Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Bondepigen skriver:

Åh nej, hvor er jeg ked af at læse hele denne historie. Beder for din lille dreng!!!

Tusinden tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

SussieThyssen

Bare læs af og tud søde ven.
Vi er mange, der gerne lægger ører til både her og i PB'er...og så får du et stort trøste-knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. maj 2011

Pigent

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Nu har jeg ikke læst hvad der er sket med din søn? Nogen der måske kunne give et link?

Du får lige et kæmpe knus.
Lyder til at din søn har det rigtig dårlig og håber snart han er rask.

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

madagaskar skriver:

Det tror jeg bestemt også det vil. Alkoholikere og misbrugere lyver jo for det meste, så det vil din mor og hendes kæreste da helt sikkert også gøre hvis de skal stå til ansvar for noget så alvorligt.

Men hvis det bliver ord mod ord, så kigger myndighederne forhåbenligt på fakta: jeres søn har lidt skade, I er pålidelige (og langt mere pålidelige end 2 alko-børger) og jeres søn er tryg hos jer.

Han burde dømmes til nogle spark i hovedet selv af en mand der er 4-5 gange større end ham selv. Men om ikke andet beder jeg til, at han er så klar i hovedet, at han ved hvad han har gjort og lever med skylden.

Jeg er faktisk ret bange for at han ikke aner hva han har gjort  for han har hele tiden virket så flink at jeg var sikker på at han ville sige undskyld !

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

K&S skriver:

Ih, jeg har tænkt så meget på jer - et kæmpe  herfra og håber scanningen viser i positiv retning

Tusinden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Secrets skriver:

Jeg sender jer et kæmpe kram og mange varme tanker! Det er virkelig skrækkeligt, at i må igennem dette

Tak  det er skam også virkelig hårdt

Anmeld

3. maj 2011

Hvem?

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Sender dig og Benjamin den største krammer, og håber og be'r til det bedste, skriv endelig en update,når du får nyt af vide, har tænkt rigtig meget på jer.

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

ladydan1 skriver:

Synes det må være en rigtig hård situation at stå i både som mor, kæreste og datter.

Håber virkelig Benjamin snart kommer ovenpå igen.

Kan din bror ikke også bevidne at din mor og kæreste var voldelige?? han blev jo også slået og dermed er det da ikke påstand mod påstand eller er din bror bange for at sige noget?

Sisse

Tak

Jeg er helt sikker på at min bror er bange for at sige noget , men han vil så gerne sige det hele han har set for han har det så dårligt med at det er gået så galt med Benjamin - han føler at det er hans skyld da det var ham som kom ind med den edderkop ..

Anmeld

3. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Har fulgt med i hvad der er sket, er mundlam, kan ikke forstille mig hvad i går igennem.!  Håber virkelig det bedste for jer, nu kan jeg selvfølgelig ikke se situationene, og selvom det er svært lige nu så prøv og snakke med Benjamins far om det hele, han har det måske rigtitg svært men vil spille stærk for sin familie.. Er virkelig ked af det på Benjamins, dine og din lille families vegne.. En masse virtuelle krammer herfra og krydser alt hvad der krydses kan for bedring hos din lille dreng.. Du skriver bare hvis du har brug for det, kan jo være rart og have en og snakke med for sig selv en udeforstående måske, men ellers held og lykke med det hele..

Anmeld

3. maj 2011

CamiRon

Jeg læste godt din første tråd om dendag det hele skete, men har først læst de andre 2 tråde og denne tråd nu her. Min pointe er: Jeg ønsker, ønsker, ønsker at din lille Benjamin må komme sig rigtig hurtigt! Jeg tænker på jer og vil holde øje med de næste opdateringstråde. Hvis du har brug for at snakke er du velkommen til at skrve en pb. Godt nok kender vi ikke hinanden men hvis det ku hjælpe... Åhh jeg håber Benjamin snart er frisk igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.