mine børn var ikke i børnehaven :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

henh01

Hmm jeg ville klart gå til lederen hvis det skete i min institution. Jeg synes ikke det er okay at man udlevere uden en aftale.!

-Det er rigtig sjusket af pædagogerne i BH.

Har du fået dine unger hjem?

Kan godt forstå at du bliver gal over at hun har taget begge med hjem, hed aftalen sig at de skulle skilles og være hhv hos dig og deres far 1 dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

kiwilouise

amandamh skriver:

ja det gir mening (er selv mor til tvillinger) ...

Forstod bare dit start indlæg som at han havde taget sit eget barn (som aftalt) og så dit barn (som var med en anden).. ved ikke hvorfor jeg troede det

Men det er stadig langt ude at han nægter at udlevere barnet ! det er virkelig langt ude !!

ja jeg synes også det er langt ude  havde bare glædet mig så meget til at skulle hygge med min søn og nu sidder man alene tilbage

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

henh01 skriver:

Hmm jeg ville klart gå til lederen hvis det skete i min institution. Jeg synes ikke det er okay at man udlevere uden en aftale.!

-Det er rigtig sjusket af pædagogerne i BH.

Har du fået dine unger hjem?

Kan godt forstå at du bliver gal over at hun har taget begge med hjem, hed aftalen sig at de skulle skilles og være hhv hos dig og deres far 1 dag?

nej mine børn er stadig hos deres far - kan ikke få dem hjem før han selv udleverer dem (eller til ejg får fat i statsamtet imorgen)

ja det var aftalen

Anmeld

2. maj 2011

Christopher&Andreas

kiwilouise skriver:

nej mine børn er stadig hos deres far - kan ikke få dem hjem før han selv udleverer dem (eller til ejg får fat i statsamtet imorgen)

ja det var aftalen

ÅRHHH kæmpe krammer til dig hvor må det være svært for dig har du brug for noget så bare send pb. øv hvor er det træls for dig og børnene....

Anmeld

2. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ej hvor underligt! Ville da få et chok hvis mine børn bare var blevet hentet. Hun skal da i det mindste ringe og fortælle dig hvis hun tager ham med.

Kan godt forstå at du er frustreret.

Anmeld

2. maj 2011

kiwilouise

Christopher&Andreas skriver:

ÅRHHH kæmpe krammer til dig hvor må det være svært for dig har du brug for noget så bare send pb. øv hvor er det træls for dig og børnene....

hvor er du sød min kæreste er fantastisk og sidder også og trøster mig nu

Anmeld

2. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

du trænger hvis til sådan en

Anmeld

2. maj 2011

Christopher&Andreas

kiwilouise skriver:

hvor er du sød min kæreste er fantastisk og sidder også og trøster mig nu

lyder dejligt du ikke er alene håber det løser sig for jer og i finder en måde at samarbejde ordentligt på (eller han gør) ØV ved slet ikke hva jeg ville ha gjort ved den mokke og jeg var godt nok blevet tosset på børnehaven

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Uh, jeg kan lige sætte mig ind i det - om ikke andet så i mine tanker. Jeg er ikke sammen med min søns far, og gurer for den dag, han skal til at have samvær, for sådan noget der kunne han evt. godt finde på! Håber du får dine skønne børn i morgen eller faktisk HURTIGST muligt. Og så håber jeg, at den klaphat til eks holder sin del af aftalen fra NU AF!

til dig!

Anmeld

2. maj 2011

henh01

kiwilouise skriver:

ja det var aftalen

Okay måske du lige skal ringe til din eks og udglatte - sige at det er okay at det var dine hormoner osv. Snakke ham lidt efter munden og sige at han selvf bare afleverer i morgen og hvis den ene bliver så ked af det når den anden hentes så skal I måske kigge på den aftale igen osv osv osv KUN så du er sikker på at han afleverer ungerne i morgen. I morgen ringer du så til BH og høre om de er der - sikre dig at kun DU kan hente dem begge og så ringer du til SFV. Det er sgu ikke okay at han er sådan! Men hvis I fortsætter jeres spild så kan man måske forestille sig at han ikke afleverer dem i morgen for at provokerer dig.

Har du fuld forældremyndighed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.