Små børns rygge (rettet fra "D.u.m")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.906 visninger
68 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Maja88

Hvorfor er det folk ikke tænker på deres børn ryg??? og det er jo som sådan ikke kun de unge mødre, men nu har jeg 2 gange lagt mærke til hende Natascha Nikita.

sidst lå jeg mærke til hendes barn var i en paraply klapvogn- han er altså ikke speciel gammel og i dag er han pakket med en dyne bagfra så han sidder helt frem ad rettet...

det er ligesom de mødre jeg ser som bruger den der bumbo stol eller hvad de hedder-som tit er i svømmehaller(en fra babysvøm brugte en i dag og hvad er han? 4 måneder nok)hvorfor tvinge ens barn til at sidde nu de ikke kan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

A.

åh helt ærlig hvorfor kan de ikke begå sine fejl..lad de stakkels piger være..ikke alle er perfekt

Anmeld

3. maj 2011

Millesmammi

Maja88 skriver:

Hvorfor er det folk ikke tænker på deres børn ryg??? og det er jo som sådan ikke kun de unge mødre, men nu har jeg 2 gange lagt mærke til hende Natascha Nikita.

sidst lå jeg mærke til hendes barn var i en paraply klapvogn- han er altså ikke speciel gammel og i dag er han pakket med en dyne bagfra så han sidder helt frem ad rettet...

det er ligesom de mødre jeg ser som bruger den der bumbo stol eller hvad de hedder-som tit er i svømmehaller(en fra babysvøm brugte en i dag og hvad er han? 4 måneder nok)hvorfor tvinge ens barn til at sidde nu de ikke kan???

det er IKKE det værste med natasha!

da vi var til galla stod jeg og snakkede med hende, der var Reme 4 mrd! der stilte hun ham på gulvet, og holdte ham i hænderne og snakkede om han allerede kunne stå, og ville næsten gå, men det måtte han ikke...

Anmeld

3. maj 2011

Ina33

A. skriver:

åh helt ærlig hvorfor kan de ikke begå sine fejl..lad de stakkels piger være..ikke alle er perfekt

Jeg er så enig med dig.

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

ville gerne rette overskriften men kan jeg ikke....

det udsprang bare af at se de unge mødre... derfor overskriften.

Anmeld

3. maj 2011

sne190810

Det med BUMBO-stolene kan jeg kun erklære mig enig i. Kan ikke forstå når der er lavet test omkring at de er dårlige for børnene, at man så vælger at bruge dem ..

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDSTYR&id=13555

Kan ikke finde det link som linker til Forbrugertest.dk's 'anbefalinger' af bumboen.

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Nu kan remi faktisk meget, -jeg ved at sundhedsplejskernen er kommet med overraskene og rosene ord omkring hans styrke

Det hun mener med at han kunne stå er at når man holder ham i hænderne (du ved hvad jeg mener ikke?) så kan han stå. Det kan en nyfødt sgu næsten osse

Men line,du havde åbenbart et problem med måden hun håndterede remi på. Hvorfor ikke henvende sig til hende istedet for at skrive om hende på et forum når du var i samme rum,side om side med nikita?

Btw/ de der sære barnevogne er vildt grimme og ser ubehagelige ud!

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Shibby skriver:

Nu kan remi faktisk meget, -jeg ved at sundhedsplejskernen er kommet med overraskene og rosene ord omkring hans styrke

Det hun menrer med at han kunne stå er at når man holder ham i hænderne (du ved hvad jeg mener ikke?) så kan han stå. Det kan en nyfødt sgu næsten osse

Men line,du havde åbenbart et problem med måden hun håndterede remi på. Hvorfor ikke henvende sig til hende istedet for at skrive om hende på et forum når du var i samme rum,side om side med nikita?

Btw/ de der sære barnevogne er vildt grimme og ser ubehagelige ud!

barnevogne???

Anmeld

3. maj 2011

henh01

Bryder mig ikke om disse tråde hvor man direkte hænger andre Baby brugere ud. Jeg synes det er smagløst!

Hun tager valg du ikke ville tage, men du tager nok også valg hun aldriig vil tage. (du fremstiller dem bare ikke og kan derfor leve i al hemmelighed med dem)

Jeg tror vi alle sammen af og til kommer til at tage beslutninger som ikke altid er de mest hensigtsmæssige - men en ting er sikkert . de er ikke bevidste! Og man lærer af sine fejl, det gør vi alle

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Maja88 skriver:

barnevogne???

Sorry,tænkte lige på noget andet,ved ikke hvorfor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.