mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

kiwilouise

sommerbarn<3 skriver:

Ej hvor underligt! Ville da få et chok hvis mine børn bare var blevet hentet. Hun skal da i det mindste ringe og fortælle dig hvis hun tager ham med.

Kan godt forstå at du er frustreret.

hun havde sådan set også ringet og lagt en besked på telefonsvareren 15 min før jeg kom ned i børnhaven - jeg så den bare først da jeg var kommet ud fra børnehaven... min tanke er bare at når hun ikke har min tilladelse så skal hun bare overholde den aftale vi har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

henh01

Christopher&Andreas skriver:

ÅRHHH kæmpe krammer til dig hvor må det være svært for dig har du brug for noget så bare send pb. øv hvor er det træls for dig og børnene....

børnene har det nok rigtig fint Tror sgu ikke de tager skade..

Anmeld

2. maj 2011

henh01

kiwilouise skriver:

hun havde sådan set også ringet og lagt en besked på telefonsvareren 15 min før jeg kom ned i børnhaven - jeg så den bare først da jeg var kommet ud fra børnehaven... min tanke er bare at når hun ikke har min tilladelse så skal hun bare overholde den aftale vi har

Hun skal da overhovedet ikke blande sig - det er jo bare fars kæreste.

Kunne bedre forstå det hvis det var faren selv der hentede og tog begge med med henblik på at du kunne hente den ene hos ham, men for at den der skulle blive i BH ikke skulle føle sig forladt og være trist.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

henh01 skriver:

Hun skal da overhovedet ikke blande sig - det er jo bare fars kæreste.

Kunne bedre forstå det hvis det var faren selv der hentede og tog begge med med henblik på at du kunne hente den ene hos ham, men for at den der skulle blive i BH ikke skulle føle sig forladt og være trist.

lige præcis

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

kiwilouise skriver:

nej mine børn er stadig hos deres far - kan ikke få dem hjem før han selv udleverer dem (eller til ejg får fat i statsamtet imorgen)

ja det var aftalen

Hvorfor tager du ikke hejm til "superfaren og hans forstående" kæreste og henter dine børn????

Han kan da ike holde dem fra dig..

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Honnie's Wife:) skriver:

Hvorfor tager du ikke hejm til "superfaren og hans forstående" kæreste og henter dine børn????

Han kan da ike holde dem fra dig..

fordi jeg ved at der bliver en masse ballade og det skal mine børn ikke opleve  der er jo nogen der bliver nød til at lege den voksen selvom jeg bare har lyst til at hente dem lige nu

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

børnehaven har givet en kæmpe undskyldning og politiet kan ikke gøre noget med mindre børnene er i livsfare - jeg kontakter statsamtet imorgen

jeg har gjort alt hvad jeg kunne indtil videre - nu må jeg bare håbe at de bliver afleveret i børnehaven imorgen

Jamen hvis de bliver brudt skal politiet hjælpe dig! Har du på skrift hvad i har aftalt??

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jamen hvis de bliver brudt skal politiet hjælpe dig! Har du på skrift hvad i har aftalt??

ja jeg har det hele på skrift med advokater som vidner og det hele men politiet siger at jeg skal kontakte statsamtet for de kan ikke hjælpe

Anmeld

2. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
kiwilouise skriver:

Nå okay. Så det jo mere ok. Jeg synes jo at man skal være fleksibel i samarbejdet om børnene. Så på sin vis er det vel okay at hun tog ham med når han nu var ked. Men Du skulle have haft ordenlig besked om det.. Tror ikke jeg ville hente min bonusdatter uden at hendes mor var klar over det. Ville ihvertfald vente med at forlade børnhaven før jeg havde fået fat i enten moderen eller bonusfaderen. Og så var du endda lige på trapperne.

Anmeld

2. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

ja jeg har det hele på skrift med advokater som vidner og det hele men politiet siger at jeg skal kontakte statsamtet for de kan ikke hjælpe

Men de SKAL da hente dine børn. Deres far har også gjort noget ulovligt, og skal derfor straffes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.