mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
kiwilouise skriver:

nej mine børn er stadig hos deres far - kan ikke få dem hjem før han selv udleverer dem (eller til ejg får fat i statsamtet imorgen)

ja det var aftalen

Hvor groft at han tilbageholder dem på den måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

kiwilouise

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men de SKAL da hente dine børn. Deres far har også gjort noget ulovligt, og skal derfor straffes.

ja det troede jeg også

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

ja det troede jeg også

Sygt nok.. Men det er nu godt at du slår koldt vand i blodet, trods alt. Er du ikke ved og gå til af bare raseri? 

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Sjl-msl-Mkl skriver:

Sygt nok.. Men det er nu godt at du slår koldt vand i blodet, trods alt. Er du ikke ved og gå til af bare raseri? 

jeg er dybt frusteret og har bare lyst til at slå alt ihjel lige nu  men igen må jeg tænke på ungerne og bare håbe at de ikke kommer i klemme i det her

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

jeg er dybt frusteret og har bare lyst til at slå alt ihjel lige nu  men igen må jeg tænke på ungerne og bare håbe at de ikke kommer i klemme i det her

Men det gør de næsten uanset hvad fra nu af, Undskuld jeg siger det. Han har jo gjort noget dumt, så jeg håber ikke får dem at se i noget tid. !!! Det svin.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men det gør de næsten uanset hvad fra nu af, Undskuld jeg siger det. Han har jo gjort noget dumt, så jeg håber ikke får dem at se i noget tid. !!! Det svin.

tak for alt den forståelse - det var lige hvad jeg havde brug for

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

tak for alt den forståelse - det var lige hvad jeg havde brug for

Det var da så lidt..  hvor bor deres far henne fra dig? hvor lang tid tager det osv.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det var da så lidt..  hvor bor deres far henne fra dig? hvor lang tid tager det osv.

han bor rimelig tæt på - tror max det er 1½ km væk

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

kiwilouise skriver:

jeg er så ked af det og frustreret

jeg har gået hele dagen og arrangeret min dag til at min søn skulle hjem og vi skulle hygge mens min datter skulle være hos sin far fra idag til imorgen.

da jeg kommer ned i børnehaven er begge børn væk  en pædagog fortæller mig at børnenes fars kæreste havde hentet begge børn  jeg står fuldstændig lamslået tilbage og tænker at det må¨de squ da ikke- de må da ikke bare udlevere mine børn til hvem som helst uden min tilladelse  jeg ringer til hende og spørger hvad fanden hun bilder sig ind og får den besked at min søn var jo ked af det så hun tog ham med (igen uden at jeg ved noget) - jeg blev så rasende så jeg siger at jeg ville komme med det samme og hente begge børn  hun smækker på - jeg får fat i faren og han mener at jeg skal slappe af og styre mine hormoner... igen siger jeg bare at det her gider jeg ikke så nu kommer jeg henter begge børn. det eneste han svarer er at det kunne jeg godt glemme og så smækkede han også på

hvad fanden sker der!!!

Hold da op en opførsel.. Men fik du hentet børnene?

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

han bor rimelig tæt på - tror max det er 1½ km væk

Hvorfor kører du ikke forbi og lurer lidt..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.