mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

klmf

merle2010 skriver:

ja, det er sku kun gjort i en god mening.. det var sku hverken for at skade ts eller nogen anden.. det var sku fordi jeg holder af den lille mand, som klamrede sig til mig og græd fordi han ville med os hjem.. synes sku osse det er lige lovligt vildt at blive anklaget for alt muligt herinde.. det var sku en aftale at vi skulle hente den ene tvilling, og det har været en aftale længe.. jeg har NOK forstået at jeg en dag ikke skal tage den anden tvilling med hjem selvom, barnet står og græder.. det er jo ikke fordi vi slår dem eller noget, de har det sku godt.. vi hygger os, og de nyder tiden sammen med deres far..

Tror desværre bare rigtig mange har dårlige erfaringer med hvordan det er at deles om børnene plus den ultimative frygt, at ens børn ikke er der når de skal hentes! Bare tanken kan give mig ondt i maven. Så det kan virkelig sætte sindene i kog herinde...

Jeg ville sandsynligvis også blive forskrækket/sur når jeg kom og han ikke var der, men håber da at jeg ville falde ned ligeså snart jeg hørte tlf-beskeden og vidste at det bare var i en god mening. Det var jo trods alt ikke en total stranger, der havde nappet dem

Håber I alle kan sove på det og starte på en frisk i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

tinasmor

janne1986 skriver:

Kæft mand.... Jeg tager virkelig hatten af for dig.....

At du slår koldt vand i blodet og tænker på at dine børn ik skal være vidne til en masse ballade...  

Synes det er super godt at du ikke gør noget her, det sætter kun ham i dårligt lys og dig som den voksne... Håber virkelig han får en straf for og ha brudt regelsættet i har mellem jer, f.eks. han ik kan se dem noget tid....

Enig

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

lotchen skriver:

Tror desværre bare rigtig mange har dårlige erfaringer med hvordan det er at deles om børnene plus den ultimative frygt, at ens børn ikke er der når de skal hentes! Bare tanken kan give mig ondt i maven. Så det kan virkelig sætte sindene i kog herinde...

Jeg ville sandsynligvis også blive forskrækket/sur når jeg kom og han ikke var der, men håber da at jeg ville falde ned ligeså snart jeg hørte tlf-beskeden og vidste at det bare var i en god mening. Det var jo trods alt ikke en total stranger, der havde nappet dem

kan osse godt sætte mig ind i det.. men som sagt, at true med politi og diverse, er sku lige at stramme den lidt... intet er gjort i en ond mening, og samarbejdet mellem mor og far kører sku godt nok.. vi skader ikke børnene... gør sku alt for de to guldklumper.. men blev bare lidt ked over at min mand blev kaldt svin herinde.. det var sku som sagt ikke ham der tog beslutningen om at tage ham med hjem, det var sku mig.. og så forstår jeg ikke hvorfor nogen personer mener at man skal straffe ham med at holde ham væk fra børnene, det er sku da lige så meget at straffe børnene for ingenting.. så tænker man da kun på at skade den anden partner, og derved lade det gå ud over børnene

Anmeld

2. maj 2011

klmf

merle2010 skriver:

kan osse godt sætte mig ind i det.. men som sagt, at true med politi og diverse, er sku lige at stramme den lidt... intet er gjort i en ond mening, og samarbejdet mellem mor og far kører sku godt nok.. vi skader ikke børnene... gør sku alt for de to guldklumper.. men blev bare lidt ked over at min mand blev kaldt svin herinde.. det var sku som sagt ikke ham der tog beslutningen om at tage ham med hjem, det var sku mig.. og så forstår jeg ikke hvorfor nogen personer mener at man skal straffe ham med at holde ham væk fra børnene, det er sku da lige så meget at straffe børnene for ingenting.. så tænker man da kun på at skade den anden partner, og derved lade det gå ud over børnene

Kan jeg godt forstå du bliver ked af - det er nok bare sagt in the heat of the moment, det ligger nok ikke dybere. Der er intet som vores børn, der kan få os på mærkerne

Jeg synes stadig det var i en fin hensigt du gjorde det, bare ærgerligt timingen ikke var med jer mht. at få beskeden viderebragt til mor, som selvfølgelig reagerer på at aftalen ikke er holdt...

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

lotchen skriver:

Kan jeg godt forstå du bliver ked af - det er nok bare sagt in the heat of the moment, det ligger nok ikke dybere. Der er intet som vores børn, der kan få os på mærkerne

Jeg synes stadig det var i en fin hensigt du gjorde det, bare ærgerligt timingen ikke var med jer mht. at få beskeden viderebragt til mor, som selvfølgelig reagerer på at aftalen ikke er holdt...

jeg er selv mor, så kan sagtens forstå hendes frustration.. men som du selv siger, så var det jo ikke en vild fremmed der havde taget dem... vi gider ikke gøre en sag ud af det herhjemme, men skal da nok lade være med at tage ham med en anden gang.. håber bare på at det hele kører som det hele tiden har gjort når de bliver afleveret imorgen.. vi vil jo bare børnene det bedste..

Anmeld

2. maj 2011

Carina1977

En anden gang var det måske bedre, hvis de tvillinger bliver hentet samtidig....evt. kunne den ene af jer tage begge børn med hjem, og så kan den anden komme og hente der. Det ville i hvert fald undgå at denne her situation gentager sig igen.

Håber i får det løst allesammen, for det er da helt klart en uheldig situation i er havnet i

Anmeld

2. maj 2011

Louise mortil4

Nu er jeg måske total lyseslukker, men har i fælles forældremyndighed?? Hvis i har det må han gerne hente ungerne uden at mor skal gi samtykke til det, de kan ringe til den forældre der ikke henter hvis det er uden for normalen, men ellers kan de ikke gøre noget, de må ikke nægte at udlevere barnet/børnene til den anden forælder medmindre du alene har fuldmyndighed over dem.

Noget ndet er så at hun godt kunne ha sørget for du fik ordentlig besked, det er sgu ikke særlig fedt at få sådan en forskrækkelse.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

merle2010 skriver:

jeg forstår ikke helt det her. hvis i var så samarbejdsvillige hjvorfor smækkede i så begge røret på??? ikke nok med det får jeg den i hovedet at din mand nægter at udlevere børnene - det er da klart at jeg så bliver så frustreret som jeg gør...

desuden har jeg holdt møde med lederen i børnehaven som har undskyldt mange gange, for du har ingen ret til at tage nogen af de børn hjem uden mit samtykke.

Anmeld

2. maj 2011

qp

Jeg kan godt forstå, at TS er skuffet og ked af at aftaler ikke er blevet overholdt men jeg synes man skal have for øjet, at faderens kæreste har gjort det i en rigtig god hensigt.... Hvem ville ikke have det skidt hvis den ene tvilling stod og var ked, at at han skulle være tilbage mens den anden skulle hjem til far?

Dine børn har det godt hvor de er og der synes jeg du skal lægge sit fokus fremfor, at være vred/ hævngærig/ bitter over at aftalen ikke er overholdt.

Tag en snak med faderen i morgen og fortæl ham, at du blev rigtig ked af det og, at du ikke ønsker det skal ske for fremtiden.

Og sidst men ikke mindst så synes jeg i burde lave en aftale om hvordan i fremover skal håntere en lignende situation... Jeg ville da synes det var mest hensigtsmæssigt, at den ene hentede begge og den anden hentede det ene  af børnene hjemme hos den der har hentet. Eller også, at i henter samtidig de dage.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

lotchen skriver:

problemet var at da jeg så ringede for at få en forklaring så blev der bare smækket på  og der er ingen af dem der har vist nogen form for samarbejdsvillighed med at aflevere igen da der som sagt bare blev smækket på og faren nægtede at udlevere dem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.