Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

Peps skriver:

Hvor er det bare forfærdeligt! Håber at din lille mand snart viser bedring og kommer ovenpå igen. Det må være så frygtelig at stå igennem. Et kæmpe  til jer og lillemanden

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

banaman89

Ni-ko-li-ne skriver:

nej okay..... du har rigeligt at slås med! hvor lavt af din mor at forsøge at "tørre" den af på dig!! FØJ!

Hvad sker der for din kæreste? I er jo indlagt fordi barnet kan have fået en skade i hjernen!

Jeg aner ikke hva der sker for min kæreste med smidt ud er han lige pt !!

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Troldepussen skriver:

Stakkels dig, stakkels din lille Benjamin, stakkels din lille familie... Har sådan lyst til at kramme dig hjælpe dig så godt man nu kan... Men det er jo lidt lettere umuligt... Men du skal i hvert fald vide at du er i mine tanker hver dag. Også selvom jeg ikke kender dig.

Tusinden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Lisbeth85 skriver:

Har fulgt med i dine updates. Har sendt tanker. Håber det hele bliver lysere og lysere for hver dag

takker

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

twinboys skriver:

Varme tanker til dig og din lille familie

Tak

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

banaman89 skriver:

Jeg aner ikke hva der sker for min kæreste med smidt ud er han lige pt !!

det forstår jeg godt!!!

har du slet ikke en veninde eller nogen der kan støtte dig?

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

banaman89 skriver:

Tak

Det gør mig såååååååååååå ondt

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

hmm hvordan i al verden kan de kalde sig din familie hvis de tager hendes parti... Jeg kunne forstå hvis det var sådan at der ingenting alvorligt var sket, men når der er snak om en operation i hjernen, ja så forstår jeg sgu ikke ligeee hvordan man kan sidde og forsvare den slags

og kan godt forstå din far betyder meget for dig, sørg endeligt for at få læsset af, og evt overvej at få søgt hjælp til at bearbejd det når den bette pus har fået det bedre det er lige så vigtigt at du har det godt som at han får det, for at du kan forblive den gode mor, jeg har indtryk af at du er.

og tjaa hvis jeg må giv dig et godt råd, lad dem selv rode med den skyldfølelse de burde få, dét er deres hovedpine ikke din

Min familie tager sikkert heller ikke min mors side , men man er jo altid bange

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

BabyNilas skriver:

Jamen det er jo forfærdenligt det der er sket. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end jeg sender de bedste tanker til din søn og dig

Tusinden tak

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Mathilde skriver:

Puh jeg er helt tom for ord! Har fået læst hvordan det hele hænger sammen... Jeg ville ønske jeg lige kunne give dig en kæmpe krammer og være ved din side lige nu, hvor du bestemt ikke får den støtte du har brug for.

Bliver helt gal indeni over din mor...og hendes kæreste jeg havde flået benene af ham!

Kæmpe kæmpe kram

Tak

Jeg havde nok også blevet pisse gal og tosset hvis jeg vidste at det hele ender så galt som det nu er .. Jeg er måske bare lidt "glad" hvis man kan sige det sådan at jeg nu kun havde mine tanker ved mine børn og at jeg bare skulle væk derfra i sted for at jeg selv havde gjort noget forkert !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.