Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Barnepigen skriver:

Nu har jeg ikke læst hvad der er sket med din søn? Nogen der måske kunne give et link?

Du får lige et kæmpe knus.
Lyder til at din søn har det rigtig dårlig og håber snart han er rask.

Her er alle linkede

1 https://www.baby.dk/debat/104680pi1/ordet-er-frit/saa-er-det-forhold-slut-.aspx

2 https://www.baby.dk/debat/105269pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt-.aspx

3 https://www.baby.dk/debat/105501pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt--opdatering.aspx

4 https://www.baby.dk/debat/105759pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt--opdatering-2.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

BabyNilas

Jamen det er jo forfærdenligt det der er sket. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end jeg sender de bedste tanker til din søn og dig

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

SanneBoe skriver:

Sender dig og Benjamin den største krammer, og håber og be'r til det bedste, skriv endelig en update,når du får nyt af vide, har tænkt rigtig meget på jer.

Tak og jeg skal nok skrive så snart lægen har været her og jeg får "tid"

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

MaleneS2011baby<3 skriver:

Har fulgt med i hvad der er sket, er mundlam, kan ikke forstille mig hvad i går igennem.!  Håber virkelig det bedste for jer, nu kan jeg selvfølgelig ikke se situationene, og selvom det er svært lige nu så prøv og snakke med Benjamins far om det hele, han har det måske rigtitg svært men vil spille stærk for sin familie.. Er virkelig ked af det på Benjamins, dine og din lille families vegne.. En masse virtuelle krammer herfra og krydser alt hvad der krydses kan for bedring hos din lille dreng.. Du skriver bare hvis du har brug for det, kan jo være rart og have en og snakke med for sig selv en udeforstående måske, men ellers held og lykke med det hele..

Tusiden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

CamiRon skriver:

Jeg læste godt din første tråd om dendag det hele skete, men har først læst de andre 2 tråde og denne tråd nu her. Min pointe er: Jeg ønsker, ønsker, ønsker at din lille Benjamin må komme sig rigtig hurtigt! Jeg tænker på jer og vil holde øje med de næste opdateringstråde. Hvis du har brug for at snakke er du velkommen til at skrve en pb. Godt nok kender vi ikke hinanden men hvis det ku hjælpe... Åhh jeg håber Benjamin snart er frisk igen!

Tusiden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Henriette1976 skriver:

ååå nej da ikke rart af læse..jeg er vildt ked af på jeres vejrne er din mor syg i hovede eller hva går der lige galt fr hende.Hvordan kan og skulle det være din skyld forstå jeg ikke.

jeg ville ikke gå ud herfra uden lige af skrive til dig.

Sender et stort 

til dig og håber jeres søn snart har det godt.

forstå sgu også godt du savner din datter..

godbedringe

Knuss fra Henriette

Tusinden tak for dit svar  min mor er bare syg i hovedet - hun fejler i hvert faldt noget !!

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

merichs skriver:

Der er ikke noget at sige til at du er træt, ked, bange og gal. Det må være så frygteligt, det du gennemgår lige nu.

Du får en kæmpe herfra og så  jeg alt hvad jeg kan for lille Benjamin

Tak

Anmeld

3. maj 2011

Mathilde

Puh jeg er helt tom for ord! Har fået læst hvordan det hele hænger sammen... Jeg ville ønske jeg lige kunne give dig en kæmpe krammer og være ved din side lige nu, hvor du bestemt ikke får den støtte du har brug for.

Bliver helt gal indeni over din mor...og hendes kæreste jeg havde flået benene af ham!

Kæmpe kæmpe kram

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Dictes mor skriver:

Oh my God!!!! Jeg har ikke været logget på i et stykke tid, så jeg har slet ikke set eller hørt om din historie. Jeg har nu læst hele historien igennem. Og jeg er edderspændt rasende og så ked af det at det gør helt ondt i maven. Jeg kan slet ikke få ud med ord, hvor rasende gal det gør mig, at din lille søn skulle udsættes for sådan noget, men det der gør mig endnu mere rasende er, at de så nægter og mener, at det er dig der har bildt dig selv det hele ind eller endnu værre er skyld i det. What the hell!!!!  Jeg bliver så gal, at det er svært at ramme tasterne. Ingen og jeg mener INGEN skal gøre børn fortræd. 

Jeg håber alt det bedste for din lille søn og din familie (du, din mand og lille datter), men bestemt ikke for din mor og hendes kæreste. Det er skisme en svær situation, for det er din mor, og hvad gør man så lige, kan man bare cutte al forbindelse til sin mor Jeg vil sige lige i det her tilfælde, vil jeg mene, at man kan.

Kæmpe stort knus

Tak for dit svar ..  jeg har det på samme måde at jeg iihhh bare ikke rigtig ved hva jeg skal sige eller skrive - andet end jeg HADER hende ..

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

de-wett skriver:

spørg om de ikke også vil fortælle deres historie om den dag. hvis de ikke allerede har gjort det. Jo flere du har jo bedere er din sag ellers kan det nemlig godt ende påstand mod påstand. desværre

Ja  desværre .. mine brødre og far er på vej herned så vi kan snakke osv ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.