Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

banaman89

madagaskar skriver:

Er så ked af at I skal igennem dette. Håber det fjols af en mand bliver straffes HÅRDT for hvad han har gjort mod jeres dreng.

Gode tanker herfra til jeres lille familie

Tak for dit svar  Jeg er bare så bange for at det hele vil ende ud i påstand mod påstand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

banaman89

KaLee skriver:

God bedring til den lille... og også til dig på sin vis...

Mange tak ..

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

de-wett skriver:

ville ikke lige smutte uden at give dig en kæmpe .

Jeg har læst de opdate der har været herinde og PUHA hvor har jeg sat med tåre i øjnene og tænk hvordan f.... kan man få sig selv til sådan noget. Håber virkelig politiet tager dig alvorlig og kan se det ikke er dig der har gjort skade på dit barn og se at det er din mor der lyver. Håber virkelig det bedste for jer og benjamin. Håbersnart det går den rigtige vej med ham.

Kæmpe  herfra

Tak for dit svar Jeg er bare så bange for at det hele vil ende ud i påstand mod påstand  De havde jo begge drukket og var fraværende så de husker jo intet og kan nemt bygge noget op med løgne

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

Holbæktrunten skriver:

Ahh - det var dig med den fucked up mor og hendes kæreste! Ja, han skal fandme bare meldes det svin... 

Og så synes jeg da måske du skulle skifte til et hemmeligt nummer

Har snakket med Telenor - som er mit teleselvskab og jeg kan nemt få skiftet mit nummer

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er SÅ ked af det på dine vegne! Men synes det er godt du har anmeldt det!! Jeg skriver fra min telefon og den kan ikke lave et knus til dig - men så kan jeg da skrive en KNUS til dig og ikke mindst din søn!! Super mange knus, tanker og krams fr Rikke

Tusinden tak .. synes det er snyd at du kan skrive fra din mobil  jeg kan kun logge på men intet se - hvilken mobil har du ?

Anmeld

3. maj 2011

de-wett

banaman89 skriver:

Tak for dit svar Jeg er bare så bange for at det hele vil ende ud i påstand mod påstand  De havde jo begge drukket og var fraværende så de husker jo intet og kan nemt bygge noget op med løgne

det er desværre rigtig , men fortæl politiet at de var fulde og meget fjærne af alkoholen. Er sikker på de lytter mere til dig end dem eller det håber jeg ihvertfald på. Var det kun dig der var der eller havde du nogle med som manden eller noget som kan fortælle det også ?

Håber bare det hele ender godt selvom det ser sort ud lige nu for dig så er jeg sikker på det hele ender godt med din dreng-

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

banaman89 skriver:

Har snakket med Telenor - som er mit teleselvskab og jeg kan nemt få skiftet mit nummer

Åh nej, hvor er jeg ked af at læse hele denne historie. Beder for din lille dreng!!!

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

banaman89 skriver:

Tak for dit svar  Jeg er bare så bange for at det hele vil ende ud i påstand mod påstand

Det tror jeg bestemt også det vil. Alkoholikere og misbrugere lyver jo for det meste, så det vil din mor og hendes kæreste da helt sikkert også gøre hvis de skal stå til ansvar for noget så alvorligt.

Men hvis det bliver ord mod ord, så kigger myndighederne forhåbenligt på fakta: jeres søn har lidt skade, I er pålidelige (og langt mere pålidelige end 2 alko-børger) og jeres søn er tryg hos jer.

Han burde dømmes til nogle spark i hovedet selv af en mand der er 4-5 gange større end ham selv. Men om ikke andet beder jeg til, at han er så klar i hovedet, at han ved hvad han har gjort og lever med skylden.

Anmeld

3. maj 2011

K&S

Ih, jeg har tænkt så meget på jer - et kæmpe  herfra og håber scanningen viser i positiv retning

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Jeg sender jer et kæmpe kram og mange varme tanker! Det er virkelig skrækkeligt, at i må igennem dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.