Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Ni-ko-li-ne skriver:

det forstår jeg godt!!!

har du slet ikke en veninde eller nogen der kan støtte dig?

Jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

banaman89 skriver:

Jo

godt! ellers kunne man godt blive bekymret for dig...

jeg håber det bedste for jeres lille søn!

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Hvor er det skrækkeligt

Jeg føler med jer!

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Ni-ko-li-ne skriver:

godt! ellers kunne man godt blive bekymret for dig...

jeg håber det bedste for jeres lille søn!

Tusinden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

TbCp skriver:

Hvor er det skrækkeligt

Jeg føler med jer!

Tak

Anmeld

3. maj 2011

jydeinden

banaman89 skriver:

Min familie tager sikkert heller ikke min mors side , men man er jo altid bange

forståeligt nok med det du har været igennem med din mor... men mon ikke du ville kunne få mere støtte ved en af dem end du pt får ved benjamin´s far?

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

forståeligt nok med det du har været igennem med din mor... men mon ikke du ville kunne få mere støtte ved en af dem end du pt får ved benjamin´s far?

Jo jeg snakker rigtig godt med min moster og onkel , men det er bare sådan at min familie bor Nordjylland og jeg bor i Esbjerg !

Anmeld

3. maj 2011

Mette+Mathias

Jamen gud, hvor er det forfærdeligt. Ord kan slet ikke beskrive hvor frygteligt det er, - stakkels stakkels Benjamin, - jeg håber det snart går rigtig meget fremad!!

Mht. din kæreste, - kan det ikke tænkes at hans hjerne blokerer, - fordi det er så alvorligt at han ikke kan overskue det, - altså en slags fortrængning? Når mennesker er i krise hører de ikke nødv. hvad lægen iger, men opfinder deres egen virkelighed. Jeg kender en mand som havde kræft, og til sidst kunne han ikke engang holde sit hovede selv, men han sagde, at det var fordi han var faldet og slået ryggen, og inde i hans hovede var det virkeligheden! Fordi han ikke kunne kapere tanken om at han skulle dø, - måske er det, det samme som sker for din kæreste?

Har i talt med en krisepsykolog? Måske hospitalet har en?

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Mette+Mathias skriver:

Jamen gud, hvor er det forfærdeligt. Ord kan slet ikke beskrive hvor frygteligt det er, - stakkels stakkels Benjamin, - jeg håber det snart går rigtig meget fremad!!

Mht. din kæreste, - kan det ikke tænkes at hans hjerne blokerer, - fordi det er så alvorligt at han ikke kan overskue det, - altså en slags fortrængning? Når mennesker er i krise hører de ikke nødv. hvad lægen iger, men opfinder deres egen virkelighed. Jeg kender en mand som havde kræft, og til sidst kunne han ikke engang holde sit hovede selv, men han sagde, at det var fordi han var faldet og slået ryggen, og inde i hans hovede var det virkeligheden! Fordi han ikke kunne kapere tanken om at han skulle dø, - måske er det, det samme som sker for din kæreste?

Har i talt med en krisepsykolog? Måske hospitalet har en?

Tak  Ja det kan godt være det min kæreste gør

Vi har ikke rigtig snakket med nogen udover lægerne og sygeplejerskerne .. helt klart noget jeg vil overveje ..

Anmeld

3. maj 2011

de-wett

banaman89 skriver:

Ja  desværre .. mine brødre og far er på vej herned så vi kan snakke osv ..

håber på det bedste for jer søde

kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.