Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.241 visninger
117 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

banaman89

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

sophiemy

Er så ked af at I skal igennem dette. Håber det fjols af en mand bliver straffes HÅRDT for hvad han har gjort mod jeres dreng.

Gode tanker herfra til jeres lille familie

Anmeld

3. maj 2011

Holbæktrunten

Åh åh søde ven! Det lyder helt forfærdeligt...

Jeg er dersværre ikke helt med på hvad der er sket?

Men håber din lille dreng kommer sig...

Anmeld

3. maj 2011

eElak

God bedring til den lille... og også til dig på sin vis...

Anmeld

3. maj 2011

de-wett

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

ville ikke lige smutte uden at give dig en kæmpe .

Jeg har læst de opdate der har været herinde og PUHA hvor har jeg sat med tåre i øjnene og tænk hvordan f.... kan man få sig selv til sådan noget. Håber virkelig politiet tager dig alvorlig og kan se det ikke er dig der har gjort skade på dit barn og se at det er din mor der lyver. Håber virkelig det bedste for jer og benjamin. Håbersnart det går den rigtige vej med ham.

Kæmpe  herfra

Anmeld

3. maj 2011

Holbæktrunten

Holbæktrunten skriver:

Åh åh søde ven! Det lyder helt forfærdeligt...

Jeg er dersværre ikke helt med på hvad der er sket?

Men håber din lille dreng kommer sig...

Ahh - det var dig med den fucked up mor og hendes kæreste! Ja, han skal fandme bare meldes det svin... 

Og så synes jeg da måske du skulle skifte til et hemmeligt nummer

Anmeld

3. maj 2011

Fru.Mäes <3

Jeg er SÅ ked af det på dine vegne! Men synes det er godt du har anmeldt det!! Jeg skriver fra min telefon og den kan ikke lave et knus til dig - men så kan jeg da skrive en KNUS til dig og ikke mindst din søn!! Super mange knus, tanker og krams fr Rikke

Anmeld

3. maj 2011

jydeinden

der er en ting jeg absolut ikke kan få inde i mit hoved, og det er hvordan i al verden din mor kan få det til at være din skyld??

har hun drukket SÅ meget at det svar gav mening, hmm...

hvad din søn´s far angår, tjaa så tror jeg mænd takler den slags anderledes end kvinder, desværre.

Anmeld

3. maj 2011

Ka+Ma=Be

Det er simpelthen SÅ forfærdeligt Kan slet ikke sætte mig ind i, hvad du oplever!

Jeg håber at i får en lykkelig slutning på det hele og sender masser af kram og tanker!

Anmeld

3. maj 2011

Heidimed lea

sødeste ven føler med dig i din situation    håber du får noget hjælp til at få bearbejdet din situation. krise hjælp..   måske kan det hjælpe dig..  jeg kan godt forstå du er ked vred og bange

knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.