Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

der er en ting jeg absolut ikke kan få inde i mit hoved, og det er hvordan i al verden din mor kan få det til at være din skyld??

har hun drukket SÅ meget at det svar gav mening, hmm...

hvad din søn´s far angår, tjaa så tror jeg mænd takler den slags anderledes end kvinder, desværre.

Aner heller ikke hvordan hun kan give mig skylden  for det første var det hende som stod som et spørgsmålstegn midt i det hele mens alt dette skete og hun sagde intet !! Min far som kom hjem fra Færøerne i lørdags har snakket med hende hvor hun sagde at det var min skyld at hele hendes familie er i nakken på hende pga hendes alvorlige alkohol-problem , der min far så siger til hende at det er han faktisk ret ligeglad med for han vil slutte sig til resten af familie  samt han siger at det er IKKE  okay at slå hvor hendes svar igen var at det var min skyld det hele  hvor min far så blev så pisse sur at han sagde at Benjamin ligger her på sygehuset samt hvor galt det hele er - min mor blev stille kort tid også begynder hun #¤%&%& at give mig skylden igen igen samt opfører sig som en teenager og siger dumt "jamen Benjamin var slet ikke i nærheden eller "min mors kærestes navn" gjorde det helt sikkert med vilje!"

Hun er virkelig så langt ude !!

Min kæreste har altid holdt sine følelser for sig selv så det er nok det samme han gør her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

banaman89

Katte87 skriver:

Det er simpelthen SÅ forfærdeligt Kan slet ikke sætte mig ind i, hvad du oplever!

Jeg håber at i får en lykkelig slutning på det hele og sender masser af kram og tanker!

håber også snart lykke kommer denne vej ..

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Heidimed lea skriver:

sødeste ven føler med dig i din situation   håber du får noget hjælp til at få bearbejdet din situation. krise hjælp..   måske kan det hjælpe dig..  jeg kan godt forstå du er ked vred og bange

knus Heidi

Tak  jeg har en aftale med en kvinde på fredag med en samtale om alt dette her ..

Anmeld

3. maj 2011

Nemesis

Synes det må være en rigtig hård situation at stå i både som mor, kæreste og datter.

Håber virkelig Benjamin snart kommer ovenpå igen.

Kan din bror ikke også bevidne at din mor og kæreste var voldelige?? han blev jo også slået og dermed er det da ikke påstand mod påstand eller er din bror bange for at sige noget?

Sisse

Anmeld

3. maj 2011

Mullemus86

Gud hvor er det dog fprfærdeligt..! Har lige læst hele "historien".. Håber virkelig at din lille dreng snart får det bedre og ingen mén får..!
Mht. politiet kan det godt blive påstand mod påstand, men.. Kan din lillebror og kæreste ikke vidne mod dem?
Håber virkelig på det bedste i alle henseender..!
Kæmpe stort til jer

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Pernille08 skriver:

Jeg har fulgt med i det hele på sidelinjen . Og hold da k..t hvor er jeg måløs over man kan være sådan over for en lille dreng , at man i det mindste ikke kan komme med en undskyldning .
Jeg synes det er virkelig flot at du har valgt at melde det Og det er helt sikkert os det rigtige at gøre .

Jeg håber snart det går den anden vej med lille benjamin .
Stort knus her fra

Tak

Ja det har også været rigtig hårdt ikke at fået en undskyldning af min egen mor eller hendes kæreste .. Men nu skal de bare holde sig langt væk fra mig og min familie !

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

sommerbarn<3 skriver:

Ønsker din lille mand bliver rask og slipper for mén.

Takker

Anmeld

3. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Er virkelig ked af du skal alt dette igennem.... Tænker på dig...... Jeg ved godt det er svært, men prøv at koncentrere dig om din søn i stedet for din mor, da det ikke virker som om hun lige pt er på din side.

Synes det er rigtigt godt at du har anmeldt det, så har du "rene hænder" og dem som kigger på afd, skid hul i det, de ved ingen ting... du har dit på det rene.................

Rigtig godt at høre de holder så godt øje med ham, stakkels lille dreng, og jeg håber inderligt på han snart får det bedre, og du får det bedre!!!......

De bedste tanker Tine

Anmeld

3. maj 2011

Ryberg

Har tænkt meget på dig og Benjamin siden jeg hørte om det her... og vil lige sende en masse varme tanker afsted til jer..

Håber han kommer sig hurtigt - uden mén

og så håber jeg virkelig at retfærdighed sker fyldest i den her sag... og mht. de der mærkelige opringninger... fortæl politiet om dem.. og evt. skift nummer!

og skid de andre forældre et stykke på afdelingen... de skulle bare vide hvordan du har det...

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Caroline86 skriver:

Kære Anna....

Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med Jer og hvor ked af det jeg er på Jeres vegne.

Jeg ville ønske jeg kunne trylle det hele væk så du/I kunne slippe for det helvede I sidder i lige nu!

Jeg ved godt vi ikke kender hinanden, men alligevel bliver jeg nødt til at tilbyde dig al min hjælp. Hvis der er noget som helst jeg kan gøre, så sig til! Hvis du har brug for en at tale med, en at råde af/til eller hvis du bare har brug for et virtuelt kram måske...

Jeg ønsker for Jer at alt viser sig at blive bedre nu! Og at Benjamin kommer sig fuldstændig og bliver din glade, raske dreng igen inden I får set Jer om!

Jeg er sikker på din kæreste blot reagerer som han gør fordi han også synes det hele er skide svært! de der mænner har ofte svært ved at udtrykke det og så er det lettere at fortrænge og bilde sig selv - og alle andre - ind at tingene er fine og at situationen er helt under kontrol.

Han føler måske også han skal være den stærke!?

Jeg sender Jer 1000-vis af tanker og masser af knus!

Tusinden tak  hvor er det hele sødt af dig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.