banaman89 skriver:
Hej piger ..
Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie
Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..
Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..
Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag
Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken
han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!
Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.
Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er 
Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?
Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..
Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare 
Mvh Anna ..
Er virkelig ked af du skal alt dette igennem.... Tænker på dig...... Jeg ved godt det er svært, men prøv at koncentrere dig om din søn i stedet for din mor, da det ikke virker som om hun lige pt er på din side.
Synes det er rigtigt godt at du har anmeldt det, så har du "rene hænder" og dem som kigger på afd, skid hul i det, de ved ingen ting... du har dit på det rene.................
Rigtig godt at høre de holder så godt øje med ham, stakkels lille dreng, og jeg håber inderligt på han snart får det bedre, og du får det bedre!!!......
De bedste tanker Tine