Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Mullemus86 skriver:

Gud hvor er det dog fprfærdeligt..! Har lige læst hele "historien".. Håber virkelig at din lille dreng snart får det bedre og ingen mén får..!
Mht. politiet kan det godt blive påstand mod påstand, men.. Kan din lillebror og kæreste ikke vidne mod dem?
Håber virkelig på det bedste i alle henseender..!
Kæmpe stort til jer

Min kæreste var der ikke , han kom kun ind fordi han hørte Benjamin og min datter, Katrin skriger helt vildt samt ballade fra min lillebror og min mors kæreste ..

Mine søskende så ikke selve sparket , men jeg ved at min mor så det , men hun gjorde intet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

H+S Skjolgborg.

ååå nej da ikke rart af læse..jeg er vildt ked af på jeres vejrne er din mor syg i hovede eller hva går der lige galt fr hende.Hvordan kan og skulle det være din skyld forstå jeg ikke.

jeg ville ikke gå ud herfra uden lige af skrive til dig.

Sender et stort 

til dig og håber jeres søn snart har det godt.

forstå sgu også godt du savner din datter..

godbedringe

Knuss fra Henriette

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Mor til prinsessen :-) skriver:

Er virkelig ked af du skal alt dette igennem.... Tænker på dig...... Jeg ved godt det er svært, men prøv at koncentrere dig om din søn i stedet for din mor, da det ikke virker som om hun lige pt er på din side.

Synes det er rigtigt godt at du har anmeldt det, så har du "rene hænder" og dem som kigger på afd, skid hul i det, de ved ingen ting... du har dit på det rene.................

Rigtig godt at høre de holder så godt øje med ham, stakkels lille dreng, og jeg håber inderligt på han snart får det bedre, og du får det bedre!!!......

De bedste tanker Tine

Tusinden tak for dit svar - jeg prøver virkelig at glemme min mor men alt dette er bare så svært at glemme .. jeg kan ikke lukke mine øjne uden at drømme om det hele igen og igen , hvor min kæreste må vække mig igen fordi jeg råber, skriger, græder, sparker, slår og ryster helt vildt - det hele er virkelig hårdt - jeg har jo også mine egne ting at kæmpe med som angst og fødselsdepression ..

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

KittyGirl skriver:

Har tænkt meget på dig og Benjamin siden jeg hørte om det her... og vil lige sende en masse varme tanker afsted til jer..

Håber han kommer sig hurtigt - uden mén

og så håber jeg virkelig at retfærdighed sker fyldest i den her sag... og mht. de der mærkelige opringninger... fortæl politiet om dem.. og evt. skift nummer!

og skid de andre forældre et stykke på afdelingen... de skulle bare vide hvordan du har det...

Tak for dit svar

Anmeld

3. maj 2011

merichs

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Der er ikke noget at sige til at du er træt, ked, bange og gal. Det må være så frygteligt, det du gennemgår lige nu.

Du får en kæmpe herfra og så  jeg alt hvad jeg kan for lille Benjamin

Anmeld

3. maj 2011

H+S Skjolgborg.

banaman89 skriver:

Tusinden tak for dit svar - jeg prøver virkelig at glemme min mor men alt dette er bare så svært at glemme .. jeg kan ikke lukke mine øjne uden at drømme om det hele igen og igen , hvor min kæreste må vække mig igen fordi jeg råber, skriger, græder, sparker, slår og ryster helt vildt - det hele er virkelig hårdt - jeg har jo også mine egne ting at kæmpe med som angst og fødselsdepression ..

Det er sgu ikke nemt og uhyggeligt for dig/ jer lige nu. Jeg håber snart det hele blever lyser for jer det fortjene igen det der.

Henriette

Anmeld

3. maj 2011

Dictes mor

Oh my God!!!! Jeg har ikke været logget på i et stykke tid, så jeg har slet ikke set eller hørt om din historie. Jeg har nu læst hele historien igennem. Og jeg er edderspændt rasende og så ked af det at det gør helt ondt i maven. Jeg kan slet ikke få ud med ord, hvor rasende gal det gør mig, at din lille søn skulle udsættes for sådan noget, men det der gør mig endnu mere rasende er, at de så nægter og mener, at det er dig der har bildt dig selv det hele ind eller endnu værre er skyld i det. What the hell!!!!  Jeg bliver så gal, at det er svært at ramme tasterne. Ingen og jeg mener INGEN skal gøre børn fortræd. 

Jeg håber alt det bedste for din lille søn og din familie (du, din mand og lille datter), men bestemt ikke for din mor og hendes kæreste. Det er skisme en svær situation, for det er din mor, og hvad gør man så lige, kan man bare cutte al forbindelse til sin mor Jeg vil sige lige i det her tilfælde, vil jeg mene, at man kan.

Kæmpe stort knus

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

det med at holde følelserne for sig selv, er der mange mænd der gør, fordi de af gud ved hvad årsag tror det er det vi kvinder vil have... hmm

hvad din mor angår, så lyder da godt nok som om hun har fået knald i låget.. det er da muligt hendes kæreste ikke gjorde det med vilje, men dét gør det da ikke mere rigtigt???! og tænk at reagere med at beskylde dig for tingene, når din far fortæller hende hvor slemt det står til... er sgu chokeret, og håber da ikke for benjamins skyld at du har tænkt dig at have kontakt med hende igen efter det her...

men det glæder mig da at høre at du har din fars støtte og opbakning, så har du da EN normal forældre...

et STORT knus får du lige herfra

Ja jeg elsker sgu min far  har hans støtte , samt min ene moster og onkel i ryggen !! har ikke fortalt andre i min familie om det , da jeg er bange for at de vil tage min mors side ...

Jeg vil ALDRIG se eller hører fra min mor igen ALDRIG !!!

Jeg er selvfølgelig rigtig chokret over at det er mig som får skylden for det hele , men jeg kan jo godt at hvis en skal have skylden er det jo nemmest at give den til mig for så slipper de for den  

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Ciss skriver:

Vil bare sende en- og krydser fingrer for lille Benjamin. !

Får helt ondt langt inden i maven bare af at læse om dette, så kan slet ikke forestille mig, hvor vanskeligt I har det lige nu.

Sender de bedste ønsker for fremtiden....

Tak

Anmeld

3. maj 2011

de-wett

banaman89 skriver:

Altså mine to mindre brødre var der men de så ikke selve sparket men alt andet så det samt hørte ..

spørg om de ikke også vil fortælle deres historie om den dag. hvis de ikke allerede har gjort det. Jo flere du har jo bedere er din sag ellers kan det nemlig godt ende påstand mod påstand. desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.