gik da han var 10 mdr. (Kunne sidde selv som 5½ mdr) - Så jeg er enig, de bliver BESTEMT ikke bagud i motorikken bare pga. nogle minutter i Bumboen!

Anmeld

4. maj 2011

quar20

Shibby skriver:

Millesmammi,-bare fordi din datter ikke var som remi,betyder det altså ikke at nikita har gjort noget hun ikke burde. Børn er forskellige og skal behandles alt efter behov  Remi er stærk,han er forud for sin alder,han er hurtigopfattene og vil 117 ting på en gang. Ham er der sgu gang i,-og hvis han vil "stå" i 2 min og kan underholdes af det,-hvilket han blev,-så kan jeg ikke se problemet 

Men hvis du har så meget imod det du så til gallaen,hvorfor tog du så ikke kontakt til nikita når du stod i samme rum som hende? Du havde en stor chance for at blive lyttet til irl..Men den valgte du fra,og nu sidder du og kritsere hendes måde at være mor på- på et forum. Må man spørge hvorfor du valgte nettet fremfor den virkelige verden når du havde muligheden lige foran dig?

Anmeld

4. maj 2011

quar20

Line&Liam skriver:

Så enig! Min Liam brugte den også (Han brugte nu også en gåstol) og trods det kravlede han da han var 6 mdr og gik da han var 10 mdr. (Kunne sidde selv som 5½ mdr) - Så jeg er enig, de bliver BESTEMT ikke bagud i motorikken bare pga. nogle minutter i Bumboen!

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

Shibby skriver:

Millesmammi,-bare fordi din datter ikke var som remi,betyder det altså ikke at nikita har gjort noget hun ikke burde. Børn er forskellige og skal behandles alt efter behov  Remi er stærk,han er forud for sin alder,han er hurtigopfattene og vil 117 ting på en gang. Ham er der sgu gang i,-og hvis han vil "stå" i 2 min og kan underholdes af det,-hvilket han blev,-så kan jeg ikke se problemet 

Men hvis du har så meget imod det du så til gallaen,hvorfor tog du så ikke kontakt til nikita når du stod i samme rum som hende? Du havde en stor chance for at blive lyttet til irl..Men den valgte du fra,og nu sidder du og kritsere hendes måde at være mor på- på et forum. Må man spørge hvorfor du valgte nettet fremfor den virkelige verden når du havde muligheden lige foran dig?

Anmeld

4. maj 2011

Baby_girl2011

millesmammi & maja88..

Fej foran jeres egen dør før i fejer for andres..

I mener måske selv i er bare perfekt høne mor der ikke gør nogle fejl.. Måske skulle i tænke på hvordan i selv ville have det hvis folk begyndte at skrive i et offentlig rum om jer og jeres børn..

Alle mennesker er ikke perfekt, men det giver jer ikke ret til at skulle rette og dømme andre folk..

Lad hende lære af sine fejl isteden for at være efter hende..

Anmeld

4. maj 2011

Millesmammi

alberts mor<3 skriver:

tror stadig ike det skader ham,

men min mening(:

og forstår endelig ikek du skriver det i åbent forum, du kunne jo evt sige det nikita selv(:

det var fordi det handlede om nikita, så har jeg vel lov til at kommentere det... og hun ved det godt selv...

Anmeld

4. maj 2011

Millesmammi

JessiMus skriver:

millesmammi & maja88..

Fej foran jeres egen dør før i fejer for andres..

I mener måske selv i er bare perfekt høne mor der ikke gør nogle fejl.. Måske skulle i tænke på hvordan i selv ville have det hvis folk begyndte at skrive i et offentlig rum om jer og jeres børn..

Alle mennesker er ikke perfekt, men det giver jer ikke ret til at skulle rette og dømme andre folk..

Lad hende lære af sine fejl isteden for at være efter hende..

det var dog utroligt som man bliver haglet ned ligeså snart man siger sin mening...

Anmeld

4. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu lukker jeg denne debat.

Jeg fører intet konstruktivt med sig og er blevet drejet hen på specifikke personers opdragelsesmetoder fremfor en generel debat om rygge og problemer hos små børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.