mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

merle2010

kiwilouise skriver:

jeg forstår ikke helt det her. hvis i var så samarbejdsvillige hjvorfor smækkede i så begge røret på??? ikke nok med det får jeg den i hovedet at din mand nægter at udlevere børnene - det er da klart at jeg så bliver så frustreret som jeg gør...

desuden har jeg holdt møde med lederen i børnehaven som har undskyldt mange gange, for du har ingen ret til at tage nogen af de børn hjem uden mit samtykke.

kan kun tale for mig selv, og jeg smækkede på fordi jeg sad med ungerne ved siden af, og fordi du ikke snakkede særlig pænt..

du kan bare ikke se at vi prøver at gøre det bedste for børnene, og sku ikke for at gøre dig sur eller ked.. det var jo ikke i en ond mening.. 

og når i har en aftale om at vi skal have dem, og min mand har sagt god for at jeg henter dem, så skal bh da udlevere... hvis de har snakket med min mand først om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Vingummien

Louise mortil4 skriver:

Nu er jeg måske total lyseslukker, men har i fælles forældremyndighed?? Hvis i har det må han gerne hente ungerne uden at mor skal gi samtykke til det, de kan ringe til den forældre der ikke henter hvis det er uden for normalen, men ellers kan de ikke gøre noget, de må ikke nægte at udlevere barnet/børnene til den anden forælder medmindre du alene har fuldmyndighed over dem.

Noget ndet er så at hun godt kunne ha sørget for du fik ordentlig besked, det er sgu ikke særlig fedt at få sådan en forskrækkelse.

Hvis det var faren dr hentede her er det jo hans kæreste der vælger at hente. Og de regler er ikke så simple som de lyder For de kan ikke bare hente selvom der er fælles, har jeg fået belyst, der skal lidt mere til.

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Vingummien skriver:

Hvis det var faren dr hentede her er det jo hans kæreste der vælger at hente. Og de regler er ikke så simple som de lyder For de kan ikke bare hente selvom der er fælles, har jeg fået belyst, der skal lidt mere til.

Nemlig. 

Anmeld

2. maj 2011

Sof

kan kun tale for mig selv, og jeg smækkede på fordi jeg sad med ungerne ved siden af, og fordi du ikke snakkede særlig pænt..

du kan bare ikke se at vi prøver at gøre det bedste for børnene, og sku ikke for at gøre dig sur eller ked.. det var jo ikke i en ond mening..

og når i har en aftale om at vi skal have dem, og min mand har sagt god for at jeg henter dem, så skal bh da udlevere... hvis de har snakket med min mand først om det..

Ked af at sige det, men nej. Så længe hun har bopælsretten, så skal hun give tilladelse til ALLE der henter undtagen faderen. De må ikke udlevere til andre end barnets far, hvis der er fælles forældremyndighed, og til dem der står til at måtte hente. Hvis der kommer en og henter der ikke har moderens tilladelse, så SKAL de tilbageholde barnet/børnene indtil moderen har sagt god for det 

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

merle2010 skriver:

aftalen var at det kun var anastazia og IKKE julian - derved har du ingen ret til at tage ham med.

hvis du vil gøre det bedste for børnene så hold deres struktur og aftaler istedet for at forvirre dem.

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

kiwilouise skriver:

aftalen var at det kun var anastazia og IKKE julian - derved har du ingen ret til at tage ham med.

hvis du vil gøre det bedste for børnene så hold deres struktur og aftaler istedet for at forvirre dem.

javel

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Synes denne debat begynder at handle meget om hvem der må og hvem der ikke må '

Jeg tror det TS er mest skuffet og ked af det over at at hende søn blev hentet UDEN at hun vidste noget om det, det må alle mødre da også selv kunne sætte sig ind i hvordan det må være.

Tror ikke problemet ligger i om det var faren eller kæresten, men at det blevt gjort UDEN hun vidste det.

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

merle2010 skriver:

kan osse godt sætte mig ind i det.. men som sagt, at true med politi og diverse, er sku lige at stramme den lidt... intet er gjort i en ond mening, og samarbejdet mellem mor og far kører sku godt nok.. vi skader ikke børnene... gør sku alt for de to guldklumper.. men blev bare lidt ked over at min mand blev kaldt svin herinde.. det var sku som sagt ikke ham der tog beslutningen om at tage ham med hjem, det var sku mig.. og så forstår jeg ikke hvorfor nogen personer mener at man skal straffe ham med at holde ham væk fra børnene, det er sku da lige så meget at straffe børnene for ingenting.. så tænker man da kun på at skade den anden partner, og derved lade det gå ud over børnene

Må sige jeg godt kan forstå trådstarter bliver en smule gal / overrasket over at drenge ikke var i børnehaven som aftalt.

Men kan sagtens følge dig i at du ikke ville lade et grædende barn blive tilbage. Har selv tvillinger og vi har prøvet at lave den slags aftaler da de var små - det lykkes aldrig fordi den anden også ville med.

Selvfølgelig er der 2 sider af en sag - syntes faktisk ikke der er nået galt i det du har gjordt - hvis jeres samarbejde ellers køre godt. Du ringede og telefonen blev ikke taget - du træf den beslutning som du vurderede var bedst i situationen. Men selvfølgelig skulle drengen afleveres til mor bagefter så aftalen kunne overholdes

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Synes denne debat begynder at handle meget om hvem der må og hvem der ikke må '

Jeg tror det TS er mest skuffet og ked af det over at at hende søn blev hentet UDEN at hun vidste noget om det, det må alle mødre da også selv kunne sætte sig ind i hvordan det må være.

Tror ikke problemet ligger i om det var faren eller kæresten, men at det blevt gjort UDEN hun vidste det.

Det tror jeg du har ret i

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

Til trådstarter :kan godt forstå du er sur / skuffet over drengen var hentet når dettte ikke er aftalen. Men hvis I ellers har et godt samarbejde forstår jeg ikke det er SÅ slemt at faderens kærste henter børnene. Hvis de bor sammen er hun vel også der når børnene er på weekend. Og det bedste for dem er vel at alle samarbejder.

Ville nu også have haft svært ved bare at tage den ene med, hvis den anden var så ked af det. Kunne du ikke evt have hentet ham der istedet for så I kunne hygge jer som planlagt. Har selv tvillinger og vi har også prøvet den slags aftaler men det er aldrig lykkes netop af den grund. Den anden blev altid så ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.