mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

kiwilouise

bullerbassen skriver:

Til trådstarter :kan godt forstå du er sur / skuffet over drengen var hentet når dettte ikke er aftalen. Men hvis I ellers har et godt samarbejde forstår jeg ikke det er SÅ slemt at faderens kærste henter børnene. Hvis de bor sammen er hun vel også der når børnene er på weekend. Og det bedste for dem er vel at alle samarbejder.

Ville nu også have haft svært ved bare at tage den ene med, hvis den anden var så ked af det. Kunne du ikke evt have hentet ham der istedet for så I kunne hygge jer som planlagt. Har selv tvillinger og vi har også prøvet den slags aftaler men det er aldrig lykkes netop af den grund. Den anden blev altid så ulykkelig

problemet er at det ikke er første gang der er ballade og ungerne har været så meget forvirret i alt det her.

grunden til at jeg bliver frustreret er at da jeg ringede for at høre hvad der foregik så blev der bare smækket på og faren derefter udtaler at han ikke vil aflevere børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

bullerbassen

kiwilouise skriver:

problemet er at det ikke er første gang der er ballade og ungerne har været så meget forvirret i alt det her.

grunden til at jeg bliver frustreret er at da jeg ringede for at høre hvad der foregik så blev der bare smækket på og faren derefter udtaler at han ikke vil aflevere børnene.

Nå ok ja der ligger jo nok mere bag end lige dette. Derfor skrev jeg også at hvis jeres samarbejde ellers fungerde fint . Kunne jeg ikke se problmet i det.

Håber I finder den bedste løsning fremover så I ikke kommer ud for det samme igen .

Anmeld

7. maj 2011

K&S

kiwilouise skriver:

Hvad skete der efterfølgende? Du var bekymret for om børnene ville blive afleveret i børnehave dagen efter  Blev de det? Og er der kommet styr på det hele

Anmeld

7. maj 2011

kiwilouise

K&S skriver:

Hvad skete der efterfølgende? Du var bekymret for om børnene ville blive afleveret i børnehave dagen efter  Blev de det? Og er der kommet styr på det hele

ja de blev afleveret  

havde efterfølgende en mindre behagelig samtale med faren og samarbejdet imellem os er stoppet fuldstændig, desværre

Anmeld

7. maj 2011

K&S

kiwilouise skriver:

ja de blev afleveret  

havde efterfølgende en mindre behagelig samtale med faren og samarbejdet imellem os er stoppet fuldstændig, desværre

Øv, det er jeg da ked af at høre - skal I så i statsforvaltningen igen? Og har han så ikke børnene på besøg/samvær længere?

Anmeld

7. maj 2011

K&S

kiwilouise skriver:

ja de blev afleveret  

Du behøver ikke svare, hvis ikke du har lyst

Anmeld

7. maj 2011

kiwilouise

K&S skriver:

Øv, det er jeg da ked af at høre - skal I så i statsforvaltningen igen? Og har han så ikke børnene på besøg/samvær længere?

det er så vigtigt at man kan samarbjde når man skal skille tvillinger ad til overnatning og da vi ikke kunne blive enige har jeg droppet mandagsovernatningerne. han har dem nu de weekender han er berettiget til

Anmeld

7. maj 2011

K&S

kiwilouise skriver:

det er så vigtigt at man kan samarbjde når man skal skille tvillinger ad til overnatning og da vi ikke kunne blive enige har jeg droppet mandagsovernatningerne. han har dem nu de weekender han er berettiget til

Anmeld

7. maj 2011

Victoriasmor88

Jeg er selv bonusmor og venter mit eget barn til sommer, og jeg da nu godt forstå TS. En aftale er en aftale, ville aldrig selv tage et barn med mig hvis ikke det var aftalt i forvejen, heller ikke selv om det var i god tro  Det er selvfølgelig rigtig trist at barnet bliver ked af det, men det er noget en pædagog må tage sig af og evt. kontakte moderen. 

Efter min mening er en Aftale en aftale, og hvis tingene skal køre må man overholde disse  også selv om det kan være rigtig hårdt engang imellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.