Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Ni-ko-li-ne skriver:

pyha, sikke en omgang!!!

det er rigtig godt i har fået det anmældt!

Men hvad sker der lige for din mor??? hold nu op, hvor er det bare en latterlig reaktion! Og hvordan mener hun lige det er din skyld? din mors kæreste sparkede jeres lille barn i hovedet!!!

Han gjorde det sikkert ikke for at gøre det, men fordi han skulle fare op og skynde sig ud til knægten... Men derfor bør man sgu da stadig fortryde det inderligt, at man påfører et lille barn SÅ stor skade!!!

Drop al kontakt til dem!!! dem har du sgu ikke brug for!!!

jeg forstår ikke helt hvad du mener mht din kæreste... hvordan tager han det ikke alvorligt?

Det er jo nemmest at ligge skylden fra sig og jeg er bare denne her pige som kæmper med så meget så det er bare endnu en læs hun ligger på mig .. jeg har en fødselsdepression samt angst !! men jeg aner ikke hvordan det kan være min skyld ..

Ang min kæreste - hvis du spørger ham så forstår han ikke hvorfor vi skal ligge med Benjamin her på sygehuset for han fejler jo intet efter hans hovede .. når folk ringer for at hører hvordan det går så går det helt fint og vi har det godt !! Lige før lægerne kommer på deres stuegang siger han hele tiden at han vil spørge dem hvornår vi må komme hjem osv .. det hele føles som om han ikke har fundet ud af hvor alvorligt det hele er !!

Ang min mor - vil jeg ALDRIG se eller hører fra hende igen !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Peps

Hvor er det bare forfærdeligt! Håber at din lille mand snart viser bedring og kommer ovenpå igen. Det må være så frygtelig at stå igennem. Et kæmpe  til jer og lillemanden

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

banaman89 skriver:

Det er jo nemmest at ligge skylden fra sig og jeg er bare denne her pige som kæmper med så meget så det er bare endnu en læs hun ligger på mig .. jeg har en fødselsdepression samt angst !! men jeg aner ikke hvordan det kan være min skyld ..

Ang min kæreste - hvis du spørger ham så forstår han ikke hvorfor vi skal ligge med Benjamin her på sygehuset for han fejler jo intet efter hans hovede .. når folk ringer for at hører hvordan det går så går det helt fint og vi har det godt !! Lige før lægerne kommer på deres stuegang siger han hele tiden at han vil spørge dem hvornår vi må komme hjem osv .. det hele føles som om han ikke har fundet ud af hvor alvorligt det hele er !!

Ang min mor - vil jeg ALDRIG se eller hører fra hende igen !!

nej okay..... du har rigeligt at slås med! hvor lavt af din mor at forsøge at "tørre" den af på dig!! FØJ!

Hvad sker der for din kæreste? I er jo indlagt fordi barnet kan have fået en skade i hjernen!

Anmeld

3. maj 2011

Troldepussen

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Stakkels dig, stakkels din lille Benjamin, stakkels din lille familie... Har sådan lyst til at kramme dig hjælpe dig så godt man nu kan... Men det er jo lidt lettere umuligt... Men du skal i hvert fald vide at du er i mine tanker hver dag. Også selvom jeg ikke kender dig.

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

sarahb skriver:

NEJ NEJ NEJ stakkels.. Fuck hvor må det bare være så hårdt for jer at se ham sådan, jeg ber til at han bliver rask igen, og kan leve et normalt liv.

Kan de intet gøre ved blødningen? Har intet forstand på dette. Men vil bare SÅ gerne ha at de kan Gøre NOGET!!!

Jeg tænker utrolig meget på jer og under jer alt det bedste i verden lige nu...

Jeg har heller ikke forstand på det - når jeg skal være helt ærlig .. De har snakket om en hjerneoperation ..

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Har fulgt med i dine updates. Har sendt tanker. Håber det hele bliver lysere og lysere for hver dag

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

lykkekevin skriver:

puha hvad skal man da sige men først et kæmpe stort  til dig og din familie..

jeg undre mig lidt over hvorfor folk kigger ned på jer du er der jo for din lille dreng og du kan jo ikke gøre for et en ja undskyl nar sparker ham i hovedet...

jeg forstår fuldt ud hvis du aldrig vil se ham eller din mor igen efter dette og håber virkelig han kan blive straffet for det han har gjor.

håber han kommer sig og helt uden noget...

kan de enlig ikke fjrene den blødning og er det væske stoppet med at løbe

mange tanker og kram fra alle her hjemme

Altså de har snakket om en hjerneoperation eller en ny metode hvilket jeg ikke har helt forstand på

der er ikke kommet mere væske end hva der allerede var , så det er meget gode tegn !

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

SussieThyssen skriver:

Bare læs af og tud søde ven.
Vi er mange, der gerne lægger ører til både her og i PB'er...og så får du et stort trøste-knus.

Kærligst
Sussie

Tusinden tak

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Varme tanker til dig og din lille familie

Anmeld

3. maj 2011

jydeinden

banaman89 skriver:

Ja jeg elsker sgu min far  har hans støtte , samt min ene moster og onkel i ryggen !! har ikke fortalt andre i min familie om det , da jeg er bange for at de vil tage min mors side ...

Jeg vil ALDRIG se eller hører fra min mor igen ALDRIG !!!

Jeg er selvfølgelig rigtig chokret over at det er mig som får skylden for det hele , men jeg kan jo godt at hvis en skal have skylden er det jo nemmest at give den til mig for så slipper de for den  

hmm hvordan i al verden kan de kalde sig din familie hvis de tager hendes parti... Jeg kunne forstå hvis det var sådan at der ingenting alvorligt var sket, men når der er snak om en operation i hjernen, ja så forstår jeg sgu ikke ligeee hvordan man kan sidde og forsvare den slags

og kan godt forstå din far betyder meget for dig, sørg endeligt for at få læsset af, og evt overvej at få søgt hjælp til at bearbejd det når den bette pus har fået det bedre det er lige så vigtigt at du har det godt som at han får det, for at du kan forblive den gode mor, jeg har indtryk af at du er.

og tjaa hvis jeg må giv dig et godt råd, lad dem selv rode med den skyldfølelse de burde få, dét er deres hovedpine ikke din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.