mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

janne1986

Kæft mand.... Jeg tager virkelig hatten af for dig.....

At du slår koldt vand i blodet og tænker på at dine børn ik skal være vidne til en masse ballade...  

Synes det er super godt at du ikke gør noget her, det sætter kun ham i dårligt lys og dig som den voksne... Håber virkelig han får en straf for og ha brudt regelsættet i har mellem jer, f.eks. han ik kan se dem noget tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

merle2010

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men det gør de næsten uanset hvad fra nu af, Undskuld jeg siger det. Han har jo gjort noget dumt, så jeg håber ikke får dem at se i noget tid. !!! Det svin.

synes godt du kan tale ordentligt i den her debat.. det er min mand du snakker sådan om.. der er ALTID 2 sider af samme sag, jeg havde egentlig valgt at lade være med at blande mig, men synes stadig det måske er lidt vildt at kalde ham svin, når man ikke kender vores side af sagen..

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

merle2010 skriver:

synes godt du kan tale ordentligt i den her debat.. det er min mand du snakker sådan om.. der er ALTID 2 sider af samme sag, jeg havde egentlig valgt at lade være med at blande mig, men synes stadig det måske er lidt vildt at kalde ham svin, når man ikke kender vores side af sagen..

Men det er han da! Uanset hvad, så kan I sgu da ikke bare bryde jeres del af aftalen som er blevet indgået med amtet. Hvad med ungerne, de vidste vel at de skulle hjem til deres mor.

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men det er han da! Uanset hvad, så kan I sgu da ikke bare bryde jeres del af aftalen som er blevet indgået med amtet. Hvad med ungerne, de vidste vel at de skulle hjem til deres mor.

det havde hele tiden været aftalen at vi skulle hente hans datter, men hans søn var så ked af det, så jeg ringede til deres mor for at spørge om jeg måtte tage ham med hjem osse, hun svarede så ikke, så jeg aftalte med pædagogerne at jeg tog ham med, og ringede til hende så snart vi kom hjem.. og vi har sku ikke nægtet at aflevere børnene. han sagde til hende at hun bare kunne komme efter dem..

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

merle2010 skriver:

det havde hele tiden været aftalen at vi skulle hente hans datter, men hans søn var så ked af det, så jeg ringede til deres mor for at spørge om jeg måtte tage ham med hjem osse, hun svarede så ikke, så jeg aftalte med pædagogerne at jeg tog ham med, og ringede til hende så snart vi kom hjem.. og vi har sku ikke nægtet at aflevere børnene. han sagde til hende at hun bare kunne komme efter dem..

Men uanset hvad så ved du godt at du ikke må tage børnene med hvis det ikke er aftalt. Det er bund ulovligt, du er ikke deres mor eller far!

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

Sjl-msl-Mkl skriver:

og den har aftale er ikke lavet i amtet, men er en de har lavet selv, i samarbejde med børnehaven.. men nok om det.. det er bare ikke min mand der er et svin.. han har sku ikke gjort noget galt.. det var mig der tog ham med hjem og ikke min mand.. og børnene har det godt og bliver afleveret i bh imorgen tidlig.. slå lige koldt vand i blodet, og lad være med at hidse sig op over små ting..

Anmeld

2. maj 2011

klmf

Jeg synes egentlig ikke det er SÅ slemt, det fars kæreste har gjort - hvis man ser det fra barnets optik. Jeg forestiller mig en lille tutte, der står der og bare er ked af at søs bliver hentet og så skal han bare 'efterlades' der (altså ikke fordi han bliver efterladt, men det er måske den følelse sådan en lille en kan have). Ud fra den vinkel er det egentlig en sød ting at gøre for barnet.

Selvfølgelig skal regler overholdes og jeg forstår godt TS er ked af det er gået i vasken med hyggeaftenen Måske I kan lave en aftale om, hvad I skla gøre hvis det sker igen at den ene tvilling er ked af den anden bliver hentet først. Er det OK at tage dem begge med hjem og så kan de så blive hentet hos den anden forælder eller skal de blive i BH? Så er der klare linier hvis det skulle opstå igen.

Håber I bliver gode venner igen, for ungernes skyld

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men uanset hvad så ved du godt at du ikke må tage børnene med hvis det ikke er aftalt. Det er bund ulovligt, du er ikke deres mor eller far!

det er en aftale med bh og med deres far, at jeg gerne må hente dem, når vi skal have dem.. de har fælles forældremyndighed.. det er vel ikke værre en farmor henter dem en dag..

Anmeld

2. maj 2011

Troldepussen

merle2010 skriver:

og den har aftale er ikke lavet i amtet, men er en de har lavet selv, i samarbejde med børnehaven.. men nok om det.. det er bare ikke min mand der er et svin.. han har sku ikke gjort noget galt.. det var mig der tog ham med hjem og ikke min mand.. og børnene har det godt og bliver afleveret i bh imorgen tidlig.. slå lige koldt vand i blodet, og lad være med at hidse sig op over små ting..

Altså hvis ikke børnene skal hjem til jer, men hjem til deres mor, så er det brand ulovligt at hjente dem. Sådan er loven altså skruet sammen.

For at være ærlig så synes jeg dig og din mand skulle tage at pakke børnene sammen og køre dem hjem til deres mor, hvor de skulle have været fra starten.

I skulle tage at huske på en ting er der kun 2 personer der lider i det spil her, og det er børnene, ingen af jer, hverken jer eller deres mor kan være bekendt over for børnene at bekrige hinanden på den måde.

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

lotchen skriver:

Jeg synes egentlig ikke det er SÅ slemt, det fars kæreste har gjort - hvis man ser det fra barnets optik. Jeg forestiller mig en lille tutte, der står der og bare er ked af at søs bliver hentet og så skal han bare 'efterlades' der (altså ikke fordi han bliver efterladt, men det er måske den følelse sådan en lille en kan have). Ud fra den vinkel er det egentlig en sød ting at gøre for barnet.

Selvfølgelig skal regler overholdes og jeg forstår godt TS er ked af det er gået i vasken med hyggeaftenen Måske I kan lave en aftale om, hvad I skla gøre hvis det sker igen at den ene tvilling er ked af den anden bliver hentet først. Er det OK at tage dem begge med hjem og så kan de så blive hentet hos den anden forælder eller skal de blive i BH? Så er der klare linier hvis det skulle opstå igen.

Håber I bliver gode venner igen, for ungernes skyld

ja, det er sku kun gjort i en god mening.. det var sku hverken for at skade ts eller nogen anden.. det var sku fordi jeg holder af den lille mand, som klamrede sig til mig og græd fordi han ville med os hjem.. synes sku osse det er lige lovligt vildt at blive anklaget for alt muligt herinde.. det var sku en aftale at vi skulle hente den ene tvilling, og det har været en aftale længe.. jeg har NOK forstået at jeg en dag ikke skal tage den anden tvilling med hjem selvom, barnet står og græder.. det er jo ikke fordi vi slår dem eller noget, de har det sku godt.. vi hygger os, og de nyder tiden sammen med deres far..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.